Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier.vdb

Legacy Member
JAAAAAAAAAAAAAAARRRHHHHH !!!!!



Niveau jeugdopleiding is gestegen naar "slecht" :woohoo:

roflol :p

EDIT :



Raphaël Gardan (40808096)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 720 €/week
Eigenaar: De Olibollies
Waarschuwingen: 0


Conditie: rampzalig Keepen: zwak
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Ik vind dit eerlijk gezegd niet slecht voor een reserve-keeper, terwijl mijn jeugdopleiding op zo'n laag niveau staat :)

NoReason

Legacy Member
Olivier.vdb zei:
Ik vind dit eerlijk gezegd niet slecht voor een reserve-keeper, terwijl mijn jeugdopleiding op zo'n laag niveau staat :)
en volgens hottrick is hij hoog zwak lol :)

sToRm

Legacy Member
mijne jeugd staat sinds gistere op "matig".

10 weken geleden was da nog het laagste niveau. K steek daar alle weken maar 5K in, dus da stygt vrij vlotjes hier vind ik :)

didasheva

Legacy Member
Gerrit Duysters
TSI=1 270 , 17 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap [Onvoorspelbaar]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

en jeugd is nog ma goed !!!
btw, staat te koop voor 0 euro bij FORZA MILANE !, teamid = 188706

Fr3aK

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
Hervé Moreaux (40723455)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 574 €/week
Eigenaar: Eendracht Lex
Waarschuwingen: 0


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

vrij hogen ts imo, mja zal wel door al die bijstats zijn
daar krijgk zekr rond de 5k voor ? :cry:
OMFG vowa ontslaat gij dee ?
Khad dee wel wille kopen ...

Olivier.vdb

Legacy Member
Originally Posted by *FiReStOnE^-*
Hervé Moreaux (40723455)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 574 €/week
Eigenaar: Eendracht Lex
Waarschuwingen: 0


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

vrij hogen ts imo, mja zal wel door al die bijstats zijn
daar krijgk zekr rond de 5k voor ?

lol, die zou ik wel willen kopen.
Hoge TSI,jong, redelijk passen, verdedigen matig, spelmaken matig. Goeie middenvelder eigenlijk: ff trainen en die is goe ze.
Ga je hem op de lijst zetten? ik wil in ieder geval al bieden.

EDIT: laat maar, zijn gloriedagen zijn duidelijk voor bij :p

BuffaloKampioen

Legacy Member
woohoow, gestegen naar uitstekend na eeuwige 20k te investeren! De eerste mull: redelijke vleugelspel,leuke bijstats,17jaar!
Interesse PM

$hitFly

Legacy Member
Vitor Arets (41490624)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 539 €/week
Eigenaar: IFK Banaanhaar
Waarschuwingen: 0


Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht



Hoeveel krijg ik voor deze prull?
tis lang geleje dak nog es iets met redleijk gepullt heb :)

Oteb

Legacy Member
Hildo Dierckx (41490715)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en rechtvaardig is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 230
Loon: 516 €/week
Eigenaar: FC Heidi's
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

Wat met deze speler doen? Verkopen, en hoeveel is hij waard?

Timmie

Legacy Member
Iemand geinteresseerd?

Tjibbe Mom
TSI=1 210 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

The Black Adder

Legacy Member
'k ben content. Hoeveel zou ek ervan krijgen?

Joost Kroese (41491269)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 770
Loon: 790 €/week
Eigenaar: Blackadderteam
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: matig

Transferlijst: Centrale Verdediger

Deadline: 21-09-2004 om 22:25

Vraagprijs: 100 000 €

Re@V0r

Legacy Member
17 jaar, redelijk verdedigen & matig scoren

staat erop voor 0€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan