Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kensuke

Legacy Member
Jean-Paul Cozijnsen (41548247)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en rechtvaardig is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 515 €/week
Eigenaar: l33t-cr3w
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: formidabel

Is da iets waard? Voor hoeveel zou ge da kunnen verkopen?

Forza

Legacy Member
Folkert Looijen
TSI=1 210 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig



Komt er strax wel op ;)

Ether

Legacy Member
Garmt Verhulst (41552457)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 460
Loon: 620 €/week
Eigenaar: Jannebananne
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak


Wa bennek daar mee? Wa denken jullie, trainen als verdediger, neen zeker?
Vleugelspeler of innermid? Kga em wel verkopen zu...

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Mijn jeugdpull voor deze week.
Pascal De Vos (41552470)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.


Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 90
Loon: 500 €/week
Eigenaar: kFC Tamboel sport
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Iemand geintresseerd? :lol:
Haalt 2 sterren in deze vorm

sjoene

Legacy Member
Ingolf Wulfsdorfer (41491763) [Voeg deze speler toe aan jouw favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en berucht is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 652 €/week
Eigenaar: the_terminator
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht


reeds 15k op geboden

em komt drie weken te vroeg en is een jaar te oud:p

killblok

Legacy Member
Gert Berghmans (41636787)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 140
Loon: 516 €/week
Eigenaar: de sjarels


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

staat op transferlijst voor 200 €

Boris Barowski

Legacy Member
sjoene, anders had ge een heel goeie speler, die je voor aardig wat geld kon verkopen :)

B.

TRC

Legacy Member
Loïc Arditti (41553139)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 581 €/week
Eigenaar: Sc Orsmaal
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos


Zal ik nog wel iets voor krijge zeker?

Ether

Legacy Member
Ether zei:
Garmt Verhulst (41552457)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 460
Loon: 620 €/week
Eigenaar: Jannebananne
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak


Wa bennek daar mee? Wa denken jullie, trainen als verdediger, neen zeker?
Vleugelspeler of innermid? Kga em wel verkopen zu...



Speciaal voor Re@V0r: Verkocht voor de belachelijk hoge prijs van 120k :D :p

Der eeft ne dude zo'n 30 keer geboden (van 30k tot 116k) zonder dat er iemand daartussen heeft geboden :/
Nu ja, see me care :D

Re@V0r

Legacy Member
wa ne wanker :p
wrom feitelijk speciaal voor mij? kzeg kik toch ook ni da k 15k gekregen heb voor mijne redelijke verdediger van 17 jaar :D

Oteb

Legacy Member
Noah Bekkers (41926600)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 180
Loon: 532 €/week
Eigenaar: FC Heidi's
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht


Niks waard zeker?

In_The_End

Legacy Member
Pierrick Thiernisse (41930432)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 890
Loon: 680 €/week
Eigenaar: TKiFr
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

nog es ne goeie :)

stvw

Legacy Member
26-09-2004 Je hebt een speler ontslagen.
26-09-2004 Je hebt een speler gepromoveerd en 2 000 € is aan je tijdelijke uitgaven toegevoegd.


... says enough ...

killblok

Legacy Member
Viktor De Ridder (41933197)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.


Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 547 €/week
Eigenaar: de sjarels
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

kben aant twijfelen: ontslaan of transfermarkt?

$hitFly

Legacy Member
Ruediger Becks
TSI=670 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos


komt goed van pas nu ik op scoren train ;p
naar uitstekend traine en verkope ;p

GreywolF

Legacy Member
Mijn eerste degelijke jeugdpull:

André Paul
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 250

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Aangezien ik op verdedigen train is deze zeer welkom in mijn ploeg :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan