Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ge al zo'n spelers nodig hebt om een B-ploeg te vormenInterficio zei:Ik heb er zo ene gekocht om een B ploeg te kunnen vormen. Die mannen zijn wel rotslecht eigenlijk, die gaan het niemeer lang kunnen trekken in mijn ploeg.
Dat zijn spelers voor VII of VIII die een B ploeg willen maken, denk ik.
da hebbekik toch nooit gedaan zu ... dan steek ik me liever diep in de schulden om nen deftigen trainee te hemme ...
SIO zei:dark slayer is nen goeien :applause:
SiO heeft juist verjaardagskalender bekeken

Ether zei:Binnen een dik uur dus pullek men 17y excellent verdediger
Wa zouek daarmee doen, trainen of verkopen? Kzit lik echt met e dilemma![]()

kzou eerst afwachten wat ge pulledEther zei:Bwa, 4miljoen zouek ook wel kunnen gebruiken
Mja, kga der vanmiddag keer goe over nadenken![]()
