Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Interficio

Legacy Member
Ik heb er zo ene gekocht om een B ploeg te kunnen vormen. Die mannen zijn wel rotslecht eigenlijk, die gaan het niemeer lang kunnen trekken in mijn ploeg.

Dat zijn spelers voor VII of VIII die een B ploeg willen maken, denk ik.

Dash

Legacy Member
Othmar Feldweber (44237983)
18 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 210
Loon: 527 €/week
Eigenaar: Tyfus' Music Soccerteam
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

kan ik hier iets voor krijgen?

stvw

Legacy Member
Interficio zei:
Ik heb er zo ene gekocht om een B ploeg te kunnen vormen. Die mannen zijn wel rotslecht eigenlijk, die gaan het niemeer lang kunnen trekken in mijn ploeg.

Dat zijn spelers voor VII of VIII die een B ploeg willen maken, denk ik.
als ge al zo'n spelers nodig hebt om een B-ploeg te vormen :wtf: da hebbekik toch nooit gedaan zu ... dan steek ik me liever diep in de schulden om nen deftigen trainee te hemme ...

en vor de rest ... tegen den tijd als er enen uitvalt koopt ge gewoon voor die plaats nen vervanger ... dan zoude toch al iets gezonder moeten zijn ;)

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Alain Zander (44253191)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 535 €/week
Eigenaar: kFC Tamboel sport
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Hoeveel kan ik hier voor krijgen denkte of moet ik hem ma ontslagen?

SIO

Legacy Member
dark slayer is nen goeien :applause:

SiO heeft juist verjaardagskalender bekeken

Pandarve

Legacy Member
Ik heb het seizoen heel waardig afgesloten.

Een speler met een TSI van 0.

Da's bijna net zoveel asl ik uit de jeugd gehaald heb afgelopen seizoen.
16k opbrengst en niets gehouden.

Een voordeel: volgend seizoen kan onmogelijk slechter!

Ether

Legacy Member
Binnen een dik uur dus pullek men 17y excellent verdediger

Wa zouek daarmee doen, trainen of verkopen? Kzit lik echt met e dilemma :p

Forza

Legacy Member
ik koop hem wel, voor 580k :unsure:

En ik gan wel ne solid defender me solid passen pullen die op springen naar excellent staat van 17 :p

Krosser

Legacy Member
Ether zei:
Binnen een dik uur dus pullek men 17y excellent verdediger

Wa zouek daarmee doen, trainen of verkopen? Kzit lik echt met e dilemma :p

Houden duh, iedereen speelt toch HT om ne speler uit zijn jeugd zelf op te trainen en er nen international van te maken :p

Ether

Legacy Member
Bwa, 4miljoen zouek ook wel kunnen gebruiken :p


Mja, kga der vanmiddag keer goe over nadenken :p

Re@V0r

Legacy Member
wa zijn je vooruitzichten voor je youthpull met solid spelhervatten en de rest brolstats ether? :D

enj0i^

Legacy Member
mja krosser, als ge zoals ik maar nen passable trainer hebt?

wa moej dan doen met je 17jarige excellent spits met passable scoren?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan