Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Dan zouek dien toch verkopen :)


/edit: En me da geld nen solid coach kopen, zodaj da volgend seizoen nie weer voor hebt :p

Forza

Legacy Member
10-10-2004 Je hebt een speler ontslagen.
10-10-2004 Je hebt een speler gepromoveerd en 2 000 € is aan je tijdelijke uitgaven toegevoegd.

:angry::angry::angry:

sleejer

Legacy Member
Suwert Denaeyer (44866587)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 622 €/week
Eigenaar: harde djonne
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

spijtig dat em geen 17 is, maar hij valt toch wel mee :D

Netrem

Legacy Member
Auguste Alavoine (44866597)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 533 €/week
Eigenaar: Rising
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

krijg ik hier nog wat voor?

Timmie

Legacy Member
Jaak Sas
TSI=390 , 17 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Krosser

Legacy Member
enj0i^ zei:
mja krosser, als ge zoals ik maar nen passable trainer hebt?

wa moej dan doen met je 17jarige excellent spits met passable scoren?

Hmmm goeie vraag, ik zou em verkopen denk ik. Ofwel andere spelers verkopen om ne solid coach te kunnen betalen.
Mijne pull was brol btw, inadequate winger, weak pm/passing, unpredictable pff

NoReason

Legacy Member
Re@V0r zei:
wa zijn je vooruitzichten voor je youthpull met solid spelhervatten en de rest brolstats ether? :D

Misja Wanrooy (44867143)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 330
Loon: 533 €/week
Eigenaar: ClubPP
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: goed

:doh: ik heb die

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Jack Burman (44867703)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 900
Loon: 1 776 €/week
Eigenaar: Eendracht Lex
Waarschuwingen: 0


Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

eerste deftige pull in 8 weke, z'n tsi is superhoog :niceone:
:woohoo:
:woohoo:

Netrem

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
Jack Burman (44867703)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 900
Loon: 1 776 €/week
Eigenaar: Eendracht Lex
Waarschuwingen: 0


Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

eerste deftige pull in 8 weke, z'n tsi is superhoog :niceone:
:woohoo:
:woohoo:

die staat op 1 training van goed :)

Ether

Legacy Member
François-Xavier Vistelle (44867357)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Jannebananne
Waarschuwingen: 0


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0



Joengens toch :/

Zo'n naam, en zo'n kutstats

morris

Legacy Member
Okke Kamminga (44869847)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 572 €/week
Eigenaar: KWS Morris
Waarschuwingen: 0


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos


Valt nog mee :)
Hoeveel kannek der voor vange ?

Btw look @ his name :lol: :p

Olivier.vdb

Legacy Member
morris zei:
Okke Kamminga (44869847)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 572 €/week
Eigenaar: KWS Morris
Waarschuwingen: 0


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos


Valt nog mee :)
Hoeveel kannek der voor vange ?

Btw look @ his name :lol: :p

15k ongeveer denkik

Olivier.vdb

Legacy Member
C r U n C h Y zei:
Hélo Dekker
TSI=620 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

Net gepulld, wat kan ik ongeveer ervoor krijgen?

85k denkik

Fr3aK

Legacy Member
Martin Baverez (44872367)
19 years, passable form, healthy
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.


Speciality: Head

Nationality: België
Total Skill Index (TSI): 1 240
Wage: 743 €/week
Owner: Heavens Delight
Warnings: 0


Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: wretched
Winger: poor Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: weak

Eerste deftige pull van men carriere, spijtig van zen leeftijd.
Hoeveel kan ek er voor krijgen denkte ?

In_The_End

Legacy Member
Denis Aumoitte (44873981)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap capaciteiten.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 10
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
:ironic:

Olivier.vdb

Legacy Member
Fr3aK zei:
Martin Baverez (44872367)
19 years, passable form, healthy
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.


Speciality: Head

Nationality: België
Total Skill Index (TSI): 1 240
Wage: 743 €/week
Owner: Heavens Delight
Warnings: 0


Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: wretched
Winger: poor Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: weak

Eerste deftige pull van men carriere, spijtig van zen leeftijd.
Hoeveel kan ek er voor krijgen denkte ?

100k denkik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan