Archief - A Tale In The Desert 2 - Open Beta

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rooz

Legacy Member
Moet ik eerst mijn huis bouwen en dan resources aan ulle geven of omgekeerd?

BTW : Naar Sarch wandelen is HEEL ver :@
Moest je nu nog op de minimap klikken op Sarch en da da manneke dan direct naar daar gaat .. Maar nu om de 10 seconden klikken :|

grievie

Legacy Member
@ rooz, heb u gisterenavond nog bij ingezet.
Waren genoeg resources voor 2 man ineens er in te laten :)

Ge moogt altij nog resources bij in stashen natuurlijk :p

Ivm met da lopen: Ge kunt in elke school navigation leren, en elke keer ge da leert kunt ge een waypoint zetten, en er naar toe teleportere, (wel zelf een keer terplaatste gaan , te voet dus, om uw waypoint er te zetten)

2 haalbare scholen om het te leren:

School of Art: 1000 thorns verzamelen: ge kunt max 500 dragen , dus das wel een probleem. Dus 1) vraag iemand om te helpen , zie wel een lege inventory te hebben , of 2) neem 24 boards mee naar daar, bouw zo dicht mogelijk bij de school een kistje, verzamel 500 thorns -> in de kist doen -> verzamel er 500 meer -> neerleggen aan de school -> hopend dat niemand ze steelt, de 500 uit de kist halen-> de 500 gedropte thorns oprapen
(ge kunt zoveel in uw inventory hebben als ge wilt, maar boven de 500 kunt ge ni meer bewegen, dus zien da ge dicht bij de school staat)

School of Body: 50 water in jugs: klei verzamelen (met een water in jug , en op kleigrond staan) , rond de coors 777 7590 staan 3 pottery wheels public, dus daar kunt ge ze maken, wet jugs bakken in ne true kiln en tada, navigation 2 is done

Fredje

Legacy Member
fraG^ zei:
als ge een goe plaatske nodig hebt , sta dan stil rechterklik op je eigen dan starting spots, teleport en vul de nick gorush in en ge zit bij hem, hahaha

daar kunnen we telenet town opstarten, vijverke, aan zee etc :p


hehe kben ook aant downloade en kzal dan ook naaru kome :D

grievie

Legacy Member
frag^o vast krijgen is precies moeilijk, allez heb em weinig online gezien laatste 2-3 dagen (gestopt?)
probeer anders iemand anders vast te krijgen
/chat nickname
Fujiwara is veel online, Decoy, indi, ik regelmatig (Griever) , VenQWish, Queeny, ...

probeer iemand te pm-em moest fragio offline zijn, want als die gestopt is gaat ge nog lang mogen wachten ;)

Fredje

Legacy Member
waar was die locatie ofzo waar we telenet town zoude oprichten , wnat ik kan ondertussen al nimmer teleporten

Fujiwara

Legacy Member
De lokatie is in de Nile Delta. Als je iemand ingame pm stuurt zal m wel de coord geven.

Pyromaniac

Legacy Member
Het spel zuigt na een paar dage... flax groeie, flax name, flax rotte, flax er twuk me doen, dan nog es, dan nog is, dan dat ergens in draaie en steeds opnieuw. Ik weet zelfs nie eens water er zo speciaal is aan de 2... this juist hetzelfde als de eerste

Fredje

Legacy Member
Pyromaniac zei:
Het spel zuigt na een paar dage... flax groeie, flax name, flax rotte, flax er twuk me doen, dan nog es, dan nog is, dan dat ergens in draaie en steeds opnieuw. Ik weet zelfs nie eens water er zo speciaal is aan de 2... this juist hetzelfde als de eerste


tja je kan wel meer doen dan alleen met flax bezig zijn

fraG^

Legacy Member
ben er nu al 4 dagen mee gestopt, reden: na 2 dagen is het te saai, UREN lopen + UREN stomme flax maken en shit + nog 1 week en beta is over en dan moet ge €13,95 per maand betalen voor een mislukt retarded spel

Fujiwara

Legacy Member
Ik heb ng nooit uren moeten lopen. En uren duurt die flax ook niet. Ge kunt ondertussen ook ander zaken doen he. En het leuke komt denk k pas later met blacksmithing enzo. Dan moete da in de goeie vorm kloppen echt. Denk ni zo simpel.

grievie

Legacy Member
Idd, er is wel een gemaan dood punt ergens int spel...
Maar flax plant ge op den duur per 25 als ge de techniek doorhebt (dank u, fuji ;) ), en als het green niles zijn zijn da er 50 ineens. Doet da nog is en ge kunt al ne distaff volstampen.

En me da metallurgy is er idd wa afwisseling.
K vond da charcoalheart al vb al een soort minigame.
En eens 2 waypoints is het grootste deel van het rondcrossen er ook wel af.

Maja das de 2de zitter in mij aan het woord. Na 2de zit vrees ik eerlijk gezegd ook wel of het mij nog kan boeien, maja tegen dan zou beta toch al gedaan zijn.
En betalen ga k nu ook wel niet doen

Sir.Killalot

Legacy Member
woei, kzen trug...


Drect is zien wat er van me huisje enzo is terecht gekomen...

grievie

Legacy Member
yup , woensdag willen ze stoppen met beta, of was het live gaan (wat ds wilt zeggen dat zelfs morgen al stoppen)
maar ja ge kunt nog effe doen eh :)
En t dorpke is wa geavanceerder geworden + komen goed overeen met de BONES guild die veel dingen (die een med stone nodig hebben) sharen , handig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan