Archief - A Tale In The Desert 2 - Open Beta

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mari

Legacy Member
Atitd is zo een van die mmorpgs die verschille van alle andere
hierin wordt niet gevochten maar krijg je een lege kaart van egypte en moet je met zen alle een beschaving oprichten, wel kewl hoor als jet ff speeld

http://atitd2.com/

je kan het ook van fileplanet afhale

greetz

ow als je mee doet laat ook eve wete waar je je nederzetting gaat bouwen enzow altijd kewl

Jarexx

Legacy Member
Ga ik zeker eens proberen! De eerste leek mij al tof maar nooit gespeeld dus nu eens de kans om het te testen!

fraG^

Legacy Member
btw als ge da opstart moet ge kiezen tussen 3 dingen, kies de 3e : a tale of the desert II beta

men ingame nick: frag1o
en die van mari = gorush

voor whisper /tell nick

Jarexx

Legacy Member
Ben net gestart met het spel maar kan iemand dat eens wat uitleggen :lol:

Enigste wat ik tot nu toe kan is gras plukken en wat hout zand en modder verzamelen maar dat is ook alles!

Je moet waarschijnlijk een huis ofzo bouwen maar hoe start je daarmee en waar is een goeie plaats? op dit moment zit ik ergens aan zee maar we kunnen mss afspreken dat we ergens samen zitten :)

Telenet town zou wel tof zijn :)

fraG^

Legacy Member
als ge een goe plaatske nodig hebt , sta dan stil rechterklik op je eigen dan starting spots, teleport en vul de nick gorush in en ge zit bij hem, hahaha

daar kunnen we telenet town opstarten, vijverke, aan zee etc :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Kben ook aant downen, morgen beginnen met spelen ;)

Btw telenet town lijkt me idd echt wel cool!

fraG^

Legacy Member
ja tot ge eraan begint :p wordt weken werken :p juist tutorial enzo klaar mag beginnen bouwen, eerst nog wa trucjes leren om beter te bouwen

mari

Legacy Member
das ier wel veel een en tweer lope enzo ze. van school naar school naar universiteit naar uw kamp naar een bepaalde plaats voor een bepaalde resource en terug. :(

fraG^

Legacy Member
thx for link, + het wordt nietmeer Telenet Town maar Exotic Belgian Island :p

klik hier voor foto + map

alle belgen kom hier bouwen, we hebben teveeeeel plaats over, veel bomen, aan oceaan + nijl, veel schapen etc :p

potte

Legacy Member
als ik hem heb gedownd, zla ik wel eens komen kijken in Exotic Belgian Island
see ya there

Jarexx

Legacy Member
Vind het ook ni echt schitterende plaats aangezien dat je enorm ver moet lopen voor school :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan