Archief - A Tale In The Desert 2 - Open Beta

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mari

Legacy Member
en ier is alles bij de hand van resources buite een paar schole die zijn 10 minutjes stappe

grievie

Legacy Member
hmmm ben ook si begonnen se...
zit op 750 -7460
REDELIJK goe gelegen, in de zin van : 3 boompjes redelijk dicht, aant water en ni zoveel volk er rond.
En vlak bij een school (ma weet ni meer welke)

Sir.Killalot

Legacy Member
Jullie moeten even doorbijten, zodra we kunnen teleporten enzo zijn we overal direct:)

Momenteel is het 10 min lopen naar dichtstbijzijnde centrum.

Voor de rest zitten we dicht bij zeer veel grondstoffen en hebben we enorm veel plaats voor uitbreidingen.
(Als jullie in de steden willen gaan ga je niet veel kunnen uitbreiden imo)

We zijn er momenteel maar met 3(miss 4 als decoy afkomt ;) ), maar als we er met steeds mer zijn is het nadeel dat we ver van de scholen en uni's zijn al snel geholpen :)


Btw mijn ingame nick is Ardanwen :scream:


Dus doe die tutorial en kom bij ons wonen! :woohoo:

Parnakra

Legacy Member
Ben aant downen, 65% voor de moment, ziet er wel leuk uit.

In-game nick zal Parnakra zijn, en kzal ne keer komen kijken in ons landje om mij te settlen.

Btw, weet iemand hoe lang het gratis (eg. open beta) zal zijn?

EDIT: Ummm... ok, kan iemand me uitleggen hoe ik naar de plek ga van ons belgenlandje?

Jeelep

Legacy Member
Is dit een grote download, en is het de moeite waard?
kheb eens site bekeken, en het enigste dat je lijkt te moeten doen is huizen bouwen, is dit zo, of kun je ook nog andere dingen doen?

Sir.Killalot

Legacy Member
Download is zeer klein en ik vind het echt wel nog leuk.

Bedoeling is geloof ik om jezelf op te werken in de Egyptische wereld in bv architectuur, geneeskunst, vechttechnieken,...


Bravo je moet het zeker is proberen aangezien het toch zeer kleine download is!



Btw als jullie tutorial gedaan hebben en naar ons belgenlandje willen komen moet je maar /chat gorush of /chat frag1o of /chat Ardanwen doen :)

D3C0Y

Legacy Member
kom ik vanmorge toe op de plaats waar alle belgen zitten, en verteld gorsuh me dat ik eerst citizen moet zijn :sad: :doh:

Archangelus

Legacy Member
De download is maar 60 MB ofzo dacht ik.
En het doel van het spel is een beschaving op te bouwen met dorpen,steden, monumenten (oa big ass pyramids! ;)) enzo. Er zit geen combat in dit spel, het is allemaal vreedzaam verder bouwen aan uw beschaving. Ik dacht dat ge in ATitD 1 zelfs een player als farao kon verkiezen die dan oppermachtig werd.

Jeelep

Legacy Member
kheb net het spel gedownload (omdat het toch maar 60MB is ;)), kga morgen mss eens spelen :wave:

Sir.Killalot

Legacy Member
k check eerst die tutorial op die site en doe die in het spel en als je citizen bent en je huis moet bouwen teleport je dan naar ons :)

D3C0Y

Legacy Member
vb uni : Uarch ( University of Architecture )
vb. school : Sarch ( School of Architecture )

Phoo

Legacy Member
jamaar ik zie een rood pijltje in f3 maar waar ligt die school dan ?

fraG^

Legacy Member
kom morgen gewoon ingame, je ben nog boer dus kan je teleporten, rechtermuisklik navigation dacht ik en dan naam invullen: kiezen tussen gorush , frag1o .. dan sta je bij ons en dan vraag je het kan je naar school brengen , juist 2 mensen naar stad moetn brengen en trug :p

potte

Legacy Member
ik ben nu bezig met citizen te worden, heb juist een leuke mentor gevonden
al wie mij ingame wil ontmoeten zoek naar achmedII

grievie

Legacy Member
Heb men boelke afgebroken en ben ook verhuist naar 'het telenet dorp'...
En met die guild kunde uw huiske en alles er in sharen, dus nog beter voor massa productie ^^

mari

Legacy Member
Iedereen die nieuw is gewoon teleporten naar Motionman
die zal u dan opweg helpen enzo

Sir.Killalot

Legacy Member
mari zei:
Iedereen die nieuw is gewoon teleporten naar Motionman
die zal u dan opweg helpen enzo

Of teleport je naar mij, Ardanwen .

Kben net ook mentor geworden dus ik kan jullie helpen met de tutorial...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan