Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fujiwara zei:Ik zie niks van teleport hoor bij navigation. Wa is da dan juist?
tis te zien welk eilandL@TrO zei:seg , hoe geraak ik eigelijk van da stom klein eiland ?
want er zijn er een aantal... als ge het telenet eiland bedoelt is er een brug aan de ehm... rechterkant (op het kaartje eh dan)teleporten naar indi dan =) staat hier beetje vroeger in thread hoe je da moet doenL@TrO zei:nee , ik wil naar het tn eiland
zeg ff je ingame nick, of ingame doe /tell indi *msg*revillingsam zei:lijkt me kewl
nog 4 min ^^
kom zeker meebouwe aan dat belgische stadje