Archief - A Tale In The Desert 2 - Open Beta

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fujiwara

Legacy Member
Ik zie niks van teleport hoor bij navigation. Wa is da dan juist?

Parnakra

Legacy Member
Fujiwara zei:
Ik zie niks van teleport hoor bij navigation. Wa is da dan juist?

Starting spots, ge kunt nen standaard kiezen, of teleporteren naar iemand.

Anima

Legacy Member
mmm , ik ben nu ook aan verhuizen na teledorp ma da is zo ver en lang da ik moet lopen :s

Sir.Killalot

Legacy Member
Probeer met chariots naar de Nile Delta te gaan. Van het centrum naar ons teleland is het een 10 min lope:)

Btw ik ben voor een week op vakantie.

grievie

Legacy Member
Kheb u net toch nog zien arriveren :D
Ma wist ni da ge nen telenetter waart.
Ma ge zat in elk geval dus op de goeie plek :niceone:

Dacht eerst al da ge nen indringer waart, k stond al ge reed om rotten flax tegen uw oren te gooien ^^

Anima

Legacy Member
hehe :D
idd heb je ook gezien , heb nu 100 boards en 200 bricks tijd voor zo een construct thingy , eindelijk mijn huis bouwen hehe :D
ma heb wel 2 uur gelopen :(

QuoteRevival

Legacy Member
downloade it, played it, sucky sucky :wtf:

is weer zo'n spel als ge nie beter weet wat te doen :crazy:

Anima

Legacy Member
bwa vind het wel fijn , ik zeg dan nu ga ik stoppen om 0.30 uur en om 1.30 ben nog aan spele :)

rooz

Legacy Member
Kben ook ier just :)
Kheb al 200 bricks en 100 wood maar weet niet wat ik nu moet doen?

grievie

Legacy Member
Ah, heb u gisteren zien rond lopen in het 'telenet-dorpke'

Zijt ge al citizen?
If not => http://www.atitd.net/home/index.php?categoryid=17

Daarmee hebt ge al 2 skills geleerd. Uw bricks en hout die ge hebt zijn voldoende voor een compound (denk wel da ge nog boards moet maken van da hout eerst). Ma ge moet ook de compound construction skill hebben.
Als ge die al hebt : klik op u zelf, projects, compound, verschuif uw compound wa naar de plaats waar ge wilt (met die pijltjes die dan links van boven kom) en klik op 'build'

Meer vragen?
Vraag het aan iemand die er rondloopt
of kijk is op
http://www.atitd.info/lore.php

InDiG0

Legacy Member
hoihoi, ben nu gejoined eiglijk en zit aan jullie plaatsje... nie veel volk op dit moment dus ja...
ingame name= indi
ben nu wat dingen aan het verzamelen voor in guild dan =)
greetz indi

InDiG0

Legacy Member
L@TrO zei:
seg , hoe geraak ik eigelijk van da stom klein eiland ?
tis te zien welk eiland :p want er zijn er een aantal... als ge het telenet eiland bedoelt is er een brug aan de ehm... rechterkant (op het kaartje eh dan)

revillingsam

Legacy Member
lijkt me kewl
nog 4 min ^^
kom zeker meebouwe aan dat belgische stadje

revillingsam

Legacy Member
kheb gehoord da vanaf september beta voorbij is dan wordt et 14 usd in de maand

grievie

Legacy Member
ah gedaan in sept?
Hmm farse timing.
Denk dak da spel vooral spel omda ik 2de zit en dan zijn de meest domme spellekes ineens plezant ^^

BTW als er nog volk wilt joinen.
Guild upgraden (zoda er meer members bij kunnen) is fokking duur.
Zeker als ge het member per member wilt doen.
van 12->13 is 484 boards en 1135bricks. Op zich wel te doen ma als nieuweling is het een rot werk.
Daarom proberen we in batches te upgraden
Van 12->14 is vb 600 boards en 1500bricks. Da delen door 2 is al pak beter.

Daarom volgend voorstel voor nieuwkomers:
Als ge opt eilandje zijt, ga naar de guildhall (klein beige vierkantig gebouwtje net voor t 'dorp' ), ask to join, kijk wie de elders zijn, kijk effe of er iemand van die in de buurt is (probeer anders /chat nickname).
Dan kunnen we 2 nieuwkomers ofzo samen laten werken aan een upgrade, wat voor beiden veel voordeliger is.
Enkel een elder kan zien wat er nodig is, en wat er al in de guildhall steekt, vandaar dat ge dus best een van de elders probeert vast te krijgen
(die boards en bricks moet ge dus in de guildhall steken via 'stash' )

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan