Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ClayDavis

Legacy Member
marrr zei:
Ik had een straat vanop de flop er lagen 2harten en nog een klaveren. eentje raist naar 2.20euro, ik ga all in ( 6euro ) hij calt. op de turn en de river vallen nog 2harten, en hij haalt het met flush aas.. hij had totaal niets toen hij calde, deze spiraal is zich al een tijdje bij mij aant doortrekken en sta nog maar op amper 4euro. Begonnen met 25euro.

1) 25€ is een véél te laag start kapitaal voor Cash tables
2) HH van die bepaalde hand?
3) op een limiet spelen met min 6€ buy-in met 25€ BR = not good

NotoriousP

Legacy Member
hitman47 zei:
omfg

ik koop 3 boeken via Amazon.com
omdat ik ze samen laat verschepen moet ik 10€ BTW betalen, I mean what the fuck. Als ge ze apart zou laten verschepen geld da ni

Heb je de bestelling al gedaan? Anders wil ik ook een boek en delen we de verzending/btw kosten.

diggie

Legacy Member
Vanavond eens mijn eerste tourney spelen (17,5K guaranteed).

Nu vroeg ik mij af (maybe dumb questions, maar bon :)):
- entrants = max. 3600 (begint om 20u, denk ik), iemand een idee hoeveel man daar normaal gezien, gemiddeld, aan meedoet? Of is dat bijna altijd 3600?

- stel er doet maar 500 man mee (als dat dus mogelijk is), legt FullTilt het verschil in prijzengeld dan eigenlijk bij? (die 17,5K), omdat men er dan toch niet geraakt met BI's ...

Ik vroeg het mij gewoon af ... alvast bedankt.

Japser

Legacy Member
diggie zei:
Vanavond eens mijn eerste tourney spelen (17,5K guaranteed).

Nu vroeg ik mij af (maybe dumb questions, maar bon :)):
- entrants = max. 3600 (begint om 20u, denk ik), iemand een idee hoeveel man daar normaal gezien, gemiddeld, aan meedoet? Of is dat bijna altijd 3600?

- stel er doet maar 500 man mee (als dat dus mogelijk is), legt FullTilt het verschil in prijzengeld dan eigenlijk bij? (die 17,5K), omdat men er dan toch niet geraakt met BI's ...

Ik vroeg het mij gewoon af ... alvast bedankt.

Als er 10 man meedoet is de prijzen pot 17.5K
Full tilt legt dan geld bij (maar die tornooien zijn aantrekkelijk zoda ze er wel altijd aankomen aan hun geld)

En als ze aan de prijzenpot zitten (vb entree is 17.5 + 5)
als er meer als 1000 deelnemers zijn gaat de totale pot omhoog met 17.5 $ per deelnemer meer als 1000

nameless

Legacy Member
diggie zei:
Vanavond eens mijn eerste tourney spelen (17,5K guaranteed).

Nu vroeg ik mij af (maybe dumb questions, maar bon :)):
- entrants = max. 3600 (begint om 20u, denk ik), iemand een idee hoeveel man daar normaal gezien, gemiddeld, aan meedoet? Of is dat bijna altijd 3600?

- stel er doet maar 500 man mee (als dat dus mogelijk is), legt FullTilt het verschil in prijzengeld dan eigenlijk bij? (die 17,5K), omdat men er dan toch niet geraakt met BI's ...

Ik vroeg het mij gewoon af ... alvast bedankt.
-nah alleen freerolls zitte vol denkek :)
-en ftp betaald het verschil bij dermee dat ook gtd noemt

Ether

Legacy Member
Der is altijd wel een minimum aantal deelnemers, maar dat wordt toch altijd gehaald hoor, zeker met zo'n gtd prize.

max deelnemers 3600 is veel natuurlijk, hangt ook van de buy-in af he. Als het maar $5 is (fictief voorbeeld natuurlijk) zal het rapper volzitten dan als het $50 is he.
Schrijf gewoon op voorhand in he.

Bontus

Legacy Member
winnings voor januari @ $94 :)
wordt het een $100 maand ???

(en om in fractie van zakgeld of "loon" te rekenen; ik krijg 160 euro per maand, da's ongeveer $235, dan is dit dus een stijging van mij loon met 40% ^^)

ClayDavis

Legacy Member
NotoriousP zei:
Heb je de bestelling al gedaan? Anders wil ik ook een boek en delen we de verzending/btw kosten.

ze is vandaag toegekomen ^^

alsek nog eens iets bestel zal ik u een PM sturen

Pruik

Legacy Member
Vannacht nog es gepokerd

250$ winst ongeveer, 4 cashtables op 50nl & 1 sit&go 20+2 2e geeindigd.
Na de bad beats van in de week ben ik opnieuw een tevreden man :)

marrr

Legacy Member
Maar als ge ergens geld op stort, hoeveel zouden jullie dan storten? Ik ben maar een 'beginneling' tov jullie wss =)

Bubba

Legacy Member
Als ge wilt gaan cash games spelen toch best minimum 100$ storten. (70€ ofzo?)

Dan hebde BR om 5NL te spelen.

Maar inderdaad, beter is om als beginner gebruik te maken van de free bankrolls.

ClayDavis

Legacy Member
en om u even te linken
yourpokercash.com
epokerschool.com

als de eerste niet lukt, vraag dan gerust een tweede aan ^^

SharkyXTS

Legacy Member
En geen free BR aanvragen op Full Tilt Poker (en Absolute Poker). Mocht je dan winstgevend zijn dan kan je later nog altijd op FTP hun First Deposit bonus clearen in combinatie met rakeback en een pak meer verdienen dan die free bankroll :p.

Hamon

Legacy Member
Kan je dan eigenlijk gewoon die free bankroll withdrawen? Dat lijkt me toch makkelijk om te misbruiken. Of ben ik fout?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan