Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cartmaan

Legacy Member
ziek.

sickhandif4.jpg

-GrumpY-

Legacy Member
Start spel 2705691069.

Grump is zitplaats 0 met $79,82.
RoyMakkay is zitplaats 1 met $14,55.
darro23 is zitplaats 2 met $9,95.
McRutiger is zitplaats 3 met $30,35.
ElSaim is zitplaats 4 met $40,77.
nimbus1212 is zitplaats 5 met $42,42.
BINGOTEUR is zitplaats 6 met $23,30.
Martinico is zitplaats 8 met $17,40.
Raubsau is zitplaats 9 met $45.

De dealer is zitplaats 4.

nimbus1212 plaatst een blind van $,25.
BINGOTEUR plaatst een blind van $,50.

(Grump krijgt 2s 2d.)

Pre-flop:
Martinico folds.
Raubsau calls voor $,50.
Grump calls voor $,50.
RoyMakkay folds.
darro23 folds.
McRutiger folds.
ElSaim calls voor $,50.
nimbus1212 calls voor $,25.
BINGOTEUR checks.

De flop is
As 2c 3c.

nimbus1212 zet $6 in.
BINGOTEUR folds.
Raubsau folds.
Grump raises $6.
ElSaim folds.
nimbus1212 raises $6.
Grump raises $38,50.
nimbus1212 gaat all-in voor $23,92.
$14,58 is terug gegeven aan Grump.

Onthulling:

nimbus1212 toont: 3h 3s
3c 3h 3s As 2c
Drie Drieën

Grump toont: 2s 2d
2c 2s 2d As 3c
Drie Tweeën

De turn is 2h.
De river is 10c.

Grump toont: 2s 2d
2c 2h 2s 2d As
Vier Tweeën

nimbus1212 toont: 3h 3s
3c 3h 3s 2c 2h
Full House, Drieën over Tweeën

Grump wint de pot van ($83,34).

na elvendertig suckouts tegen men kas voelt het wel eens goed om een badbeat uit te delen :o

TrickY.

Legacy Member
Amaai, fermen suckout voor die kerel :D (al had ik hier mn tweetjes wat geraised preflop)

Ether

Legacy Member
Mooi, m'n kaarten van Unibet zijn toegekomen :love:

Lekkere plasticen kaarten, ze zijn wel wat kleiner dan m'n Modiano cards.

passero

Legacy Member
Mijn eerste 20k handen zitten erop. Ben begin december begonnen op $2NL, na een tijdje naar 5NL gegaan. Ben begonnen rond de 40$ en zit nu aan 149$. Als ik 175 heb ga ik naar de 10nl denk ik. Hier mijn grafiekje voor de 20k handen.

Bontus

Legacy Member
Zitten wel serieuze duiken tussen, kan toch nie van 5NL zijn?
En uwe winrate is imo toch wel wa laag voor 5NL.

passero

Legacy Member
die duiken zijn van 10NL... kheb efkes 10 geprobeerd maar dat ging niet zo goed. Ben dan redelijk wat verloren en dan naar 5NL teruggekeerd
Op 5NL zit ik aan een winrate van 7.88bb/100hands
103$ op 13k handen

Bontus

Legacy Member
swel ok, normaal zakt da weinig of niets als ge naar 10NL gaat.
kzal zien als ik 10k handen heb, dan ben ik normaal wel luxeus gerolled voor 10NL

Bobby.Digital

Legacy Member
ik zit hier nu na 8k handen op 10nl op +5$
komt gewoon door een downswing van bijna 10BI, ben al blij dat ik dat terug op winst sta

kwerd gewoon zot van de ene bad beat na de andere, en dan verlies je natuurlijk ook wel eens een buy-in of 2 door te tilten... maar ja, we zijn terug aant winnen!

passero

Legacy Member
hoe doen jullie dat eigenlijk met tafels?
Als ik een BI gewonnen heb verander ik van tafel tenzij ik echt goe bezig ben. Als ik dan beetje verlies ga ik weg.
Als ik na een tijdje geen winst heb gemaakt op een tafel ga ik ook weg. Het is misschien raar of zie het als bijgeloof maar kheb den indruk dat er wel iets inzit... Het zal wss in mijn kopke zitten ma bon :)

Dozzeh

Legacy Member
tjah, als ge geen winst maakt kan het zijn dat tafel te tight is, dan switchte beter indeed.. maar als ge up staat moete ni direct gaan lopen, tafel might be full of fish =)

marrr

Legacy Member
Ik had een straat vanop de flop er lagen 2harten en nog een klaveren. eentje raist naar 2.20euro, ik ga all in ( 6euro ) hij calt. op de turn en de river vallen nog 2harten, en hij haalt het met flush aas.. hij had totaal niets toen hij calde, deze spiraal is zich al een tijdje bij mij aant doortrekken en sta nog maar op amper 4euro. Begonnen met 25euro.

ClayDavis

Legacy Member
omfg

ik koop 3 boeken via Amazon.com
omdat ik ze samen laat verschepen moet ik 10€ BTW betalen, I mean what the fuck. Als ge ze apart zou laten verschepen geld da ni
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan