Messias.
Legacy Member
Lian-Li zei:btw, die LED cinema displays ben ik nu de enige die van mening is dat da way overpriced is?![]()
Ik was eerst van plan mij er zo een te kopen, maar heb dan maar een HP LP2475w gekocht. Een zéér aantrekkelijk geprijs H-IPS scherm, briljante kleurweergave en kijkhoeken, wat wil je nog meer?

Enkel de voet is een beetje lelijk, maar 't scherm heeft een vesa mount, dus no worries...
Ben em al meer dan maand kwijtgeweest...
Herstarten van de finder helpt ook niet.