Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
Neen, want het is Firefox For Mac.
Vorige keer had ik Aldi ook al genoemd, ze doen dat wel vaker.

Access

Legacy Member
de photoshop skills van de aldi zijn toch ook nietmeer wat ze geweest zijn. Ze hebben teveel van het scherm weggephotoshopt. En dat scherm ziet er ook verdacht dun uit

sh011265

Legacy Member
Zag deze ochtend reclamepagina van carrefour in de krant:
voor de iTunes-kopers: Vanaf 26 tot 29 november is er een actie @ carrefour: 2 iTunes gift cards kopen (van 15 euro) & je krijgt er een derde gratis.. Wel serieus interessant als je t mij vraagt :)

joriske18

Legacy Member
sh011265 zei:
Zag deze ochtend reclamepagina van carrefour in de krant:
voor de iTunes-kopers: Vanaf 26 tot 29 november is er een actie @ carrefour: 2 iTunes gift cards kopen (van 15 euro) & je krijgt er een derde gratis.. Wel serieus interessant als je t mij vraagt :)

Hoelang blijft zoiets geldig als je de code ingeeft? het is inderdaad interessant, ik zou het vooral gebruiken voor iphone apps

gryffoer

Legacy Member
denk niet dat er beperking opzit. Ben er terstraks in ieder geval al om geweest. Per 3 van 15€, 30€ betalen, nice

shiftyke

Legacy Member
Hoe verwijder ik in safari de inhoud van mijn google zoekopdrachten, als ik "wis google opdrachten" doe, wist hij enkel die van de ingebouwde zoekmachine niet die van de site zelf

Zero Grav

Legacy Member
Uw cookies enzo wissen. Kan ook zijn dat em die zoekgeschiedenis nog haalt uit uw googleaccount. 'k Heb daar ook nog wat freaky dingen instaan..

Heb mij er toch nog eens aangezet om windows te virtualiseren. ^^ Dit maal xp en geen vista, dus hopelijk betere ervaringen dan vorig jaar. 'k Heb nu tinyXP geïnstalleerd, niet zo legaal, maar voor dat ene examen dat ik IE7 ga nodig hebben.. Tot nu toe valt het mee, wel een paar andere clients proberen te installeren (usbXP, MicroXP) die niet verderwouden op een bepaald moment, maar nu lijkt het te werken. Hij valideert zelfs en installeert alle updates, alleen stond er zogezegd standaard SP3 op terwijl er wel nog IE6 op draait.. Strange.

Zero Grav

Legacy Member
Zo'n verschil van performance met die tinyXP tegenover mijn vista in vmware vorig jaar, amai. :) Als ik em nu opzet met mijn instellingen verbruik ik tussen de 75 en 110MB ramgeheugen idle en dan met internet explorer nog eens een 20tal daarbij.
Maar toch blijft het spijtig dat ik voor zoiets simpel als het crossbrowser checken van een site met een virtualisator moet gaan werken.

GenesisX

Legacy Member
'k Moet toegeven da 'k u wa nagedaan heb Zero Grav :p. Bezig met Tiny XP te installeren, maar 'k zit wel met de vraag of het via bootcamp ook deftig zou werken. Om te gamen enzo. Mss da 'k wa last krijg met drivers?

Als er iemand ervaringen heeft, moogt altijd posten. 't Is omda 'k m'n vaste xp-partitie zou moeten verwijderen om het te testen aangezien m'n schijf vol is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan