Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gryffoer zei:Aldi maakt zelfste "fout" als lidl;
ALDI OFFER 02
Best grappig, die klok is totaal verkeerd, en ook die taakbalk ziet er fake uit...
Jonas89 zei:taakbalk en klok zijn van vista
sh011265 zei:Zag deze ochtend reclamepagina van carrefour in de krant:
voor de iTunes-kopers: Vanaf 26 tot 29 november is er een actie @ carrefour: 2 iTunes gift cards kopen (van 15 euro) & je krijgt er een derde gratis.. Wel serieus interessant als je t mij vraagt![]()
Als ik em nu opzet met mijn instellingen verbruik ik tussen de 75 en 110MB ramgeheugen idle en dan met internet explorer nog eens een 20tal daarbij.
. Bezig met Tiny XP te installeren, maar 'k zit wel met de vraag of het via bootcamp ook deftig zou werken. Om te gamen enzo. Mss da 'k wa last krijg met drivers?