Zero Grav
Legacy Member
Niet nodig als ge bij identiteitscontrole gewoon "wachtwoord" selecteert. Is sowieso een radiobutton dus maar één keuze toegelaten. Ge moet wel zorgen dat ge via PPTP een nieuwe verbinding aanmaakt en niet via L2TP.
http://fre.dommel.be/Schooldocumenten/Devine/vpn.jpg
http://fre.dommel.be/Schooldocumenten/Devine/vpn.jpg





