Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m-be

Legacy Member
I will be out of the office starting 09/11/2008 and will not return until 12/11/2008.

I will respond to your message when I return.

Best regards.

GenesisX

Legacy Member
Bij SABnzbd+ krijg je tegenwoordig ook een growlnotify en growlnotify.sh bestand, maar niets van uitleg. Iemand die weet hoe je da in gang krijgt? 'k Heb hier al zitten zoeken, maar 'k vind niks van 'installing scripts into growl' e.d.

Kolima

Legacy Member
Kolima zei:
Kent iemand een programma om .ogm af te spelen? Mplayer werkt niet en bij vlc heb ik alleen geluid. Nochtans laatste versie.

Onozel_Kieken zei:
Hebt ge perian in Quick Time? Het zou kunnen dat dat ding het afspeelt

Ja, ik heb perian. Ondersteunt .ogm nog niet. kent niemand een programma die mij kan helpen? :help:

shiftyke

Legacy Member
Pfff, tegenwoordig is het internet op mijn MBP zoo traag e, ik moet vaak safari opnieuw opstarten of constant refreshen voor de stomste websites :s

Op de vaste pc is er geen probleem

en soms gaat het normaal zoals nu en andere keren loopt het zo stroef

wouter_dc

Legacy Member
Error: Tracker request failed. Got HTTP status Code 0 (No response) Bij transmission :sad:

En van die possible fixes/patches via google snap ik niks van :p

Cykron

Legacy Member
Weet iemand toevallig een oplossing om infrarood te kunnen ontvangen op de nieuwe MBP? Mijn vader heeft een polar horloge dat dit nodig heeft, maar hij was dat vergeten en had niet gecontroleerd of de macbook dit wel had :ironic:

In de Apple store vind ik hier niets voor :s

gryffoer

Legacy Member
Cykron zei:
Weet iemand toevallig een oplossing om infrarood te kunnen ontvangen op de nieuwe MBP? Mijn vader heeft een polar horloge dat dit nodig heeft, maar hij was dat vergeten en had niet gecontroleerd of de macbook dit wel had :ironic:

In de Apple store vind ik hier niets voor :s

Bestaan meerdere soorten van IR ontvangers/zenders via usb. Zijn even groot als een usb stick.

Zoals dit: https://www.pcsnel.nl/Belkin-_usb_naar_infrarood_smartbeam-F5U235QEA-739256.html

SIR/MIR/FIR Ultra Sleek and Small USB Infrared Adapter IrDA for Notebooks U1-FIR-IRDA LOW PRICE $12.98

en deze; Usb Infrared Adapter 4 Mbs - USB-IRDA/L - Mentor - Toebehoren - Codima

Zero Grav

Legacy Member
GenesisX zei:
Bij SABnzbd+ krijg je tegenwoordig ook een growlnotify en growlnotify.sh bestand, maar niets van uitleg. Iemand die weet hoe je da in gang krijgt? 'k Heb hier al zitten zoeken, maar 'k vind niks van 'installing scripts into growl' e.d.

Probeer uw sh bestand eens in terminal te slepen en op enter te drukken.
Edit: Het verschijnt hier dan wel bij Growl, maar het doet niets.

Legendary d.C.

Legacy Member
Als ik een netwerk HDD koop kan ik die dan ook gebruiken als time machine?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan