Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genious zei:Dat loont alleen maar voor defene die ge aan het "verdragen" zijt.
Serieus, als iemand u irriteert met lawaai, dan zou ge moeten verdraagzaam zijn?
Ge kunt evengoed het omkeren he, dat degene die lawaai wilt maken zich maar moet stil houden om de stilte van de ander te verdragen.
Kwil niet zeggen dat ge elkaar de kop moet inslaan, maar laat ook zeker niet in naam van verdraagzaamheid over u heen lopen.

Mr.Anderson zei:Ik ben ook al heel de middag vollen bak muziek aant draaien... zondag of geen zondag![]()



Moloch zei:alsek zou mogen kiezen? open bebouwing met geen enkel ander huis in ne straal van 50m, rust alom![]()
VinceFeet zei:Waar ik woon is het dus zo (maak van die 50m maar 100m) en dat is eigenlijk wel een luxe waar je je niet snel van bewust bent. Ik zit sinds dit jaar op kot in A'pen en het verschil is te merken. Zet het volume van je muziek even te hard en ze slaan op de muur... Is wel wennen in 't begin want hier thuis kan ik handgranaten afsteken zonder dat iemand daar iets van merkt/zegt. Bij wijze van spreke hé...
ad:Dat is het eigenlijk he, als het bij één of 2 (consecutive) zondagen blijft moet ge daar allemaal zo'n probleem niet van makenq-ball_NBK zei:als het moet gebeuren moet het gebeuren hé, das toch nie iedere zondag, das misshcien eens 1 zondag in een half jaar da ge eens iets moet doen![]()

Jup, ik heb gelukkig ook die luxeVinceFeet zei:Waar ik woon is het dus zo (maak van die 50m maar 100m) en dat is eigenlijk wel een luxe waar je je niet snel van bewust bent. Ik zit sinds dit jaar op kot in A'pen en het verschil is te merken. Zet het volume van je muziek even te hard en ze slaan op de muur... Is wel wennen in 't begin want hier thuis kan ik handgranaten afsteken zonder dat iemand daar iets van merkt/zegt. Bij wijze van spreke hé...
Toen ik wat jonger was altijd liggen prutsen met vuurwerk enzo
(veilig!!) Buren hebben daar nooit iets van gezegd ^^
héhé, ik heb ook veel chance gehad met men buren, heb zo spiegels van auto's getrapt tijdens het voetballen, alle appelsienen van het gloednieuwe appelsienenboompje van de buurvrouw getrapt, tuinverlichting stukgetrapt,... natuurlijk alles wel terugbetaald ( buiten da boompje ) maar toch, ik heb chance gehad. alles bij een maar 3 keer politie aan de deur gehad door stommiteiten, vuurkes aant maken enzEagleEye zei:Dat is het eigenlijk he, als het bij één of 2 (consecutive) zondagen blijft moet ge daar allemaal zo'n probleem niet van maken
Jup, ik heb gelukkig ook die luxeToen ik wat jonger was altijd liggen prutsen met vuurwerk enzo
(veilig!!) Buren hebben daar nooit iets van gezegd ^^
ps als er kindjes dit lezen, a word of warning! Als ge op u 12 jaar stom doet me vuurwerk en uw hand verbrandt ziede da litteken op uw 20e nog![]()
( maar 1 keer terrecht politie aan de deur gehad, rest waren andere kinderen 
EagleEye zei:ps als er kindjes dit lezen, a word of warning! Als ge op u 12 jaar stom doet me vuurwerk en uw hand verbrandt ziede da litteken op uw 20e nog![]()
