Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skoebiedoe zei:Dus jij beweert dat er dan door de week geen volk kan komen?
Pertang als den beerschot hier op een weekdag speelt staat dat hier toch ook vol auto's hoor.
Volk genoeg denk ik en dan ook s'avonds.![]()
Math'ke zei:Der zijn twee soorten mensen, mensen die zich altijd op hunne kop laten zitten en mensen da nie doen.
Helaas voor diene mens in die straat hier verder behoor ik tot de tweede groep. Als em aan zijn huis wilt werken kan em na zijn werk ook uurtjes kloppen, er zijn er genoeg die het zo doen ook.
democracy02 zei:k zou gewoon die kerel zeggen da er mensen zijn die heel de week moeten werken, en in't weekend eens willen genieten van de rust maar die nie kunnen krijgen omda em zit te slijpen. stel hem voor zijn lawaaierig werk in de week overdag te doen.
en als't al laat wordt, denk dan zelf ook eens aan de mensen die last hebben van uw boenke boenke als ze willen slapen.
EagleEye zei:Jama als ge dagelijks 12-14 uur werkt 6/7 en dan héél uwe zondag gaat verspelen aan iets met een slijpschijf doen, zijde fout bezig![]()
(no offense he q-ball)

Time^- zei:Zucht. Geen volk <-> zo veel mogelijk volk.
.

niet grasmaaien op zondag?
is dat altijd zo geweest?
verdraagzaamheid loont.
inderdaadq-ball_NBK zei:Ik snap nie da de mensen zich drukmaken als hun gebuur het gras afrijd of eens een steentje slijpt op ne zondag ze![]()
wij hebben onlangs half ons huis verbouwd, muren liggen slopen, vloeren liggen uitkloppen met nen pneumatische klophamer etc en dat gebeurde allemaal int weekend, niemand heeft komen klagen en mij stoorde het niet, verre van, toen ik examens had waren ze hier binnen zelfs nen poutrel aant slijpen, mij stoorde dat niet echt en als het echt te bont wordt gebruik ik gewoon mijn oorstopjes 
Dat loont alleen maar voor defene die ge aan het "verdragen" zijt.Bose zei:verdraagzaamheid loont.