Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's zowat HET non-argument om elke vorm van overmatig lawaai goed te praten, niet? Moest math'ke komen klagen op een maandagnamiddag ofzo zou ik dezelfde mening hebben, maar op een mooie zondagnamiddag als deze is hij in zijn recht imo.Medaphoar zei:beetje verdraagzaam zijn eh

Wu-chAn zei:Prijs jezelf gelukkig dat je niet woont in mijn directe omgeving, mijn huis davert namelijk door het spelen van drum & bass afgewisseld met wat klassieke muziek door mijn twee geliefde towers.

Math'ke zei:Hier woont ook iemand wat verder die drum speelt maar dat is anders, die kerel maakt ook lawaai maar niemand stoort er zich aan. Maar hij is ten slotte al bezig met zijn slijpschijf van omstreeks 8 uur deze morgen en dit vind ik toch een beetje teveel van het goed gevraagd voor een zondag als deze.
Ik kan veel verdragen maar dit niet![]()
speckie1987 zei:hierrechtover verbouwen ze ook hun huis en ook nu maar die mens is zelfstandig en kan niet anders dan nu dus dan moet je dat respecteren want wij werken ook soms op zondag buiten en maken lawaai als ge zon dinge al ni kunt respecteren :ironic: ook al heeft hij al eens over u geklaagd is da toch geen reden om zelf zo belachelijk te gaan doen?



Math'ke zei:Hier woont ook iemand wat verder die drum speelt maar dat is anders, die kerel maakt ook lawaai maar niemand stoort er zich aan. Maar hij is ten slotte al bezig met zijn slijpschijf van omstreeks 8 uur deze morgen en dit vind ik toch een beetje teveel van het goed gevraagd voor een zondag als deze.
Ik kan veel verdragen maar dit niet![]()
Math'ke zei:Ik heb hier eens een feestje gegeven en dan konden zij ook niet verdraagzaam zijn en werd het om 1u30 al abrupt afgebroken door een politie bezoek. U verstaat mijn frustratie wel ?![]()

+ de verstandhouding tussen hem en ons zit ook niet echt perfect (onze tuin loopt zogezegd 10 cm op zijn land
), dusja wij laten die aap zijn irritante dingen dan maar doen.
Math'ke zei:Ik heb namelijk een vraagje en dan vooral aan de mensen die rechten studeren zeker ?
In hoeverre mag je zondag lawaai maken ?
Iedereen weet het wel, het gras afrijden op de zondag mag je niet doen, hogedrukreinigen maakt ook al heel veel lawaai en dat doet ook niemand op een zondag ( normaal gezien toch niet )
En zoals ik al zei, dit is buiten de uren, dus nee ik versta uw frustratie niet.Math'ke zei:Ik heb hier eens een feestje gegeven en dan konden zij ook niet verdraagzaam zijn en werd het om 1u30 al abrupt afgebroken door een politie bezoek. U verstaat mijn frustratie wel ?![]()
Math'ke zei:Der zijn twee soorten mensen, mensen die zich altijd op hunne kop laten zitten en mensen da nie doen.
Helaas voor diene mens in die straat hier verder behoor ik tot de tweede groep. Als em aan zijn huis wilt werken kan em na zijn werk ook uurtjes kloppen, er zijn er genoeg die het zo doen ook.
Time^- zei:Dat voetbalveld heeft dan ook commerciële doeleinden, die kunnen er niet omheen dat ze lawaai produceren. Je kan die mannen toch moeilijk verplichten hun match de vrijdagvoormiddag te spelen omdat jij dan op je werk zit?![]()
Da's 's avonds, niet 's voormiddags. >_<Skoebiedoe zei:En waarom zou dat niet gaan?
Ze kunnen wel door de week trainen.
