Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spidey zei:koopt u nen cartier of st dupont :d
da is iets anders en origineler(zijwaarts zippo-achtig)
en da zijn wel de betere vuurtjes![]()


Tremium zei:Ik ben net een Zippo gaan halen, bijgevuld (khad er al direct te veel in gedaan, de overschot er gwn uit laten lopen en dan zippo trug ineen gestoken).
Maar als ik da ding aansteek, komt daar zo nen wreed grote vlam uit
Is da normaal als da nieuw is?![]()


.
, ma ik rook ni eens. da was veel spele en die trucjes uitprobere. natuurlijk is mn lontje niks meer waard, net als mn steentje,dus ik ga is een doosje met lontjes en steentjes moete kope. em is wel redelijk snel leeg imo, en die benzine verdampt ook als ge da lang ni gebruikt.
)Zippo is gewoon 100 keer feller dan een gewone aansteker.bernardo zei:Welke voordelen heeft een zippo eigelijk tegen over een gewone aansteker?
Ik vindt 30-50 euro wa veel voor.