Archief - Zippo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
20€?

Lijkt me al heel weinig tbh gemiddelde is voor de "normale" 30/40€dacht kik :/

psyko-monchske

Legacy Member
ik heb is de allergewoonste zippo gekocht ( zonder tekening ofzo, gewoon grijs ) en dat koste me 25 euro. heb hem maar 3 weken gebruikt.

gas ging veel te snel op
de wiek was al weg en wist niet hoe je het verving
ik vond dat de zippo een slechte smaak gaf aan men sigaret

Kenis

Legacy Member
ik verkoop nog een zippo maar weet niet als het een echte is
kan iemand zeggen hoe je kan zien als het een echte is of niet :)

enZiiime

Legacy Member
onderkant stater normaal zippo (heb er hier echte en fakes, en op alle fakes sta geen "zippy" vanonder :p)

of een garantiebewijs toevallig erges?

Radiance

Legacy Member
kyle123 zei:
ik verkoop nog een zippo maar weet niet als het een echte is
kan iemand zeggen hoe je kan zien als het een echte is of niet :)
Je "hoort" dat :) Zippo's maken een zeer specifiek geluid als je ze openzwaait, die faken klinken anders.
Op http://www.lightertricks.com kon je der mp3'kes van vinden dacht ik.

Kenis

Legacy Member
ja ok hier staat vanonder zippo in plaats van zippy en made in USA :)

enZiiime

Legacy Member
kyle123 zei:
zal waarschijnlijk wel echte zien, heb eigelijk nog nooit een "fake" zippo gezien, waar er ook degelijk zippo vanonder opstaat, maar als je het "opendoen" voel je het wel als het echt is of niet, een fake klikt makkelijker open, en heeft meer speling, een echte klikt moeilijker open, en zit vaster. (iig bij de mijn toch ;X)

Wover

Legacy Member
Ik heb ongeveer een jaar terug een zippo met tekening van "screaming guitar" gekocht op ebay (was een soort van inkoopactie, want die dude verkocht er 20-30). Ik heb daar toen €25 incl verzending (uit NL) voor betaald.

Ondertussen ligt het hier ergens wat te liggen, want ik kan er ni goe mee omgaan :p

Irtimid2001

Legacy Member
Ik had vroeger ook ne Zippo, ma ik ben die verloren in de duinen aan de zee :( . Ik kon daar dan nog een paar trukskes mee

enZiiime

Legacy Member
Irtimid2001 zei:
Ik had vroeger ook ne Zippo, ma ik ben die verloren in de duinen aan de zee :( . Ik kon daar dan nog een paar trukskes mee

Vraagkse der is zo'ne film ik dacht george clooney, die knippert me z'n vingers, en die zippo ga aan, is da mogelijk op die manier :/?

zieter mij raar uit :D en hier luktet ni :p

Kenis

Legacy Member
Zippo Mfg. Co. Bradford.pa
F Xii
Made In Zippo U.s.a.
da staat op mijn zippo dan :)

Towlie

Legacy Member
Ik heb ne zippo van het schietkraam op de kermis
Ij werkt langs geen kanten, dus ij ligt ier maar te liggen :p

enZiiime

Legacy Member
Towlie zei:
Ik heb ne zippo van het schietkraam op de kermis
Ij werkt langs geen kanten, dus ij ligt ier maar te liggen :p
op schietkraam gade nix degelijk krijge eh jom :p

amdr

Legacy Member
Towlie zei:
Ik heb ne zippo van het schietkraam op de kermis
Ij werkt langs geen kanten, dus ij ligt ier maar te liggen :p
Wa wilde nu, die dinge moete echt kope e.
In spanje gooide ze de zipppo's bena naar uwe kop(let vooral op de 3 s'en :unsure: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan