Archief - Zippo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metaphore

Legacy Member
Towlie zei:
Kwist ook wel dat da langs geen kanten ging werken hoor :p
En de 3 s'en?

hij bedoelt de 3 p's denk ;)
valse zippo's dus ... zipppo's

Mr_Anderson zei:
Vraagkse der is zo'ne film ik dacht george clooney, die knippert me z'n vingers, en die zippo ga aan, is da mogelijk op die manier :/?

zieter mij raar uit :D en hier luktet ni :p
das toch nie zo moeilijk ... ik kan da ook ^^
gewoon zorgen als ge met uwe vinger knipt da uwe wijsvinger over da wieltje vliegt en ontbrandt da zoals normaal ...

enZiiime

Legacy Member
metaphore zei:
hij bedoelt de 3 p's denk ;)
valse zippo's dus ... zipppo's


das toch nie zo moeilijk ... ik kan da ook ^^
gewoon zorgen als ge met uwe vinger knipt da uwe wijsvinger over da wieltje vliegt en ontbrandt da zoals normaal ...

nja, heb heir paar zippo's, en eigelijk rolt da ni zo makkelijk da wieleke, dermee da da ffkes :p was ^^

kzal er is op oefene ! :p oftewel manier zorge da wieleke iets makkelijker draait :D

Savage

Legacy Member
zit er bij iedere zippo ook zo'n houderke? Da zat er in alle geval bij de mijne bij, die ik in een sigarenwinkel in Lier gekocht heb. Tis nen echte volgens mijn bescheiden kennis van dit merk :)

mathieu

Legacy Member
kheb mij ook is ene gekocht ma kzijn er eigenlijk nie zo tevreden van,
is da normaal da die dinge na 3 dagen al op zijn?

enZiiime

Legacy Member
Zijn inderdaad SNEL op, maar 3 dagen non stop laten branden ofz :p?

BMW lover

Legacy Member
kheb ooit ne fake gehad die ging 2 dagen mee het steentje was volledig open gelijk er kwamen geen vonken meer uit ook

maat van mij ook met ne fake zippo had er van die nieuwe naft ingedaan maar bleek dus niet hellemaal toe te zijn en al die naft is op zijn been gelopen sindsdien moet hij niets meer hebben van zippo:p


is dat waar dat je niet in tegengestelde richting mag draaien met ne zippo??( wieleke dan he)

pina

Legacy Member
mag ik eens vragen wat er zo speciaal is aan een zippo dat die dure prijs rechtvaardigt? Ik heb dat vroeger, toen ik klein was, gehad. Maar dat was een zwarte en zeker van die valse. Dat was toen een hype, hebben om toch maar te hebben. Nut was vrijwel nihil omdat ik niet rook en nooit heb gerookt.

VenilixTheHoly

Legacy Member
vraagje mijn zippo maakt dat geluid niet meer als je die opent en dciht doet iemand enig idee hoe je dat fixt?
en je het is een echte

alexii

Legacy Member
Ook eens laten weten dat je voor de goedkoopste Zippo zo'n 25 EUR betaalt.

Een matte chromen heb je dan.

GrMbL

Legacy Member
heb de mijne 4 jaar gehad en dan begon da scharnierke te verslijten, uiteindelijk is pinneke gebroken...... *snif, al die herinneringen! :sad: Ga mij binnekort wel es nen nieven halen, goe dinges die zip's, zeker voor buiten.

enZiiime

Legacy Member
op zippo hebde toch garantie?

Opsture en ge krijgt ne nieuwe dachtek...

Mr. Punkfish

Legacy Member
kheb er eene van € 50... kheb da lontje noch het steentje moeten vervangen, maar ik heb hem dan ook nog maar 5 maanden ofzo...

Tremium

Legacy Member
Sorry voor de bump.
Ik ben net een Zippo gaan halen, bijgevuld (khad er al direct te veel in gedaan, de overschot er gwn uit laten lopen en dan zippo trug ineen gestoken :sop: ).
Maar als ik da ding aansteek, komt daar zo nen wreed grote vlam uit :eek:
Is da normaal als da nieuw is? :unsure:

Radiance

Legacy Member
Tremium zei:
Sorry voor de bump.
Ik ben net een Zippo gaan halen, bijgevuld (khad er al direct te veel in gedaan, de overschot er gwn uit laten lopen en dan zippo trug ineen gestoken :sop: ).
Maar als ik da ding aansteek, komt daar zo nen wreed grote vlam uit :eek:
Is da normaal als da nieuw is? :unsure:
Zet de lont een beetje scheef, dan mindert dat wel.
En als je 'm echt vol vol gekapt hebt kan uw lont wat oververzadigd zijn ook veronderstel ik.

bernardo

Legacy Member
Welke voordelen heeft een zippo eigelijk tegen over een gewone aansteker?
Ik vindt 30-50 euro wa veel voor.

ComputerVISTA

Legacy Member
Een zippo gaat niet uit in de wind, aansteker wel. Voor de rest is er geen voordeel.

Radiance

Legacy Member
Bwoh het is een mooi ding, plezant om mee te spelen, en als 't er een beetje wind staat krijg je die ook nog aan itt een gewone aansteker.
Ik heb er hier nog één van toen ik nog rookte, heb hem toen niet zo lang gebruikt, uw sigaret smaakt naar die naft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan