Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Icanus zei:drank mixen met red bull is eigenlijk erg gevaarlijk...
er staat zelfs duidelijk op de blikjes dat je 't nie mag mengen met alcohol
welke kleur van vlam geeft je drank trouwens al je het in brand steekt?

Osi` zei:Hoe komt het dat sommige mensen de drank Wodka noemen en andere mensen Vodka? Ikzelf noem het altijd Vodka (wodka klinkt nie) en meestal staan er op flessen dan ook Vodka.
Wat opzoek werk.
Het woord wodka (het wordt soms als vodka geschreven, maar dit komt uit het Engels. in elke taal van de oorsprong spreek je het uit als Wodka) komt uit het (Russisch: во́дка, (Pools wódka ) is een verkleinwoord van woda, water. Je zou het dus kunnen vertalen met: watertje.
Je spreekt het dus uit als Wodka, maar engels geschreven dus gewoon Vodka.
wordt het soms zo geschreven
systech zei:Zubrowka ftw!![]()
![]()
en der is er ook ne poolse vodka met een eikenstokske in en die is ook goe (of is da just zubrowka ... in mijn dronken buien versta ik et soms wel verkeerd)

Laurens100 zei:Is het nu vodka of wodka? En spreek je het uit met een v of een w?