Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheCrow7 zei:Hoeft daarvoor geen Smirnoff te zijn, alhoewel dat ook geen super vodka is.
Als je iets gaat mengen met het goorste kotsdrankje dat er bestaat, namelijk RedBull, dan doet het er niet toe van welke kwaliteit de vodka is.
ad:_-X!rOn-_ zei:Yoo
We hadden hier nog een aantal flessen met sterke drank in die mn pa zn collega ooit heeft meegenomen uit Rusland. Mn' ma zei dat de vodka niet in de originele fles zat (op de fles staat: "Eau-De-Vie, Grains, 45%vol, Distillerie agricolle)
Nu wou ik op nieuwjaar Vodka-Redbull serveren, maar ik twijfel als het wel echt wodka is. Het heeft zo'n graan-achtige geur... en als ge het drinkt voelt ge het heel lang nabranden in u keel. Nu dacht ik dat alleen jenever ruikt naar graan?
Is er misschien een vodka-kenner die weet als pure vodka ook naar graan ruikt?
Greetzz
Edit: This kleurloos

Ja waarschijnlijkmaxdevis zei:waarschijnlijk is dat gewoon plaatselijk zelfgebrouwen vodka uit rusland.
niemand weet hoeveel illegale stookerijtjes er zijn, maar ze zijn zo goed als niet te tellen.
mja tzal wel vodka zijn & niemand zal eraan doodgaan aangezien ik + mn ouders er al hennig van gedronken hebben, en niet blind of whatever geworden zijn.Komt door het gevaar dat als je alcohol niet deftig bereid dat je methanol ipv ethanol krijgt, waardoor je blind enz wordt...e.House zei:is der in Rusland niet zo een epidemie met russen die hun eigen illegale vodka brouwen en daaraan sterven.
Arifiene zei:wodka = geur en kleurloos
ik denk dat ge graanjenever in uw handen hebt![]()
_-X!rOn-_ zei:Volgens wiki is eau-de-vie een verzamelnaam voor sterke dranken.
).cuda zei:eau de vie is levenswater
word whiskey niet levenswater genoemd?
ff niet nagedacht voor ik poste, als het whiskey was zou het normaalgezien bruin moeten zijn
Amaryllis zei:Dan is er toch iets ferm mis met je neus hoor. Ik kan vodka ruiken. Graanachtig is het niet direct, maar je ruikt toch de alcohol.

beton zei:de naam wodka komt van "zhizennia voda" , en dat betekent levenswater, ..
was het niet sherry vaten?!2u55!4n zei:Ik moet ingrijpen. Whiskey is niet noodzakelijk bruinkleurig. De bruine kleur is omdat Whiskey (helemaal de blended's) veelal rijpt op gebruikte portovaten (kostenbesparend). De substantie zelf is origineel niet bruin.