Archief - Wodka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

X1RON

Legacy Member
Ik vertrouw er eigelijk wel redelijk fel op dat het Vodka is aangezien die man een goeie vriend was van mn pa. Anyway: is da ook lekker met martini? :D

Goldrusher

Legacy Member
Als je het niet (meer) vertrouwt, down the drain ermee.
't Is maar één keer per jaar nieuwjaar en een nieuwe fles kan er dan wel vanaf of niet ?

En ze zijn hier weer met het argument "als er maar alcohol in zit" hoor, ge kunt dan evengoed een brood mixen met uw Red Bull, zit ook alcohol in. :lol:

w00tw00t

Legacy Member
Een aanrader
mix champagne met vodka = witte ijsbeer
ge weet nix meer van de avond :D

Bontus

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
pure wodka bezorgt u teminste amper een kater ;)
het is zuiverder dan whiskey : true.

maar van alcohol op zich krijgde toch de zwaarste kater :help:

NemesisBE

Legacy Member
een afrader: mix geen wodka met pasoa :') daar hebde vaak klachten van :p

De SkeEvN

Legacy Member
Lord Roel zei:
een afrader: mix geen wodka met pasoa :') daar hebde vaak klachten van :p
sjans dagge het zegt.. :p of maandag gingek er nie goe vanzijn:lol:
de flessen stonden al klaar voor ongekende mixes te maken :p

@silent_spring@

Legacy Member
steekte uwe wodka een beetje in den diepvriezer en serveer gemixt met koud appelsap.
ge weet ni wat ge aan 't binnekappe zijt, tot als ge der enkele ophebt!

DogFacedGod

Legacy Member
Bewaar een slok wodka voor de dag erna voor de prairie oysters. :D

Tsommy

Legacy Member
ga naar de GB en koopt u smirnoff wodka dan weet ge zkr da et goeie is. Want mssn zijn die flessen die u pa meegebracht heeft wel exlusief of geld waard en dan is da zonde om die te verbratsen me wa wodka red bull é.

anti-hero

Legacy Member
lekker ongelabelde vodka uit rusland, hopelijk zit er niet te veel methanol in ...

XPlosiv

Legacy Member
Koop gewoon de wodka van Eristoff die gewone grote flessen daar van 40%. Da's al straf genoeg om is nen grote slok van te nemen :) (voor mij toch :p)

Ofwel dieje alombekende rooie dat ge dan drinkt met redbull.

jeroenrams

Legacy Member
Wodka mixen met Pasoa is heerlijk, wij noemen dat "russische pasoa"... heerlijk kloppen krijgen als ge er zo enkele binnen hebt :woohoo:

TheCrow7

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
ga naar de GB en koopt u smirnoff wodka dan weet ge zkr da et goeie is.

Hoeft daarvoor geen Smirnoff te zijn, alhoewel dat ook geen super vodka is.

Als je iets gaat mengen met het goorste kotsdrankje dat er bestaat, namelijk RedBull, dan doet het er niet toe van welke kwaliteit de vodka is.

XPlosiv

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Hoeft daarvoor geen Smirnoff te zijn, alhoewel dat ook geen super vodka is.

Als je iets gaat mengen met het goorste kotsdrankje dat er bestaat, namelijk RedBull, dan doet het er niet toe van welke kwaliteit de vodka is.


Mee nieuwjaar ist over t' algemeen all-in. Vorig jaar was da nie anders en toen wassek zo in de periode Wodka-Redbull. Natuurlijk heel de nacht dat gedronken.

Khebbet geweten ze als ik in mijn bed kroop. Tikker aan 350 :p. Klaarwakker, Krampen en ksweret u, die krampen waren ook "All-in" :ironic:

Sindsdien nooit meer.

Firestyler

Legacy Member
Bacardi Gold puur binnen kappen zijde ook wel ff braaf zenne (is wel Rum)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan