Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
den-kimi zei:het grootste gedeelte van de wiskunde heeft weinig tot geen nut. maar hetgeen je wel gebruikt is dan weer zeer nuttig

den-kimi zei:het grootste gedeelte van de wiskunde heeft weinig tot geen nut. maar hetgeen je wel gebruikt is dan weer zeer nuttig

den-kimi zei:
" tegen zeggen, ook al heeft het wel degelijk een praktisch nut ^^Cyc1oon zei:Wiskunde <3
Maar ff serieus, wiskunde op zich is nuttig, specifieke wiskunde kan voor veel mensen onzin lijken (zoals integralen in het middelbaar). Maar zonder die specifieke wiskunde had bv niemand deze post ooit kunnen lezen![]()

Vordesh zei:Hij heeft het meer op tfeit waarom wij da moetn weten.
Moest er mij iemand morgen der vragen over stellen kzou het begot nimmer weten terwijl dak wel men diploma heb en dak er dus vo geslaagd was. Laat de mensen die graag wiskunde doen hun daar in specialiseren. Iemand die het nut er ni van inziet ga dat toch nooit bijhouden.
Ma swat tstaat int schooldinges dus tmoet gegeven worden, legt er u bij neer![]()
aXl_ zei:daar haalt ge nu weer wat aan he, maar er is genoeg wiskunde die aan de basis ligt van heel wat fysische problemen en waar de meeste mensen hier "wtf" tegen zeggen, ook al heeft het wel degelijk een praktisch nut ^^
BuBbA zei:Wiskunde is niet nuttig. Voor de meeste mensen toch niet.
.
...dresse zei:Computer is nu net het meest logische voorbeeld van alles wat met wiskunde te maken heeft :ironic:

BuBbA zei:Wiskunde is niet nuttig. Voor de meeste mensen toch niet.

dresse zei:en wat voor een antwoord is "overal is wiskunde... zelfs in computer" nu. Waarom die "zelfs"? Computer is nu net het meest logische voorbeeld van alles wat met wiskunde te maken heeft :ironic:
nielseke zei:Want de meeste mensen vinden logisch redeneren dan ook niet nuttig.
Ik zal u dan als voorbeeld mogen nemen?![]()