Parnakra
Legacy Member
Indien jij het bent die deze week in de uitlaat staat, dan wel, ja.EryciusPuteanus zei:Ik ook![]()
(al is het met nog maar eens een flauwe Freddy De Kerpel-mop)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indien jij het bent die deze week in de uitlaat staat, dan wel, ja.EryciusPuteanus zei:Ik ook![]()
bludgeoned zei:Jouw prof beseft wel dat het een handig hulpmiddel kan zijn, maar voor serieuze zaken is het niet transparent genoeg, meestal oppervlakkig, betrouwbaarheid auteur niet goed controleerbaar.
Ik zou nogal lachen als een prof bij ons zou zeggen dat hij wikipedia ten stelligste aanraadt.
SIO zei:het komt nochtans letterlijk uit de cursus van het eindwerk, ge moet niet altijd alles beter willen wetenik ben niet anti-wikipedia, ik volg gewoon wat 'de chef' zegt, en er zit logica achter. Dit geldt btw ook voor eindwerken ofzo, als een eindwerk refereert naar iets moet dat als bron aangehaald worden en niet het eindwerk zelf
?
.ik toon gewoon aan waarom ik wiki niet gebruik als bron, dat het is van niet mogen via de school en niet van niet willenkillgore zei:?
Dat is toch het eerste wat ik daarvan hoor. Bij mijn weten vermeld je nog steeds het werk dat jij als referentie gebruikt, en niet de referenties van dat werk zelf (anders kan je blijven doorgaan). Tenzij je natuurlijk besluit dat dat werk zelf onvoldoende/oncorrect is en je meer op die andere referenties gaat werken. Dan ga je natuurlijk deze als bron nemen.
En gij zijt even goed in het beter willen weten als mij ze.
edit: en ik heb ook een cursus communicatievaardigheden gehad hoor, als je persé wilt terugvallen op cursussen.

Ik ben blij dat jij weet hoe ik tewerk ga. tuurlijk lees ik veel liever eerstehandsbronnen en vakliteratuur zodat ik zeker ben van wat er staat.Phil zei:Ik heb zo het gevoel dat gij het vertikt om de fatsoenlijke artikels op Wikipedia op te zoeken, dat ge enkel de rommelartikels bekijkt...
Net zoals bij alle bronnen moet ge checken of ze goed zijn, de bronnen van de bronnen controleren, zien of het bruikbaar is enzo...
En er staan veel zaken op wikipedia die ge niet kunt gebruiken voor thesisen en eindwerken, maar er zijn er toch ook een heel deel die meer dan fatsoenlijk zijn hoor...
(bvb diegene die we er met onze afdeling opzetten enzo...)
Er is wel degelijk controle op Wikipedia, zowel van Wikipedia zelf, als van universiteiten...
Maar bon, als gij het vertikt gebruik te maken van een heel heel handig hulpmiddel (al was het zelfs maar om via een fatsoenlijk artikel aan meerdere bronnen te geraken, meer info te vinden, etc...), ge doet maar...
mja, ik zou wel willen maar ik heb binnenkort examens dus jah...Gromme zei:Goed, van dien TNG-wiki page komt niet meer veel in huis zekers.![]()
maar uiteindelijk is het maar nen gamesite. Ik vraag me af of da er nu nie over is, een wikipedia-artikel over een gamesite?? 

SIO zei:ik toon gewoon aan waarom ik wiki niet gebruik als bron, dat het is van niet mogen via de school en niet van niet willen
als het bij u wel mag zoveel te beter, kzou ik dat ook willen hoor![]()
.