Archief - Wikipedia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmos

Legacy Member
Gromme zei:
Maar dan kan je eigenlijk gewoon toevoegen wat je wilt? Als je dan van die stelletje jackassen heb die foute info toevoegen.
Je kan de ganse pagina wissen maar dan staat die binnen 5 minuten terug online en jouw ip is gebanned. Maar in België heeft dat natuurlijk geen effect.

Feignasse

Legacy Member
Heel af en toe durf ik wel eens een flagrante taalfout verbeteren, that's it.

Dieleman_F

Legacy Member
a242050 zei:
Ik verbeter regelmatig spellingsfouten of gewone fouten, of voeg wat info. toe, maar een heel artikel toevoegen heb ik nog niet gedaan.
En ahja fout info. wordt er echt wel direct verwijderd en dan krijgt hij die het gepost heeft op zijn ip een warning, als je een paar warnings hebt, wordt je ip van wikipedia geband. Ik weet dit omdat ik ooit eens op 21 januari mijn verjaardag heb gepost en ze hebben dat binnen de 20 minuten verwijderd. :p

Andere dingen dan weer niet, mijn zus heeft eens haar naam gezet ipv van een architect bij een of ander modern gebouw, dat is meer dan een week blijven staan.

Hoe minder vaak het artikel gebruikt wordt, hoe onbetrouwbaarder...

SideShow

Legacy Member
Hier en daar een zin of spelfout aangepast, maar nog geen inhoud geschreven

Bart Religion

Legacy Member
een artikel over Dead Stop dat gelijk verdwenen is. Het was nochtans een uitstekend artikel.

SweetEmmaRose

Legacy Member
taalfouten verbeteren wel. de mensen die het artikel hebben geschreven hebben al genoeg gedaan, dus ik vind het niet erg om dan te verbeteren *kuch* :D

EagleEye

Legacy Member
SimonL zei:
voor telenetters wel dacht ik? of bne ik mis?
zolang uw modem aanstaat hebt ge dezelfde IP, als ge die efkes disconnect krijgt ge een nieuw IP :)

Godzilla*Akira

Legacy Member
Gebruiken wel, maar nog niets toegevoegd ofzo. En spellingsfouten interesseren me niet, dus daar doe ik geen moeite voor.
Volledig artikel doe ik ook niet, omdat ik nu eenmaal niet genoeg kennis bevat omtrend wat dan ook. En dat, dat ik wel weet, staat er meestal toch al in vermeldt.

Godzilla*Akira

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
taalfouten verbeteren wel. de mensen die het artikel hebben geschreven hebben al genoeg gedaan, dus ik vind het niet erg om dan te verbeteren *kuch* :D

Waarom zijn we daar nu niet over verrast? :lol: :p

russian

Legacy Member
Het wordt meer en meer verboden om wiki als referentie te gebruiken op school. Echter, 'k gebruik het regelmatig maar pas nooit iets aan.

Timmos

Legacy Member
Stancke zei:
Staat er daar nog niets op van Telenet Games Forum?:p
Blijkbaar niet. Kzal eentje aanmaken, ik hoop op aanvullen van andere bezoekers :p

EDIT: http://nl.wikipedia.org/wiki/TNG :D vraag me niet wat ik misdaan heb met de naam "Telenet Games" maar dat artikel is niet meer bewerkbaar :unsure:

EDIT2: "Hallo Timmos. Het zal niet makkelijk zijn een artikel over dit onderwerp te schrijven, dat effectief aanvaard wordt. Ik zie dat je ruimte reserveert voor screenshots, nou, vergeet dat al maar vast. Die zullen copyrighted zijn dus die kan je beter niet opnemen. Groeten en succes, Hephaistos 3 mei 2007 00:44 (CEST)"

Zou het echt verboden zijn om daar screenshots op te zetten?? :unsure: op de frontpage gans onderaan staat "juridische informatie", maar daar staat niets in over screenshots van de site...:p

killgore

Legacy Member
russian zei:
Het wordt meer en meer verboden om wiki als referentie te gebruiken op school. Echter, 'k gebruik het regelmatig maar pas nooit iets aan.

Jawadde das belachelijk :/.

Ik gebruik dat zelfs op universitair niveau als referentie (kheb ook nog links als mathworld natuurlijk, en soms nog eens een andere obscure site).

Prof heeft daar nog nooit commentaar op gegeven.

Bontus

Legacy Member
Die mannen zien overal copyright.
Ik heb het artikel over managerzone geschreven en ik nam een screenshot over uit het Engelse artikel, en bij het Nederlandse werd het verwijderd wegens copyright.

zarathustra

Legacy Member
killgore zei:
Jawadde das belachelijk :/.

Ik gebruik dat zelfs op universitair niveau als referentie (kheb ook nog links als mathworld natuurlijk, en soms nog eens een andere obscure site).

Prof heeft daar nog nooit commentaar op gegeven.

mja wij hebben wel al de waarschuwing gekregen dat het geen betrouwbare bron is voor wetenschappelijke dingen

dJeez

Legacy Member
Timmos zei:
Zou het echt verboden zijn om daar screenshots op te zetten?? :unsure: op de frontpage gans onderaan staat "juridische informatie", maar daar staat niets in over screenshots van de site...:p
Zonder toestemming van Telenet zelf kan dat inderdaad wel niet al te kosher zijn, aangezien de layout van hun pagina's per default beschermd is door auteursrechten en je die dus niet zomaar om 't even waar mag neerpoten. Een simpele vraag aan Telenet volstaat dus om ze er wel neer te poten (ervan uitgaande dat je een positieve reactie krijgt uiteraard :p).

Maar link anders gewoon naar de WayBack Machine (meer bepaald http://web.archive.org/web/*/http://games.telenet.be :p).

Stancke

Legacy Member
We gaan die site vanavond nog eens aanpassen vanavond van TGF:p

Warlock

Legacy Member
pfff ik had ooit een artikel geschreven over de pleeborstel maar het werd verwijderd :mad:
k geef wel toe dat het eerder voor de grap was, mar toch was het min of meer wetenschappelijk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan