ComputerVISTA
Legacy Member
|) ][ |V| ][;9277133 zei:De weg is voor auto's, het fietspad is voor fietsen, net zoals dit in de wegcode staat ... Het irritante van wielertoeristen is dat ze vaker naast dan op het fietspad rijden.
Voila, 'k heb er niks op tegen als het veilig gebeurd met een volgwagen enzo maar niet effe in't midden van de baan gaan rijden als ge daar goesting in hebt en er fietspad voorzien is.
Vanmorgen nog zo ne pipo, 7:05, donker, geen licht, 2 man, baan van 90 en het fietspad compleet negeren...
Die gasten hebben wat verkeersheropvoeding nodig, en als't nie rap gebeurd zullen ze binnenkort met een rietje uit hun neus kunnen kijken naar de koers door hun eigen stomiteiten.
.

