Archief - Wie zijn uw echte maten?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enj0i^

Legacy Member
ShPonGle zei:
hmmm "beste vrienden, dat zijn de deze waar da ge alles tegen kunt vertellen" --> mja heb daar toch zeer sterke twijfels over:

- vertelt gij uw beste vrienden dan bvb dat ge gisteren lekker gemasturbeerd hebt op toilet met een "rooie oortjes" strip in de andere hand?? :wtf:

- stel dat je zo gek bent dat ge dat durft zeggen tegen hen, zijn dat daarvoor uw beste maten? dat vertelt toch gewoon maar iets over uwzelf??
en wie zegt dan dat ze daarin geïnteresseerd zijn, dat ze daarnaar luisteren, of dat ze dat tof vinden? mss doen ze wel alsof, mss zouden zij wel graag eens iets tegen u vertellen, mr geeft ge hen nooit de kans (ik ken zo'n mensen 'mn beste vriendin, ik kan daar zo goed mee babbelen' --> dan hoort ge van die vriendin dat zij nooit de kans krijgt iets te zeggen wanneer ze afspreken...:ironic:)

- volgens mij zijn de zogezegde "beste maten" gewoon tijdelijk significante figuranten in een bepaalde levensfase, ze spelen gewoon hun rolletje, zien waar ze wat kunnen rapen bij u en scharten et dan weer aan als jij en hen de eigen weg gevonden hebben imo :oink:

- af en toe valt er één zo uit de bus die blijft hangen, die steeds terugkeert, en waar ge uiteindelijk et langst mee overeenkomt, das op da moment uw beste maat denkik persoonlijk :)

Gij bekijkt het allemaal een klein beetje te theoretisch en vergezocht ze ;)
Echte maten bestaan wel, en als ge es een klein steekje in rug krijgt, dan is het juist als je daar weer te boven komt dat ge echt maten zijt!

En over dat masturberen, ik en men beste maten zeveren daar genoeg over ze :)
We waren een weekje in Spanje op zuipvakantie en we hadden het schiterende idee om een competitie te houden, het meest in 7 dagen :)
was hilarisch :)

NeoGeo

Legacy Member
VinceFeet zei:
ECHTE maten zijn maten waaraan ge uw lief drie dagen lang naakt kunt toevertrouwen zonder dat je bang moet zijn dat ze er misbruik van maken.

ECHTE maten zijn gasten met wiens lief je mag vrijen en dan toch nog je beste vriend blijven.

Want eerlijk gezegd, hoezeer ik mijn beste vriend ook respecteer, zijn lief zou me kunnen krijgen :p

Ali_

Legacy Member
ShPonGle zei:
idem dito ooit voorgehad, maar nog erger; het meiske in spe deed zelfs al alsof ze mij niet meer kende :lol:

Da kunt ge dus geen vrienden noemen. Maar kan me best voorstellen dat da pijn doet da iemand die veel voor u betekent u zo laat vallen. Maar ja, ik kan enkel zeggen dat die mensen eigenlijk nooit echte vrienden zijn geweest. Vrij opportunistische mensen hé; ze hebben u nodig en dan zijde beste vrienden maar ze vinden iemand en ze laten u vallen. Laag bij de grond...

ShPonGle

Legacy Member
enj0i^ zei:
Echte maten bestaan wel, en als ge es een klein steekje in rug krijgt, dan is het juist als je daar weer te boven komt dat ge echt maten zijt!
agree, mr das dus iets wat nie altijd gebeurt in real life e...

enj0i^ zei:
En over dat masturberen, ik en men beste maten zeveren daar genoeg over ze :)
We waren een weekje in Spanje op zuipvakantie en we hadden het schiterende idee om een competitie te houden, het meest in 7 dagen :)
was hilarisch :)
:oink: hopelijk niet samen gedaan :wtf:

ShPonGle

Legacy Member
NeoGeo zei:
ECHTE maten zijn gasten met wiens lief je mag vrijen en dan toch nog je beste vriend blijven.

Want eerlijk gezegd, hoezeer ik mijn beste vriend ook respecteer, zijn lief zou me kunnen krijgen :p
:p machtige quote opt laatst :niceone:

Ali_ zei:
Da kunt ge dus geen vrienden noemen. Maar kan me best voorstellen dat da pijn doet da iemand die veel voor u betekent u zo laat vallen. Maar ja, ik kan enkel zeggen dat die mensen eigenlijk nooit echte vrienden zijn geweest. Vrij opportunistische mensen hé; ze hebben u nodig en dan zijde beste vrienden maar ze vinden iemand en ze laten u vallen. Laag bij de grond...
ja is ondertss al 7 jaar geleden, was erg erg pijnlijk, was er boek over beginnen schrijven, mr ben toen gestopt aan pagina 19, ze wast nie waard :p kdenk dat ik het verbrand heb, kzou nie weten waar da nu is, miljaar waar heb ik da nu weer laten slingeren :oink:

enj0i^

Legacy Member
nee hoor, niet samen :p

Maar dat zijn zo dingen waar ge u totaal nie over schaamt bij u beste maten, wij zijn eigenlijk heel open tegen mekaar :)
Bijvoorbeeld gisteravond heeft er een maat zijn arm gebroken, gans de avond heb ik hem zitten uitlachen dat het vnv met links zal moeten gebeuren :p

En echte maten zijn ook dit bijvoorbeeld:

Mijn maat breekt zijn arm, ik voer hem naar het spoed en heb daar 2,15 u zitten wachten in die wachtzaal..., Nadien komt hij buiten, hij bedankt me omdak zitten wachten heb en trakteert me een blikje...

Zijn zo simpele dingen, mar dat doe je wel voor maten.

Ali_

Legacy Member
enj0i^ zei:
nee hoor, niet samen :p

Maar dat zijn zo dingen waar ge u totaal nie over schaamt bij u beste maten, wij zijn eigenlijk heel open tegen mekaar :)
Bijvoorbeeld gisteravond heeft er een maat zijn arm gebroken, gans de avond heb ik hem zitten uitlachen dat het vnv met links zal moeten gebeuren :p

En echte maten zijn ook dit bijvoorbeeld:

Mijn maat breekt zijn arm, ik voer hem naar het spoed en heb daar 2,15 u zitten wachten in die wachtzaal..., Nadien komt hij buiten, hij bedankt me omdak zitten wachten heb en trakteert me een blikje...

Zijn zo simpele dingen, mar dat doe je wel voor maten.

Inderdaad.

ShPonGle zei:
:p machtige quote opt laatst :niceone:

ja is ondertss al 7 jaar geleden, was erg erg pijnlijk, was er boek over beginnen schrijven, mr ben toen gestopt aan pagina 19, ze wast nie waard :p

Da is ze idd nie waard. ;)

-shogun-

Legacy Member
robust² zei:
Geen probleem hiero, dat staat gewoon appart daarvan, en eerlijk gezegd zou ik eerder m'n lief laten vallen dan haar...

Haha, dan hebt gij een lief puur voor het fysieke?
Dat noem ik dan niet "echt" een lief hebben. En ja ik weet "Nooit uw maten voor uw lief laten vallen".

Hmgrwngd

Legacy Member
Ik sta daar eigenlijk nooit bij stil of iemand een goede vriend is.

Das enkel een vragenstelling die weinig tot geen gevolgen heeft. (en voor mij irrelevant is)

Der zijn mensen waarmee je kunt samenzijn en je een leuke tijd kunt beleven, er zijn mensen waarmee je een saaie tijd kunt beleven, er zijn mensen waarmee je kunt vechten, er zijn mensen waarop je geilt, er zijn mensen waar je onverschillig tegenover staat.

En dat wisselt bij mij altijd af wie het is in die situaties. Soms is het iemand da ik al altijd ken, soms zijn het mensen die ik voor het eerst zie.

Het idee dat iedereen verschillend is, is een hardnekkige illusie. :p

Ali_

Legacy Member
-shogun- zei:
Haha, dan hebt gij een lief puur voor het fysieke?
Dat noem ik dan niet "echt" een lief hebben. En ja ik weet "Nooit uw maten voor uw lief laten vallen".

Eerlijk gezegd wil ik momenteel ook enkel een vriendin voor het fysieke. Al da lief-gedoe ff beu. Das voor later, nu zijn we jong en doen we wat we willen. En we willen pret maken op allerlei manieren waaronder ook bepaalde fysieke manieren. En het hoeft niet dat je die persoon daarvoor graag moet zien, wel natuurlijk allebei enkel voor het fysieke, want ik kan er niet tegen van die gasten die daarover liegen tegen hun lief, die ze zelf helemaal nie als hun lief beschouwen, maar dat toch wel zeggen enkel voor dat ene ding.

Iedereen zegt dat ze weten dat ze hun vrienden niet moeten laten vallen voor hun lief, maar waarom doen zovelen het dan :p

D3C0Y

Legacy Member
blijkbaar zijn der ier al veel in de zak gezet geweest door hun "maten" :p

anyway, echte maten heb ik er maar 3, en dat zijn dan personen die voor mij in het vuur springen en vice versa... no mather what

Black Night

Legacy Member
-shogun- zei:
Haha, dan hebt gij een lief puur voor het fysieke?
Dat noem ik dan niet "echt" een lief hebben. En ja ik weet "Nooit uw maten voor uw lief laten vallen".

Idd, uw maten voor uw lief laten vallen is het stomste wat je kan doen. Uiteindelijk kan je in slechte tijden sneller terugvallen op echte vrienden dan op uw eigen lief...

Robust²

Legacy Member
ShPonGle zei:
grof :lol: hopelijk leest uw toekomstig lief dit nooit :lol:

Haha, als ze daar boos om zou worden heeft ze net hetgeen gedaan wat ik niet wou, nietwaar? ;)
Nee maar da's echt iets wat ik niet zou kunnen verdragen...

-shogun- zei:
Haha, dan hebt gij een lief puur voor het fysieke?
Dat noem ik dan niet "echt" een lief hebben. En ja ik weet "Nooit uw maten voor uw lief laten vallen".

Dat nu ook weer niet, dat zijn gewoon 2 verschillende werelden, moeilijk uit te leggen maar verliefdheid voelt gewoon compleet anders aan, en van je lief houd je toch op een andere manier dan van je vriendinnen?

enZiiime

Legacy Member
Mijn probleem: ik steek mijn handen voor zo goed als iedereen in het vuur, maar andersom ni ^^

Alleman vertrouwt mij, en vertellen massas dinges die niemand mag weten, dus enkel ander persoon, en ik weet het, maar ik heb nooit gevoel dat ik iets tegen hun kan vertellen ^^

^MystiQ

Legacy Member
D3C0Y zei:
blijkbaar zijn der ier al veel in de zak gezet geweest door hun "maten" :p

anyway, echte maten heb ik er maar 3, en dat zijn dan personen die voor mij in het vuur springen en vice versa... no mather what

Dude, keb al van alles voorgehad en de laatste druppel die de emmer deed overlopen was da ne maat van mij mijn lief lijk wa zat aan't voeren was en zijn manoevres aan't toepassen was, ik heb het dan ook afgebold toen ze feestelijk aant meedoen was met hem.

Ja ik ben een jaloers type en keb diene gast een maand of 4-5 genegeerd zeker denk ik zo, nu gaan we wss samen sporten maar daar blijft het ook bij, den tijd dak mijn hand door het vuur zou steken voor hem is voorbij.

Ook hebbek daardoor spel gehad met mijn lief want het ergste vanal was, da ze em nie goe afkon en dan zo bezig zijn, sjah :)

Enja, twas dan ruzie tussen mij en vriendin ook, (I wonder why actually, but hey, that's life I think ?) enja, kwist het zo al da ze beke tipsy was. Twas dan natuurlijk achteraf van, "liefje kzie u graag" en blabla, ge kent da wel é.

Maar de vraag die ik altijd voor mijn eigen heb gehouden is, wat gaat dat zijn als ze eens enorm zat op een fuif rondloopt en er aar iemand probeert te verleiden, khou men hartje al vast voor diene dag :)
En dan ist gedaan, ze is de laatste persoon in mijn leven dak vertrouw en als zij da ook schaadt vertrouw ik niemand meer en da zal da ook blijven, kben al teveel gestoken geweest :)

Black Night zei:
Idd, uw maten voor uw lief laten vallen is het stomste wat je kan doen. Uiteindelijk kan je in slechte tijden sneller terugvallen op echte vrienden dan op uw eigen lief...

Dit is iets wat iedereen zegt maar uiteindelijk is dit zo gemakkelijk niet hoor en hoe dan ook, ge gaat automatisch meer tijd aan uw vriendin spenderen dan aan uw maten tenzij het natuurlijk een meisje is waarvoor je alleen maar bij samen bent voor het fysieke maar dan ben je in mijn eigen ogen een zieligaard ..

Als je nood hebt aan alleen iets fysieks neem dan met je hand je lul vast en begin er wat aan te snokken ;)

russian

Legacy Member
Ik denk dat je vrienden situatie-afhankelijk zijn (waar woon je, hoe oud ben je, ...). En een onderscheid tussen "echte" vrienden en "gewone" vrienden maak ik niet.

Er zijn "oppervlakkige" vrienden die meer van mij weten dan minder "oppervlakkige" vrienden (om dan toch voor één keer het onderscheid te maken). Het ligt er gewoon aan of je elkaar in een bepaalde situatie (wederom situatie) beter aanvoelt. Tegen een meisje spreek je ook over andere dingen dan tegen een jongen (of met een andere invalshoek).

En de illusie dat er vrienden voor het leven bestaan, daar geloof ik al lang niet meer in. We zijn mensen en als het er op aankomt, dan zijn mensen nog altijd egoïsten (ook ik :D).

We vreten elkaar op als we uitgehongerd zijn ;).

In mijn ogen hoef je niet in de zak te zijn gezet om het bovenstaande te concluderen. Ik zou dan ook zeggen; geniet van het leven en gelijk met wie.

dendaak

Legacy Member
Ik ken veel volk, veel volk kent mij,...

Echt maten is tellen 1, 2, ... 3, ... 4
4 :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan