Archief - Wie zijn uw echte maten?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShPonGle

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8028201 zei:
Blijkbaar niet :p
ja in feite ist wel erg, ge zijt al zo'n ugly fat bitch en ge gaat dan ook nog eens uw beste maten verlinken, social suicide noemen ze dat :p

wel dit nog ff verduidelijken, omdat ik zie dat er mensen zijn die een onderscheid maken tss maten en vrienden:

maat (de ~ (m.), ~s/maten)
1 vriend, metgezel
2 iem. met wie men samenwerkt, samenspeelt enz. => partner
3 matroos

in de opzet van deze topic bedoelde ik dus wel vrienden e, mr begrijp wel dat sommige dat ook zien als speelkameraden, playmates, ... (betekenis 2 in Van Dale)

deyoeri

Legacy Member
Wel aandoenlijk eigenlijk hoevelen hier menen dat echte vriendschap niet kan bestaan omdat ze al eens een mes in hun rug gehad hebben...ik lach niemand uit ofzo, want het kunnen zeer pijnlijke ervaringen zijn waar ik geen weet van heb :)
Bij mijn echte maten heb'k nog maar één voorval gekend van "mes in de rug blabla". Hij had een lief, vond haar blijkbaar belangrijker dan ons...sja, wij dachten dan ook, "voor ons hoeft het niet meer". Na hem een tijd genegeerd te hebben kwam hij met hangende poten terug. En toen we beiden strontzat door een veld naar huis liepen, vielen we elkaar bijna wenend in de armen, terwijl we met excuses aan't gooien waren en weet ik veel wat allemaal.
Dat is voor mij kameraadschap, elkaar zaken kunnen vergeven en verdergaan met het leven.

enj0i^

Legacy Member
deyoeri zei:
Wel aandoenlijk eigenlijk hoevelen hier menen dat echte vriendschap niet kan bestaan omdat ze al eens een mes in hun rug gehad hebben...ik lach niemand uit ofzo, want het kunnen zeer pijnlijke ervaringen zijn waar ik geen weet van heb :)
Bij mijn echte maten heb'k nog maar één voorval gekend van "mes in de rug blabla". Hij had een lief, vond haar blijkbaar belangrijker dan ons...sja, wij dachten dan ook, "voor ons hoeft het niet meer". Na hem een tijd genegeerd te hebben kwam hij met hangende poten terug. En toen we beiden strontzat door een veld naar huis liepen, vielen we elkaar bijna wenend in de armen, terwijl we met excuses aan't gooien waren en weet ik veel wat allemaal.
Dat is voor mij kameraadschap, elkaar zaken kunnen vergeven en verdergaan met het leven.

Heb ik hier ook al zoveel keer gezegd....
Beste maten zijn is ook mekaar kunnen vergeven!

Ik heb meeste van mijn vrienden laten vallen voor mijn vriendin, toen het uit was kon ik direct terug terecht bij hen...
En ik merk ook wnr iemand een echte maat is, als ik zat ben wordt ik altijd mega emotioneel bij mijn beste vrienden :p

De SkeEvN

Legacy Member
de yoeri is menne beste moaat en ton de wouter ^^ en natuurlijk min lief :p

kan er alles me over babbelen en alster iets is zijn zij de eerste dien reageren dusja.. :)

deyoeri

Legacy Member
De SkeEvN zei:
de yoeri is menne beste moaat en ton de wouter ^^ en natuurlijk min lief :p

kan er alles me over babbelen en alster iets is zijn zij de eerste dien reageren dusja.. :)

Ken ik u :p

Netrem

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
²
trust noone

das wel een zeer sombere gedachte..

men beste maat, ken ik al 12 jaar. Altijd goeie vriend geweest, maar laatste jaren echt "close" geworden (not in a gay way eh sloebers:crazy:). Die weet zeer veel van mij, en ik zeer veel van hem. Er zijn zeker dingen die ik ni van hem weet, maar ge vertelt ook ni ALLES tegen elkaar eh. Maar sommige dingen moet ge gewoon kunnen vertellen.

De gedachte "trust noone" komt enkel voort uit slechte ervaringen me dunkt. Kheb da ook al gehad, maar dan weet ge waar staat eh. Er zijn echt wel mensen die te vertrouwen zijn hoor :)

^^VooDoo^^

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Dno ... keb ook een geheim da ni mag uitlekken.

2 groepen hierzo van maten:

Grote groep (meestal uitgaan etc)
Kleine groep (voor andere dingens)


In de grote groep mag ZEKER en vast niemand dat te weten komen, dus 1 persoon van kleine groep wist het, en die heeft da verteld tege ook ne beste maat (die in geen 1 v.d. 2 groepe hoort)

en dan nog ne (ex?)-beste maat die meer bij grote groep hoort (heb ik het me men zatte klote tege verteld ^^)

Probleem is 3 a 4 maand oud.

die 3 weten dat tussen de 1 a 2 maanden, en tot nu toe is het nog altijd tussen ons gebleven.

Dus op da vlak kank ni echt klagen, en die 1 maat van klein groepeke, heeft da eigelijk wel me rede verteld tege andere beste maat.

Beste maat kent persoon in kwestie waar men probleem over gaat redelijk goed, + diene moest da eigelijk wete, aangezien dak er kapot aan ging ^^ (nu nog mrja, nu wete ze wrom)

Hoor uzelf nu toch eens bezig man?
Grote groep, kleine groep, ... Wat is er gebeurd met de middelgrote groep?

ShPonGle

Legacy Member
Netrem zei:
De gedachte "trust noone" komt enkel voort uit slechte ervaringen me dunkt. Kheb da ook al gehad, maar dan weet ge waar staat eh. Er zijn echt wel mensen die te vertrouwen zijn hoor :)

tuurlijk komt da principe "Trust No-one" voort uit een zeer negatieve ervaring met anderen. Pas op, ik ken er veel die dit hanteren.

Ne maat die nevens mij op kot zat had, sinds hij zn lief betrapt had tijdens het seksen met een vettige metal guy van haar kot, altijd een briefje aan zn muur hangen, met "trust no-one" erop met de datum eronder wanneer hij zn geloof in anderen opgegeven had, begrijpbaar enfin :(

Conqie

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Hoor uzelf nu toch eens bezig man?
Grote groep, kleine groep, ... Wat is er gebeurd met de middelgrote groep?

Ik denk dat een middelgrote groep het charmatische evenwicht tussen de kleine en de grote groep zou verstoren dmv het broeikaseffect, hoor.
ik hoop ten zeerste dat die jongen toch zeker een aantal structuurplannen heeft voor zen vriendschap te onder houden hoor!

^^VooDoo^^

Legacy Member
Nuja ik heb ook 2 verschillende groepen, namelijk;
- Chickhunting groep (deze mogen ALLEEN meegaan als we gaan hunten op chickens)

&

- Gaming groep (met deze groep wordt er ALLEEN gegamed en gepraat over games)

De 2 mogen liefst ook geen contacten met elkaar hebben!

Conqie

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Nuja ik heb ook 2 verschillende groepen, namelijk;
- Chickhunting groep (deze mogen ALLEEN meegaan als we gaan hunten op chickens)

&

- Gaming groep (met deze groep wordt er ALLEEN gegamed en gepraat over games)

De 2 mogen liefst ook geen contacten met elkaar hebben!

Zou je dat even kunnen illustreren?
je weet wel dmv een structuur plan zoals bijvoorbeeld dit

Nuja, ik zit een beetje met een probleem ivm die groepen, ik heb namelijk een vriend die ik de rank zou willen geven van zeer goede vriend, maar ik heb al drie zeer goede vrienden, dus dan moet ik iemand derangderen!
life can be thug! :(

ShPonGle

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
De 2 mogen liefst ook geen contacten met elkaar hebben!
zeer essentieel, ik heb ooit de kapitale fout gemaakt 2 groepjes maten met elkaar te willen integreren, int begin gingt goed, mr uiteindelijk had het katastrofale gevolgen: iedreen lag in boel met mekaar, en ben daardoor toch enkele maten kwijt (gelukkig de minst toffe :p). heb er wel uit geleerd, ik help nu geen mensen nieuwe mensen te leren kennen, ze moeten dat uit hun eigen maar kunnen :angry:

^^VooDoo^^

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Zou je dat even kunnen illustreren?
je weet wel dmv een structuur plan zoals bijvoorbeeld dit

Nuja, ik zit een beetje met een probleem ivm die groepen, ik heb namelijk een vriend die ik de rank zou willen geven van zeer goede vriend, maar ik heb al drie zeer goede vrienden, dus dan moet ik iemand derangderen!
life can be thug! :(


ME (hoofdvriend)

| |

Chicken hunters <-> Gamers


Over je probleem, is een delicate zaak inderdaad! Best kan je je, de rank, Second Zeer Goede vriend maken, en daar deze ene bepaalde persoon in zetten!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan