Archief - Wie zijn uw echte maten?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-RaZoR-

Legacy Member
gewone 'vrienden' genoeg

echte maten: 1 --> kenk al van het 2de lager onderwijs, en nu nog altijd evengoed overeenkomen, gaan praktisch altijd samen weg

dunno

Legacy Member
Beste maat: sinds het 1e kleuterklas. Nu zijn we beide 18j.
Voor de rest enkele goeie maten ook allemaal uit de kleuterklassen/lagere school!

Leuke vriendinnen hebk vooral vorige jaar, in 't 6e middelbaar leren kennen.
Kortom: diegene die ik bij m'n beste vrienden plaats zijn mensen die ik al heel lang ken. Voor een of andere reden verneukten de mensen uit het middelbaar het altijd. Kweenie, nooit veel vertrouwen gehad. Ge kent da wel, last hebben van hormonen,cool willen doen. Mmm, niet te vertrouwens.

Beste vriendinnen ken ik sinds vorig jaar, eerst toevallig bij elkaar gekomen. Normaal ging ik zelfs met hen op reis naar turkije (ik was zelfs ingeschreven en voorschot betaald), maar na stevig geruzie die reis & vriendschap laten vallen. En stilletjes aan weer goedgemaakt. => Ondanks het vele ruzieën krijg ik toch wel veel kansen (en zij ook). => die kan ik vertrouwen.

^MystiQ

Legacy Member
Doggiedog zei:
Verliefdheid kwam altijd zeer goede vriendschap verpesten bij een jongen, dat moet nu zo al ongeveer 4 keer van de jongen zijn kant en één keer van mijn kant gebeurd zijn.

Verliefdheid is de hoofdoorzaak é maar langs den anderen kant je toch niet zeggen dat het echte vrienden waren ?

Ze waren toch op iets uit en je hebt ze aan de kant geschoven omdat je niet dezelfde gevoelens had voor hen als zij voor u. Dus hebben ze u maar laten 'stikken'. Daar kunde toch mooi uit besluiten da zo een mensen toch geen echte vrienden zijn ?

Besides, bijna elke goede vriendschap tussen een meisje en een jongen groeit uit tot verliefdheisdsgevoeles en raar maar waar, tzijn bijna in 90% van de gevallen de jongens die daar last van hebben :)

Kheb het zelf ook 2 keer voorgehad, een super goede vriendschap en na verloop van tijd wassek stapelverliefd geworden op da bepaald meisje enja, dan loopt het mis :)

It sux maar that's life :)

Avilowca

Legacy Member
Ik heb 3 misschien 4 échte maten. 3 mannen en een vrouw.

Je weet hoe het gezegde gaat. Hij die meer heeft als 5 vrienden heeft er geen.
Allerbeste maat ken ik al 17 van mijn 18 levensjaren.

omgang met beste vriendin is wel wat vreemd. We zitten tussen vrienden zijn en een koppel zijn. Platonische liefde als je wil. Maar het werkt :)

Spliffsnatcher

Legacy Member
Echte maten is vrij simpel: dat zijn mensen waar je na 5 jaar vakantie terug mee kan afspreken en ge na de eerste pint al aant lullen bent als vanouds.

Veel hangt af van hoe je zelf bent. Iemand die zegt ik heb maar 1 echte vriend heeft volgens mij zelf problemen. Als niemand u belt om op gang te gaan en jij iedereen moet bellen bv.

prutseke

Legacy Member
natuurlijk bestaan echte maten! maar je moet daar inderdaad wel voorzichtig mee zijn! ik heb veel kennissen, dan tamelijk van mate en er zijn er een stuk of 3 die ik aanschouw als echte maten! hoe ik dit weet? wel heel gemakkelijk, ik kan altijd bij hen terecht als het tegen gaat! ik kan met hen over alles praten zonder dat het doorgezegd wordt! en er is er zo een van die ik een 2tal jaar niet meer gezien heb, ik spreek ze soms op msn ofzo, maar op de gewone dingen des levens dan :) maar ik ben 100% zeker dat als er nu iets gebeurd, en ik wil er met iemand over praten, dat ik naar haar mag gaan en dat ze alles gaat laten vallen om met mij te praten! omgekeerd is dat ook zo!
en ja natuurlijk kunde u vergissen! maar da leerde maar door ervaring! om de duur begint ge wat mensenkennis te krijgen! en ge moet gewoon uitgaan vanuit uw gevoel! en vanuit uw verstand ook natuurlijk :D
maar ik denk dat ik me niet meer zo rap ga laten beetnemen nu, kheb al te veel me zulke zogezegde maten mee gemaakt!

twoen

Legacy Member
Mijn echte maten??

In alfabetische volgerde want anders gaan ze weer vechten om mijn aandacht :p

Killgore
Londsdale
The Black adder

ik ken die mensen dus int echt he voor da ik hier associalen tip naar men hoofd krijg geslingerd :)

ze hebben allemaal hun goede en slechte kanten maar tzijn wel mensen die ik kan vertrouwen :p

die fysica maakt me zo emoachtig en deze post draagt eigenlijk niks toe tot de discussie :s

maar tis goedkoper dan een kerstkaart ;)

nu leren en gelle ook e manne

man man man

Hellrabbit

Legacy Member
nu worden die sloebers onrechtstreeks verplicht om dat ook terug te zeggen :p

ShPonGle

Legacy Member
of anders zijnt uw echte maten niet :lol:

Spliffsnatcher zei:
Iemand die zegt ik heb maar 1 echte vriend heeft volgens mij zelf problemen. Als niemand u belt om op gang te gaan en jij iedereen moet bellen bv.
nah :scream: ik vind van nie, dan zijn er hier wel erg veel met problemen. ik ben van mening dat ge maar één echte soulmate kan hebben

nigel555

Legacy Member
hmm heb meerdere maten,
maar echte maten waar dade op kunt vertrouwen, van 1 persoon ben ik het 100% zeker, deze ken ik al van in het kleuterklaske :) .
Ik heb er dan nog 3 waar ik hoop dat ik kan op vertrouwen blindelings.

Ether

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
Echte maten is vrij simpel: dat zijn mensen waar je na 5 jaar vakantie terug mee kan afspreken en ge na de eerste pint al aant lullen bent als vanouds.

Da hebbek ook wel met e goeie maat van me, dak ken sinds 3e middelbaar ofzo. Het eerste jaar konden we mekaar echt niet af, erna hele goeie vrienden geworden.

Kzie dien nie zo superveel, maar alsek em zie (meestal wel op cafe, hehe :p) dan ist echt lullen en zeveren vo dood.

Stancke

Legacy Member
nigel555 zei:
Ja,
er is altijd wel iemand die je 100% kunt vertrouwen nuja ik hoop da toch voor u......

Bwah

*denkt na*

:sop:

Nee,niet echt. Alsk dan al iemand eens een geheim toevertrouw komt dat x aantal dagen/weken later toch uit:crazy:

enZiiime

Legacy Member
Stancke zei:
Bwah

*denkt na*

:sop:

Nee,niet echt. Alsk dan al iemand eens een geheim toevertrouw komt dat x aantal dagen/weken later toch uit:crazy:


Dno ... keb ook een geheim da ni mag uitlekken.

2 groepen hierzo van maten:

Grote groep (meestal uitgaan etc)
Kleine groep (voor andere dingens)


In de grote groep mag ZEKER en vast niemand dat te weten komen, dus 1 persoon van kleine groep wist het, en die heeft da verteld tege ook ne beste maat (die in geen 1 v.d. 2 groepe hoort)

en dan nog ne (ex?)-beste maat die meer bij grote groep hoort (heb ik het me men zatte klote tege verteld ^^)

Probleem is 3 a 4 maand oud.

die 3 weten dat tussen de 1 a 2 maanden, en tot nu toe is het nog altijd tussen ons gebleven.

Dus op da vlak kank ni echt klagen, en die 1 maat van klein groepeke, heeft da eigelijk wel me rede verteld tege andere beste maat.

Beste maat kent persoon in kwestie waar men probleem over gaat redelijk goed, + diene moest da eigelijk wete, aangezien dak er kapot aan ging ^^ (nu nog mrja, nu wete ze wrom)

EternalSilence

Legacy Member
echte maten, ik heb geen echte maten
in mijn ogen kan iedereen mij 'verraden' en bedriegen ..
zelf mijn eigen ouders .. en zelf mijn katten

dus .. ik heb veel kennissen ..
da's al.
al teveel mensen vertrouwt en teveel belogen da ik het geloof in de mensen ben verloren

Stancke

Legacy Member
Doom Dragon zei:
echte maten, ik heb geen echte maten
in mijn ogen kan iedereen mij 'verraden' en bedriegen ..
zelf mijn eigen ouders .. en zelf mijn katten

dus .. ik heb veel kennissen ..
da's al.
al teveel mensen vertrouwt en teveel belogen da ik het geloof in de mensen ben verloren

same overhere zo:scream:

Flipkikker

Legacy Member
Heb veel maten dak me mee kan amuseren, maar ik vertel bijna nix persoonlijks aan de meeste
Der waren er een paar aan wie ik het meeste toevertrouwde, maar ofwel heb ik er geen contact meer (watk wel jammer vind), ofwel verdienen ze mijn vertrouwen niet

Sinds de laatste vakantie hebk zo een paar "maten" aan wie ik bepaalde dingen toevertrouwde op mijn blacklist gezet: "mocht ik ooit flippen laatk hen enorm afzien-lijst"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan