noreeeee
Legacy Member
blacky zei:True, als het er op aankomt kunde alleen uw eigen vertrouwen.
Dit is idd heel mooi gezegd, en waar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blacky zei:True, als het er op aankomt kunde alleen uw eigen vertrouwen.
Stancke zei:échte maten,bestaat dat dan?
![]()
de zuipmaten noem ik da. Mensen waarmee ge veel pret maakt, maar niet over serieuse zaken enzo bezig zijn.ShPonGle zei:wacht maar tot zij / jij lief hebt
Ali_ zei:![]()
Ja dat bestaat. Ik heb een beste maat (tis wel een vrouw, maar we noemen elkaar toch maatjes) en niemand op deze wereld kan tippen aan haar. Het grappige is zelfs dat ik haar veel minder lang ken dan al mijn andere vrienden en toch heb ik het gevoel dat ik haar heel mijn leven ken. Da is iemand waar ge alles tegen kunt zeggen, waar ge u nie bij schaamt voor sommige dinges. En neen van verliefdheid is geen sprake, alhoewel dat da van hare kant anders was in het begin, maar we weten allebei dat een relatie deze beste vriendschap alleen maar negatief zal beïnvloeden. Dus ja, beste maatjes kan zeker en het kan zelfs met iemand van het andere geslacht. Maar ge moet ook andere 'soort' vrienden hebben, zo van die mensen waarmee ge af en toe uit gaat en de bloemejes buitenzetde zuipmaten noem ik da. Mensen waarmee ge veel pret maakt, maar niet over serieuse zaken enzo bezig zijn.
Maar zonder mijn maten van alle categoriën zou mijn leven maar saai zijn denk ik.




ShPonGle zei:kheb al zoveel gehad dat ik dacht dat ik echt goeie maat was met meisje, tot zij lief had, dan laten ze u gewoonweg vallen, ook al reageer je zelf nog nie eens jaloers
de kern van de natuur draait dan ook om voortplanting, nie om vriendschap![]()
Ali_ zei:Ja dat bestaat. Ik heb een beste maat (tis wel een vrouw, maar we noemen elkaar toch maatjes) en niemand op deze wereld kan tippen aan haar. Het grappige is zelfs dat ik haar veel minder lang ken dan al mijn andere vrienden en toch heb ik het gevoel dat ik haar heel mijn leven ken. Da is iemand waar ge alles tegen kunt zeggen, waar ge u nie bij schaamt voor sommige dinges. En neen van verliefdheid is geen sprake, alhoewel dat da van hare kant anders was in het begin, maar we weten allebei dat een relatie deze beste vriendschap alleen maar negatief zal beïnvloeden. Dus ja, beste maatjes kan zeker en het kan zelfs met iemand van het andere geslacht. Maar ge moet ook andere 'soort' vrienden hebben, zo van die mensen waarmee ge af en toe uit gaat en de bloemejes buitenzetde zuipmaten noem ik da. Mensen waarmee ge veel pret maakt, maar niet over serieuse zaken enzo bezig zijn.
Maar zonder mijn maten van alle categoriën zou mijn leven maar saai zijn denk ik.
)
ShPonGle zei:wacht maar tot zij / jij lief hebt
) en ze zijn meestal jaloers op mij, waarover ze al vaker eens is uitgevlogen om te laten merken dat ik meer beteken voor haar dan ze denken en dat ze niet moeten proberen klagen over mij
(Geniet daar soms wel van, zeker als ik die lieven minder sympathiek vind
)-shogun- zei:Mijn vraag is dan, hoe kan je nog verliefd worden op iemand anders als je daar met zo een vriendin zit?
En hoe moet uw lief zich dan voelen?
DA_MadAce zei:Echte maat = uzelf.
ShPonGle zei:kheb al zoveel gehad dat ik dacht dat ik echt goeie maat was met meisje, tot zij lief had, dan laten ze u gewoonweg vallen, ook al reageer je zelf nog nie eens jaloers
de kern van de natuur draait dan ook om voortplanting, nie om vriendschap![]()
op een maand tijd was ik van beste vriend gedegradeerd tot iemand die ze kent
grofrobust² zei:Geen probleem hiero, dat staat gewoon appart daarvan, en eerlijk gezegd zou ik eerder m'n lief laten vallen dan haar...
hopelijk leest uw toekomstig lief dit nooit 
)

robust² zei:Herken compleet mijn situatie hier in, ik heb echt een paar zeer goede maten, maar het best kom ik toch overeen met m'n beste vriendin (die ik ook mn maatje noem)
Ken haar nu toch al een paar jaar en aan haar kan ik echt alles kwijt en daarvan weet ik zeker dat ze geen mes in m'n rug gaat steken of wat dan ook, zie haar elke dag op school, tijdens vakanties missen we elkaar al na paar dagen, en k'heb haar nog nooit langer dan 2 weken niet gezien volgens mij (en dat dus nu al voor 3-4 jaar)
K'zou echt niet weten wat te doen zonder haar![]()
En int begin was er ook wel van verliefdheid van mijn kant te spreken mr gewoon niets mee gedaan aangezien ik idd vriendschap niet wou kapot maken, ze weet het wss wel, viel nogal hard op denkek, maar nooit er met haar over gesproken eigenlijk, wel nog van plan!
idem dito ooit voorgehad, maar nog erger; het meiske in spe deed zelfs al alsof ze mij niet meer kendecuda zei:verdomme waar.
ik had ook zo iemand. was mijn beste vriendin, ik kon er alles tegen zeggen.
toen kreeg ze een lief en begon ze naar die zijn vriendenkring te trekken en sleurde al haar vriendinnen mee (waar ik ook redelijk goe bevriend mee was )op een maand tijd was ik van beste vriend gedegradeerd tot iemand die ze kent
ochja![]()
