pfff useless
geloof niets tot je het zelf ervaart, punt uit.
-geloof niet mijn mening
-geloof niet de mening van de wetenschapper die zelf geen bewijs heeft en maar speculeert
-geloof niet uw eigen mening die onderbewust is gevormt over iets, dat voor jou nooit bewezen is geweest
ervan uitgaan dat de "technologie voor het goeie zou gebruikt worden" en ervan uitgaan dat "niemand ooit de volledige waarheid zal kennen"...
-ken jij dan persoonlijk de mensen aan de macht van de wereld; weet jij zeker of je ze het goede met ons voorhebben?
-wie zegt dat niemand ooit de volledige waarheid zal kennen, ken jij iedereen uit de geschiedenis en iedereen die nu leeft? of ga je er van uit dat de media die persoon wel in spotlight zou brengen? wie zegt dat de media verstand niet zo dom is als het achterste van een koe? etc etc.
je denkt dat je heel de wereld vanbuiten kent en hoe hij werkt; maar in realiteit.. you know shit.
en nee, ik beweer niet dat ik weet hoe hij ECHT in elkaar zit. ik heb gewoon zelf ervaren, dat de waarheid omtrend GOD en paranormale niet is wat de wetenschap/religie doet uitschijnen.
dus waarom zou ik gelijk wie zijn mening nog moeten vertrouwen, als ik het niet met mijn ogen zie dat het echt zo is ?
en als je de wetenschap al niet kan vertrouwen, wie dan wel ? de politiekers ?
jij gaat er van uit da de mensen aan de top; de technologie/levensstijl die de rijken armer zouden maken niet zullen boycotten... en de waarheid over de technologie/levensstijl die de rijken nog rijker maakt; niet zullen verbergen?
'k heb een heel groot vermoeden dat dit niet het geval is; but then again... everything is possible
als je't mij vraagt... democratie is een leugen; het beeld die de mensen hebben over de wereld en de maatschappij is perfect zo gemanipuleerd om de huidige vorm van politiek in stand te houden.
ze bepalen hoe we denken & leven, zodat we voorspelbaar worden en op ons kunnen inspelen. als we gebrainwasht worden d.m.v. religie of door media/onderwijs/te conformeren met de maatschappij (materialistisch denken).... de uitkomst is het zelfde = macht
maar wat dan ook, (ik geef toe) is dit voor mij maar
een mogelijkheid. ik heb nog nooit zwart op wit het bewijs gezien dat de samenzwering een feit is. voor het zelfde geld zijn alle overheden toevallig gewoon dom; en passen al hun domheden mooi in elkaar zoals een puzzel...
& komt die puzzel toevallig keer op keer goed uit voor diegenen met de dikste portemonee en de langste zweep
