Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thales zei:zijn da zo'n toestanden à la charmed?
met vurballen en noem maar op
I wish anders zou ik er mij ook mee bezighouden.
R-evolution™' zei:Komaan demonen en geesten en engelen .... Alles wat er op aarde rondloopt is gefilmd. De gemiddelde brit word 300 keer per dag gefilmd ofzo. Denk eens na demonen lol laat me niet lachen . Kijk nog eens naar xena of hercules ofzo .
Komaan als je daarin gelooft maak je jezelf toch gek. Mense die daardoor gek worden zijn volges mij al gek voor ze eraan beginnen

rechtervoet zei:heel die demon wicca en al scares the shit out of me
R-evolution™' zei:Komaan demonen en geesten en engelen .... Alles wat er op aarde rondloopt is gefilmd. De gemiddelde brit word 300 keer per dag gefilmd ofzo. Denk eens na demonen lol laat me niet lachen . Kijk nog eens naar xena of hercules ofzo .
Komaan als je daarin gelooft maak je jezelf toch gek. Mense die daardoor gek worden zijn volges mij al gek voor ze eraan beginnen
Thales zei:zijn da zo'n toestanden à la charmed?
met vurballen en noem maar op
Raukaris zei:Wicca is magie voor groen!
Ga direct voor het occulte en summon een paar demonen

Cybergirl zei:dan vindt gij christenen, moslims etc. ook allemaal gek? want die geloven ook in een god, en als ge er ffe bij stil staat kunt ge die allemaal wel met elkaar vergelijken..
preske zei:met andere woorden, als ge het niet ziet, bestaat het niet?
zie dan maar dat ge niet ter plekke dood valt, want lucht en zuurstof ziet ge ook niet, dus bestaat het niet![]()
![]()
R-evolution™' zei:Zuurstof is doorzichtig ja,maar ge kunt het nog altijd aanraken en de moleculen zijn toch zichtbaar als ik mij niet vergis .
Zelfde bv met glas .
night ghost 128 zei:Zuurstof ziet ge niet. Zoals lucht niet te zien valt, tenzij het koud is.
Glas kunt ge wel degelijk zien.
Exorikos zei:Dat ligt aan de dichtheid.
democracy02 zei:het is verkeerd om er van uit te gaan, omda de wetenschap het bestaan van iets niet kan bewijzen... dat het daarom niet bestaat.

, maar dan word het echt te raar om te beschrijven wat ik geloof 
Jep, elektriciteit he jom. Concentratieverschillen die een elektrische puls opwekken waardoor processen gestuurd worden. Ergens in geloven ca va, maar ermee rekening houden bij uw dagelijkse beleving van de wereld...Skoran zei:Er gaan er hier veel zijn die lachen maar ik geloof dus in natuurkrachten, ik geloof dat ge energie kunt halen uit bomen, planten, dieren, and so on
Maar het gaat verder als dat, maar dan word het echt te raar om te beschrijven wat ik geloof
![]()
Sprinkle Genie zei:Jep, elektriciteit he jom. Concentratieverschillen die een elektrische puls opwekken waardoor processen gestuurd worden. Ergens in geloven ca va, maar ermee rekening houden bij uw dagelijkse beleving van de wereld...

het zijn altijd mensen die ergens zonder reden in geloven, die verwachten dat ik daar zonder reden respect voor moet hebbenSkoran zei:Respect hebben voor andere mensen hun visie staat duidelijk niet in uw woordenboek :ironic: