GMotha
Legacy Member
Wordt dat niet goa (of drugsorgie) genoemd?zotteluc zei:"in uwen blote dansen met volle maan"
Swat, allemaal hippies.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt dat niet goa (of drugsorgie) genoemd?zotteluc zei:"in uwen blote dansen met volle maan"
GMotha zei:Swat, allemaal hippies.

Vooral okselhaar. Heel de hierarchie is daarop gebaseerd.zotteluc zei:doeme, ook met okselhaar enzo?
night ghost 128 zei:Iedereen zijn geloof é.
BTW, er bestaan ook mannen die hun daar mee bezighouden, dus uw uitspraak is bullshit.
. Oe ik doe wicca, ik doe aan magie
jaja, gewoon da ge da al zegt en da ge u eigen daardoor intressant voelt.
nog zoiets, ondanks ik er vroeger niks tegen had, vind ik het nu allemaal maar aanstellerij maar ja.
nog beter en dan is het zo van ja ik geloof in satan enzo
jaja.
GMotha zei:Ik heb maybe een slecht beeld over wicca, maar ik vind het maar iets verdomd lullig.
Zegeningen en vervloekingen... Als het allemaal zou werken zou ik normaalgezien kaal moeten zijn (ik heb zowaar een authentieke heks pissed gekregen, lolzords).
Ik beschouw het meer als iets voor harry potter fanboys/girls, goth chicks die 'the craft' ne goeie film vonden, onzekere meisjes die het hele "girl power" gehalte van de wicca cool vinden (want volgens die wicca dingen zijn vrouwen magisch begaafder dan mannen), celtisch gerichte hippies (druidisme klinkt nogal diepzinnig en mysterieus, niwaar?) en verveelde huismoeders/bejaarden.
Ieder zijn keuze, maar ik geloof niet echt in mensen die mijn toekomst zouden voorspellen met tarotkaartjes waar op de achterkant "printed in china" staat.
Maar in't algemeen is wicca een alternatief voor mensen die zichzelf "niet religieus maar spiritueel" beschouwen. In mijn ogen een pure vorm van bullshit "toveren" right.
Try voodoo: veel cooler en ge krijgt zombies.

3lb4rt0 zei:De meeste die wicca doen zijn meiskes, en als er dan eens jongens zijn die dat doen is da ook maar om aandacht se. Oe ik doe wicca, ik doe aan magie
jaja, gewoon da ge da al zegt en da ge u eigen daardoor intressant voelt.
De meeste die aan wicca doen zetten da gelijk aan "gothic" en heel die shit, denk zelf da weinige weten da gothic is onstaan in de new wave periode en de term "gohtic" zoals velen die nu aanschouwen is gekomen door groepen als Within Temptation en de media, die da 'gothic' noemde, gothicnog zoiets, ondanks ik er vroeger niks tegen had, vind ik het nu allemaal maar aanstellerij maar ja.
Of mensen die wicca gelijkstellen aan satannog beter en dan is het zo van ja ik geloof in satan enzo
jaja.
En da sommige met wa ik zeg nie eens gaan zijn lijkt me logisch maar pubermeiskes die zo rond lopen van ik doe aan wicca en dit en dat, als ge da nie als aanstellerij beschouwd![]()
3lb4rt0 zei:De meeste die wicca doen zijn meiskes, en als er dan eens jongens zijn die dat doen is da ook maar om aandacht se. Oe ik doe wicca, ik doe aan magie
jaja, gewoon da ge da al zegt en da ge u eigen daardoor intressant voelt.
Fluffbunny
Misschien wel de meest bekende kritiek op wiccans is het verschijnen van de term fluffybunny. Deze term is ontstaan nadat wicca, mede dankzij films zoals The Craft en de televisieseries Charmed en Buffy the Vampire Slayer, populair werd onder jongeren. Hierbij onderscheidde men vaak twee groepen niet-serieuze wicca-adepten die deze religie met name gebruikten om indruk te maken op hun klasgenoten en om zich af te zetten tegen ouders en leraren. De eerste groep omvat de lieflijke fluffbunny's, de tweede groep de echte wiccans.
De term fluffbunny wordt binnen de wicca vooral gebruikt om jonge meisjes aan te duiden, die wicca zien als een lieve vrouwelijke religie waarin nooit kwaad gebeurt. Zij zetten wicca vooral af tegen de hun bekende christelijke kerk, die ze het kwalijk nemen dat zij zoveel misstanden heeft veroorzaakt met als ultieme voorbeeld natuurlijk de heksenjacht gedurende de late Middeleeuwen. Er zijn Oudere wiccans die vinden dat de fluffybunny's om de verkeerde redenen deelnemen aan wicca: een religie zou niet moeten worden gebruikt om aandacht te trekken, populair te worden of te shockeren. Bovendien verwijt men de fluffybunny's dat zij te weinig aandacht hebben voor de donkere kant van wicca: de polariteit tussen goed en kwaad wordt op deze manier verstoord.
TheCrow7 zei:Niet iedereen loopt ermee te koop. Attentiehoeren zijn er overal.
:naughty: 

zegt:A modern neo-pagan or New Ager, typically a Wiccan, who knows nothing about their religion/ believes in crap like 'the Burning Times'/believes their religion is all 'love and light'/has a persecution complex/believes the Christians are Satan Incarnate/brags about their religion/wears a big-ass pentacle/knows the wrong facts about Wicca. Typically a bisexual vegan feminazi teenager who thinks they know everything in the world.
zotteluc zei:hekserij, heeft da ni te maken met "in uwen blote dansen met volle maan" en "geiten neuken"?
klinkt pak interessanter dan "uw plechtige communie doen" en "een kruiske halen voor assewoensdag"
count me in!

gij slaagt spijker me koppen gij!Holy Paladin zei:het zijn altijd mensen die ergens zonder reden in geloven, die verwachten dat ik daar zonder reden respect voor moet hebben
De oudere wiccans zijn ook maar menskens gevuld met etterlijke kilo's bullshit. Fun part is dat ze overtuigender zijn, want zij zijn't die mensen geld afrippen met kaartjes leggen en de fluffybunny's hun kaarskens/wierrook/whutever te verkopen.EverlastingHate zei:De term fluffbunny wordt binnen de wicca vooral gebruikt om jonge meisjes aan te duiden, die wicca zien als een lieve vrouwelijke religie waarin nooit kwaad gebeurt. Zij zetten wicca vooral af tegen de hun bekende christelijke kerk, die ze het kwalijk nemen dat zij zoveel misstanden heeft veroorzaakt met als ultieme voorbeeld natuurlijk de heksenjacht gedurende de late Middeleeuwen. Er zijn Oudere wiccans die vinden dat de fluffybunny's om de verkeerde redenen deelnemen aan wicca: een religie zou niet moeten worden gebruikt om aandacht te trekken, populair te worden of te shockeren. Bovendien verwijt men de fluffybunny's dat zij te weinig aandacht hebben voor de donkere kant van wicca: de polariteit tussen goed en kwaad wordt op deze manier verstoord.
Dennoman zei:luisteren naar mainstream goth (Evanescence)
democracy02 zei:^^^
^
zonder ne microscoop, zouden we nie kunnen bewijzen da moleculen bestaan.
er bestaat geen toestel waarmee je het paranormale en spirituele kan filmen, de enige manier om het bewijs te zien is het zelf ontdekken.
het is verkeerd om er van uit te gaan, omda de wetenschap het bestaan van iets niet kan bewijzen... dat het daarom niet bestaat.
zotteluc zei:ik heb met belangstelling al uw woorden gelezen
ik heb een vermoeden dat het een hoop BS bijeen is
maar helaas kan ik uw post niet ontcijferen
en als het dus geen BS is mijn excuses.
probeer misschien eerst eens een zin in't klad op papier te zetten
en lees hem zelf eens voor ge post.
3lb4rt0 zei:Weet nie voor wa BS staat dus ja kan ik nie op antwoorden, velen hebben het al eens geprobeerd, maar niemand is erin geslaagd, ik maak mijn zinnen zo en ik kan ze lezen mo ja.


