Archief - Wet van Murphy - stroomversnellingen des levens

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zeta Reticula

Legacy Member
De vrije meningsuiting is gebaseerd op het vrouwelijke communicatiemodel. Laat ze maar praten, niemand houdt er toch rekening mee, tenzij we ze voor iets nodig hebben.

We gaan echt een periode in van post-feminisme. 't Zijn enkel zotten die niet van mening veranderen, niet?

:lol:

Sprinkle Genie

Legacy Member
Arifiene zei:
ja want dat doe ik natuurlijk wel in elke reply :ironic:
Als het met recht te maken heeft wel, omdat je mensen dan toch enigzins kan helpen als ze een juridisch probleem hebben, mijn excuses voor men goede wil :ironic:
en met intelligent voordoen heeft het nix te maken, wel met intelligent zíjn (en nee k heb geen dikke nek, ma k ga hier zeker ni zeggen dak een dommerik ben om u te plezieren terwijl dat geen waar is).
Had ik het over dierproeven? Nee. Relevantie? Nul.
Intelligenie, tja, schat dat maar is in dmv een paar posts op een gameforum... Maar een gebrek aan humor van uw kant dan misschien? Allez, uw reactie was toch ni nodig op die post van mij. Natuurlijk wil niemand(?) een kat van een flatgebouw trappen, maar daar ging het ook ni om.

Het feit dat ge die triviale reactie gepost hebt, wekt de indruk dat ge ni door had waar het echt over ging en daar springt onze vriend Loony gretig op natuurlijk.

Arifiene

Legacy Member
Sprinkle Genie zei:
Intelligenie, tja, schat dat maar is in dmv een paar posts op een gameforum... Maar een gebrek aan humor van uw kant dan misschien? Allez, uw reactie was toch ni nodig op die post van mij. Natuurlijk wil niemand(?) een kat van een flatgebouw trappen, maar daar ging het ook ni om.

Het feit dat ge die triviale reactie gepost hebt, wekt de indruk dat ge ni door had waar het echt over ging en daar springt onze vriend Loony gretig op natuurlijk.
die reactie van mij was gwn wat droge humor, jammer dat er zo op gereageerd werd (en nee khad ni veel zin om heel die uitleg te doen, want dankzij onze goede vriend Murphy een k*tdag gehad die dag ;)).
en over die intelligentie: Loony viel mij daar op aan, k moest toch iéts zeggen

Ik heb maar al te goed door waar het over ging, zoals gezegd, wat droge humor, tis niet aan iedereen besteed en dan komen er domme replies op, my mistake :) (overigens had ik de andere replies niet gelezen als het daar wat mee te maken had)

Nogal laag om te beginnen over men studies en me daarop aan te vallen imo, nuja, what's done is done.

@ Zeta: mss kunde beter ook wachten tot ge iets deftigs te zeggen hebt voor ge uw mond opendoet, neen?

Sprinkle Genie

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik heb maar al te goed door waar het over ging, zoals gezegd, wat droge humor, tis niet aan iedereen besteed en dan komen er domme replies op, my mistake :) (overigens had ik de andere replies niet gelezen als het daar wat mee te maken had)
Droge humor, me like ^^

Maar op een forum durft daar wel eens overgekeken worden tussen al het kleineergeweld dat ge naar uw kop krijgt door mensen die niet discussiëren, maar direct op de man (of vrouw, sigh) spelen. Als mensen gene smiley zien in uwe post, denken ze direct da ge serieus bezig zijt. Zowaar, leek me eerst, bewezen door uw reply op mijnen eerste post.

Mijn god, waar ze zijn over aan't lullen zeg



(disclaimer: :) )

Arifiene

Legacy Member
Sprinkle Genie zei:
Droge humor, me like ^^

Maar op een forum durft daar wel eens overgekeken worden tussen al het kleineergeweld dat ge naar uw kop krijgt door mensen die niet discussiëren, maar direct op de man (of vrouw, sigh) spelen. Als mensen gene smiley zien in uwe post, denken ze direct da ge serieus bezig zijt. Zowaar, leek me eerst, bewezen door uw reply op mijnen eerste post.

Mijn god, waar ze zijn over aan't lullen zeg



(disclaimer: :) )
kzalt onthouden, int vervolg een smiley derbij :p

sLLut

Legacy Member
ik geloof niet in de wet van murphy omdat:

- De mens onvoorspelbaar is t.o.v andere mensen.
- Er teveel factoren zijn om het maar in enkele regels samen te vatten
- De naam mij niet aanstaat
- Ik concludeer dat de regel "shit happens" even correct, maar ontoereikend & vaag is.

no offence to believers btw!

Massis

Legacy Member
sLLut zei:
ik geloof niet in de wet van murphy omdat:

- De mens onvoorspelbaar is t.o.v andere mensen.
- Er teveel factoren zijn om het maar in enkele regels samen te vatten
- De naam mij niet aanstaat
- Ik concludeer dat de regel "shit happens" even correct, maar ontoereikend & vaag is.

no offence to believers btw!

- waar
- ook waar, maar is dat niet bij alle wetten zo (waarbij we telkens stellen dat de omgeving etc constant blijven om toch maar wetten te kunnen vormen)
- wat is er mis met Murphy? (en dan bedoel ik nie den Eddy)
- juist, maar correct is correct he :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan