Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Project Loony zei:Ach nee, een poesjes-fangirl.
Mensen > dieren. Punt aan de lijn.


Dillyracer zei:Ik ben het eens eens met u![]()
Dat mensen groter zijn dan 99,99% van de species op aarde, akkoord. Maar er is geen enkel reden om ons als "slimmer" te beschouwen. Onze complexe ontwikkeling is eigenlijk vooral risicovol.Project Loony zei:Ach nee, een poesjes-fangirl.
Mensen > dieren. Punt aan de lijn.
Daarbij, een mens komt doorgaans niet op zijn vier poten neer. :mmm:
Ja wadde dan lopen er veel idioten rond. Praktisch de ganse wereldbevolking. Hmm, klopt waarschijnlijk wel...Hmgrwngd zei:Ach nee, een complete idioot .
Punt andere lijn.![]()
Maar hey! Dat was niet de bedoeling van mijn post hierboven! Ik hoop dat ik hier weer op niemands al dan niet hypocriete tenen heb getrapt zodat we weer uren kunnen uitbreiden?
Als je iets van wiskunde zou kennen, zou je weten dat het '>' teken 'groter dan' betekent.Dillyracer zei:Het ging er om dat een dier "niets" waard zou zijn tegen opzichte van een mens. Maar ik ben hypocriet wsl :ironic:
Argumenteer even?Hmgrwngd zei:Ach nee, een complete idioot .
Punt andere lijn.![]()
, ma em reed toch door, dan 100m of zo vo station lede: trein stopt. Kdacht: "jah, wachten op volgende trein zeker". paar seconden later: "Dames en heren, wegens rookontwikkeling aan onze trein zijn wij genoodzaakt te stoppen tot het mankement is verholpen is, bla bla bla". Uiteindelijk een uur gedaan over een treinrit die max. 30 mins duurt
.Het tweede gedeelte heeft volledig met murphy te maken ...Dieleman_F zei:Heeft niets met murphy te maken, gewoon mis geleerd![]()

Misschien omdat ik al weet dat dat bij jou toch geen zin heeft?Project Loony zei:Want op mensen vitten is wel gemakkelijk, tot het op redenen geven aankomt.

Ik nam ook dikwijls de trein Gent-Aalst deze vakantie maar dat heb ik nog nooit meegemaaktkillgore zei:Vandaag de trein genomen om 3u in aalst, moest om 4u in gent zijn wnt da ding waar ik moest zijn sloot dan.
Vertrekken in aalst, na 5 meter stopt trein al, ik van, ma em reed toch door, dan 100m of zo vo station lede: trein stopt. Kdacht: "jah, wachten op volgende trein zeker". paar seconden later: "Dames en heren, wegens rookontwikkeling aan onze trein zijn wij genoodzaakt te stoppen tot het mankement is verholpen is, bla bla bla". Uiteindelijk een uur gedaan over een treinrit die max. 30 mins duurt
.
Ik weet niet wrom ma kvond da vrij grappig opt moment zelf.
Later nog weg kwijt geraakt ook (rechts gegaan waar ik links moest), was minder grappig want dan kwam ek te laat vo afspraak met kotbaas (ging sleutel afhalen).


Mijn god, man, ik heb het over mijn eerste post hier waar ik het overbekende voorbeeld aanhaalde over de kat met de besmeerde boterham op de rug. Simpelweg omdat ik in plaats van een tafel (die misschien niet hoog genoeg zou zijn om de boterham in vroegere posts te tijd te geven te laten wentelen) een flatgebouw voorstelde. Wat een commotie.Dillyracer zei:Het ging er om dat een dier "niets" waard zou zijn tegen opzichte van een mens. Maar ik ben hypocriet wsl :ironic:
Ahnee, een foute gevolgtrekking :ironic:Project Loony zei:Ach nee, een poesjes-fangirl.
Mensen > dieren. Punt aan de lijn.
Daarbij, een mens komt doorgaans niet op zijn vier poten neer. :mmm:
Arifiene zei:en might I add: Wat een stomme reply, je lijkt me echt een kliertje zeg :ironic:

Might I add, wat doe je jezelf hier intelligent voor!Arifiene zei:Ahnee, een foute gevolgtrekking :ironic:
Ik hou van dieren ja, ik had het gewoon over t feit 'als ge dan al onnozelteiten wil uittesten, doe et zelf en laat een ander zijn (een ander: mens/dier)'
Overigens is bewezen dat een kat slechts op zijn pootjes terecht komt vanaf een val van het vierde verdiep (anders hebben ze niet genoeg tijd om zich te draaien)(en jaaaa daar zijn uitzonderingen op, je sais)
en might I add: Wat een stomme reply, je lijkt me echt een kliertje zeg :ironic:
Project Loony zei:...
En nu kom je vast weer af met je 'Ik als rechtenstudente...'.
...
schitterend 
ja want dat doe ik natuurlijk wel in elke reply :ironic:Project Loony zei:Might I add, wat doe je jezelf hier intelligent voor!
En nu kom je vast weer af met je 'Ik als rechtenstudente...'.
In ieder geval ben ik maar wát blij dat proeven voor geneesmiddelen gebeuren op dieren, en niet op mensen.
Arifiene zei:ja want dat doe ik natuurlijk wel in elke reply :ironic:
Als het met recht te maken heeft wel, omdat je mensen dan toch enigzins kan helpen als ze een juridisch probleem hebben, mijn excuses voor men goede wil :ironic:
en met intelligent voordoen heeft het nix te maken, wel met intelligent zíjn (en nee k heb geen dikke nek, ma k ga hier zeker ni zeggen dak een dommerik ben om u te plezieren terwijl dat geen waar is).
Had ik het over dierproeven? Nee. Relevantie? Nul.
een vrouw me haar op haar tanden
