Archief - Wet van Murphy - stroomversnellingen des levens

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conradus

Legacy Member
Heeft ook eens een mens een val van 500m overleefd dacht'k? of ewa minder maar toch al serieus :p

Hmgrwngd

Legacy Member
Project Loony zei:
Ach nee, een poesjes-fangirl.

Mensen > dieren. Punt aan de lijn.

Ach nee, een complete idioot .
Punt andere lijn. :p


OT: Ik geloof niet in de wet van Murphy; aangezien ze nooit van toepassing is op mij.
Soms kan er enorm veel verkeerd gaan, maar loopt er niks verkeerd;
soms kan er bijna niks verkeerd gaan, maar gaat het dan toch verkeerd;
soms denk je da etc etc...

Tis een goeie oneliner, maar daar blijft het voor mij dan ook bij.
Om het nu een 'wet' te noemen... :scream:

Hmgrwngd

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik ben het eens eens met u :p

Pff; alsof ik per definitie altijd rare dingen zeg ofzo; komaan é.

Mensen ZIJN dieren.
Altijd da verheven gedoe en ophemelen.

Bill Hicks: We're a virus with shoes!

Bontus

Legacy Member
Project Loony zei:
Ach nee, een poesjes-fangirl.

Mensen > dieren. Punt aan de lijn.

Daarbij, een mens komt doorgaans niet op zijn vier poten neer. :mmm:
Dat mensen groter zijn dan 99,99% van de species op aarde, akkoord. Maar er is geen enkel reden om ons als "slimmer" te beschouwen. Onze complexe ontwikkeling is eigenlijk vooral risicovol.
In feite hebben we op voorhand verloren van alle microben, mossen, sponzen, ... als het op efficiëntie aankomt.

Sprinkle Genie

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ach nee, een complete idioot .
Punt andere lijn. :p
Ja wadde dan lopen er veel idioten rond. Praktisch de ganse wereldbevolking. Hmm, klopt waarschijnlijk wel...

Mensen zijn dieren, akkoord, maar toch trekt bijna elke mens die arbitraire grens tussen mens en dier. Ik ook hoor, noem me maar een speciesist tot op zekere hoogte. Want mensen gelijk stellen met dieren gaat net iets te ver.

Maar hey! Dat was niet de bedoeling van mijn post hierboven! Ik hoop dat ik hier weer op niemands al dan niet hypocriete tenen heb getrapt zodat we weer uren kunnen uitbreiden?

Anoniem04

Legacy Member
Maar hey! Dat was niet de bedoeling van mijn post hierboven! Ik hoop dat ik hier weer op niemands al dan niet hypocriete tenen heb getrapt zodat we weer uren kunnen uitbreiden?

Het ging er om dat een dier "niets" waard zou zijn tegen opzichte van een mens. Maar ik ben hypocriet wsl :ironic:

Project Loony

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het ging er om dat een dier "niets" waard zou zijn tegen opzichte van een mens. Maar ik ben hypocriet wsl :ironic:
Als je iets van wiskunde zou kennen, zou je weten dat het '>' teken 'groter dan' betekent.

Hmgrwngd zei:
Ach nee, een complete idioot .
Punt andere lijn. :p
Argumenteer even?

Want op mensen vitten is wel gemakkelijk, tot het op redenen geven aankomt.

killgore

Legacy Member
Vandaag de trein genomen om 3u in aalst, moest om 4u in gent zijn wnt da ding waar ik moest zijn sloot dan.

Vertrekken in aalst, na 5 meter stopt trein al, ik van :wtf:, ma em reed toch door, dan 100m of zo vo station lede: trein stopt. Kdacht: "jah, wachten op volgende trein zeker". paar seconden later: "Dames en heren, wegens rookontwikkeling aan onze trein zijn wij genoodzaakt te stoppen tot het mankement is verholpen is, bla bla bla". Uiteindelijk een uur gedaan over een treinrit die max. 30 mins duurt :p.

Ik weet niet wrom ma kvond da vrij grappig opt moment zelf.

Later nog weg kwijt geraakt ook (rechts gegaan waar ik links moest), was minder grappig want dan kwam ek te laat vo afspraak met kotbaas (ging sleutel afhalen).

Hmgrwngd

Legacy Member
Project Loony zei:
Want op mensen vitten is wel gemakkelijk, tot het op redenen geven aankomt.
Misschien omdat ik al weet dat dat bij jou toch geen zin heeft? ;)

Ik ga niet al m'n tijd verdoen om 1 koppig verwaand baasje (ja, echt, jouw virtuele persoonlijkheid is dat wel) proberen te overtuigen...

ElBramo

Legacy Member
killgore zei:
Vandaag de trein genomen om 3u in aalst, moest om 4u in gent zijn wnt da ding waar ik moest zijn sloot dan.

Vertrekken in aalst, na 5 meter stopt trein al, ik van :wtf:, ma em reed toch door, dan 100m of zo vo station lede: trein stopt. Kdacht: "jah, wachten op volgende trein zeker". paar seconden later: "Dames en heren, wegens rookontwikkeling aan onze trein zijn wij genoodzaakt te stoppen tot het mankement is verholpen is, bla bla bla". Uiteindelijk een uur gedaan over een treinrit die max. 30 mins duurt :p.

Ik weet niet wrom ma kvond da vrij grappig opt moment zelf.

Later nog weg kwijt geraakt ook (rechts gegaan waar ik links moest), was minder grappig want dan kwam ek te laat vo afspraak met kotbaas (ging sleutel afhalen).
Ik nam ook dikwijls de trein Gent-Aalst deze vakantie maar dat heb ik nog nooit meegemaakt :)

On topic: wat me wel al opgevallen is is, om het kinderlijk en simplistisch voor te stellen, dat iedere keer dat je iemand anders / iets anders kwaad aandoet, dat er altijd wel vergelding is ...
Maw, iedere keer je iets slechts doet krijg je het op de een of andere manier wel terug.

Is wss wel gewoon een paranoïde gedachte :)

Sprinkle Genie

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het ging er om dat een dier "niets" waard zou zijn tegen opzichte van een mens. Maar ik ben hypocriet wsl :ironic:
Mijn god, man, ik heb het over mijn eerste post hier waar ik het overbekende voorbeeld aanhaalde over de kat met de besmeerde boterham op de rug. Simpelweg omdat ik in plaats van een tafel (die misschien niet hoog genoeg zou zijn om de boterham in vroegere posts te tijd te geven te laten wentelen) een flatgebouw voorstelde. Wat een commotie.

Jij spreekt hier direct in extremen. Het ging er niet om dat een dier niets waard is in vegelijking met een mens. Niets met aanhalingstekens, akkoord, maar ik zet die 'hypocriet' erbij omdat die mensen die struikelen over een hypothetisch voorbeeld waarbij een kat het leven laat, vaak net dezelfde "fout" maken als mensen die zichzelf beter beschouwen als dieren.

Kijk, die poeslieve mensen die nog liever hun buurman zouden zien sterven in plaats van hun kat of hond of weetikveel, slaan even goed dagelijks een paar vliegen dood. Nu mag jij of iemand anders mij eens uitleggen op basis van welk criterium zij een onderscheid maken? Denken zij niet net hetzelfde als de "dierenhaters", maar leggen hun arbitraire grenzen anders?

Sorry dat ik hier op verder ga, maar soms krijg ik echt het sch**t van die hypocrieten. Versta me niet verkeerd, ik denk nu niet dat jij zo bent, maar er zijn er veel, en ze beseffen het niet van zichzelf. Volgens mij, en dat is maar een bedenking, proberen velen zo zichzelf wat te vergoelijken.

Arifiene

Legacy Member
Project Loony zei:
Ach nee, een poesjes-fangirl.

Mensen > dieren. Punt aan de lijn.

Daarbij, een mens komt doorgaans niet op zijn vier poten neer. :mmm:
Ahnee, een foute gevolgtrekking :ironic:
Ik hou van dieren ja, ik had het gewoon over t feit 'als ge dan al onnozelteiten wil uittesten, doe et zelf en laat een ander zijn (een ander: mens/dier)'

Overigens is bewezen dat een kat slechts op zijn pootjes terecht komt vanaf een val van het vierde verdiep (anders hebben ze niet genoeg tijd om zich te draaien)(en jaaaa daar zijn uitzonderingen op, je sais)

en might I add: Wat een stomme reply, je lijkt me echt een kliertje zeg :ironic:

Hmgrwngd

Legacy Member
Arifiene zei:
en might I add: Wat een stomme reply, je lijkt me echt een kliertje zeg :ironic:

Naah, klieren hebben nog een functie (in ons lichaam) .

Welke functie heeft hij? :p

Project Loony

Legacy Member
Arifiene zei:
Ahnee, een foute gevolgtrekking :ironic:
Ik hou van dieren ja, ik had het gewoon over t feit 'als ge dan al onnozelteiten wil uittesten, doe et zelf en laat een ander zijn (een ander: mens/dier)'

Overigens is bewezen dat een kat slechts op zijn pootjes terecht komt vanaf een val van het vierde verdiep (anders hebben ze niet genoeg tijd om zich te draaien)(en jaaaa daar zijn uitzonderingen op, je sais)

en might I add: Wat een stomme reply, je lijkt me echt een kliertje zeg :ironic:
Might I add, wat doe je jezelf hier intelligent voor!

En nu kom je vast weer af met je 'Ik als rechtenstudente...'.

In ieder geval ben ik maar wát blij dat proeven voor geneesmiddelen gebeuren op dieren, en niet op mensen.

Arifiene

Legacy Member
Project Loony zei:
Might I add, wat doe je jezelf hier intelligent voor!

En nu kom je vast weer af met je 'Ik als rechtenstudente...'.

In ieder geval ben ik maar wát blij dat proeven voor geneesmiddelen gebeuren op dieren, en niet op mensen.
ja want dat doe ik natuurlijk wel in elke reply :ironic:
Als het met recht te maken heeft wel, omdat je mensen dan toch enigzins kan helpen als ze een juridisch probleem hebben, mijn excuses voor men goede wil :ironic:
en met intelligent voordoen heeft het nix te maken, wel met intelligent zíjn (en nee k heb geen dikke nek, ma k ga hier zeker ni zeggen dak een dommerik ben om u te plezieren terwijl dat geen waar is).
Had ik het over dierproeven? Nee. Relevantie? Nul.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Arifiene zei:
ja want dat doe ik natuurlijk wel in elke reply :ironic:
Als het met recht te maken heeft wel, omdat je mensen dan toch enigzins kan helpen als ze een juridisch probleem hebben, mijn excuses voor men goede wil :ironic:
en met intelligent voordoen heeft het nix te maken, wel met intelligent zíjn (en nee k heb geen dikke nek, ma k ga hier zeker ni zeggen dak een dommerik ben om u te plezieren terwijl dat geen waar is).
Had ik het over dierproeven? Nee. Relevantie? Nul.

:offtopic: een vrouw me haar op haar tanden :love: :offtopic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan