Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nu toevallig eergisteren tot de conclusie gekomen, in het kort, dat de evolutie en de wil om te leven eigenlijk ook een gevolg van de entropiewet moet zijn.Zeta Reticula zei:De wet van Murphy = de tweede wet van de thermodynamica.
Uw leven vervalt in entropie.
Wanorde en chaos.
Ongeluk in de liefde.
Amen.
Nee, 't is echt. Tweede wet van thermodynamica zegt dat een proces een richting uitgaat, namelijk die van entropiecreatie. Dat betekent dus als er iets fouts kan gaan, dat het ook zal fout gaan.
Myst!Q zei:De wet van murphy is al veel van toepassing geweest
Zelf de docenten doen er regelmatig eens beroep op![]()

Project Loony zei:De wet van Murphy is onzin.
Geregeld slaat er wel iets tegen, maar dat vergeet je doorgaans. Slaat er twee maal iets tegen, dan vergeet je dat meestal ook. Maar als er meerdere malen achter elkaar iets tegenslaat, zal je dat opmerken...
It's as simple as that.
(Ik denk dat het al eens gezegd is geweest, maar iets anders verwoord.)
Avondland zei:De wet van Murphy komt altijd in de praktijk met mijn examens. Ik denk alles geleerd te hebben maar de docent heeft altijd de neiging veel punten te zetten op een pietluttig puntje dat we zagen in de les. En dan maar denken dat de groots opgezette schema's belangrijk waren. Vrij fustrerend. Komt daar nog bij dat je een werkje moest afleveren dat voor 30% van de punten stond (herexamen) ben je zeker gefustreerd.

Waarschijnlijk waren er nog tientallen dingen die je niet zou geweten hebben. Maar die tientallen andere dingen weet je dan ook niet dat ze je niet wist. Dus lijk het net alsof dat ene dat je niet wist (en wist dat je het niet wist) gevraagd is.Avondland zei:De wet van Murphy komt altijd in de praktijk met mijn examens. Ik denk alles geleerd te hebben maar de docent heeft altijd de neiging veel punten te zetten op een pietluttig puntje dat we zagen in de les. En dan maar denken dat de groots opgezette schema's belangrijk waren. Vrij fustrerend. Komt daar nog bij dat je een werkje moest afleveren dat voor 30% van de punten stond (herexamen) ben je zeker gefustreerd.
kzou zeggen: laat die kat gerust, bindt uzelf een boterham om, en spring ergens van ofzoSprinkle Genie zei:Maar wat nu als ge een besmeerde boterham op de rug van een kat bindt, en vervolgens de kat van een voldoende hoge tafel, of laat ons zeggen, flatgebouw schopt...
Test is Mosh
Ach nee, een poesjes-fangirl.Arifiene zei:kzou zeggen: laat die kat gerust, bindt uzelf een boterham om, en spring ergens van ofzo