WillemVM
Legacy Member
Seraph zei:Iemand mss ervaring met Chello?
Geweldig
maar:
Ze zijn overgekocht door telenet
Geen adsl denk ik
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seraph zei:Iemand mss ervaring met Chello?
Ik hoop dat dit sarcastisch was...Kill0rBee zei:Die met hoogste snelheid he. Edpnet dus I guess.
lithh zei:fulladsl zit op scarlet netwerk, dus kweetniet...
russian zei:Ik ben van Belgacom naar FullADSL overgeschakeld.
M'n pings zijn meer dan gehalveerd: van 40 naar 9- 15-18 bij Counter-Strike. En dat komt omdat de upload bijna verdrievoudigd is! Download 6 ook hoger. En 30 gb limiet. Belgacom zijn dan toch wel afzetters.
mega_stihl zei:bedankt voor de info. Dommel zal het dus waarchijnlijk worden. Limiet maakt mij eerlijk gezegt zo goed als nix uit. Met 10GB heb ik genoeg. nu bijvoorbeeld hebben we 20GB maar met een snelheid van 80kb/s is dat moeilijk te halen![]()
zeg er mss ineens bij waarom...M-BE zei:Ik ga u niks aanraden, alleen maar uit eigen ervaring geef ik u de raad zo ver mogelijk uit de buurt van Tele2 Versatel te blijven!




Tsjerno zei:Misschien wel 1 klacht over Dommel is dat de helpdesk wat traag is. Ze moeten dringend wat extra volk daarin investeren.
Ohja er is een nieuwe internetprovider in het land. www.clearwire.be
Helaas veel te duur voor wat het is.

=[KO]=;8427415 zei:3.3 is 422 kb/s afaik
=[KO]=;8427415 zei:3.3 is 422 kb/s afaik
mega_stihl zei:wat traag? ik moet per vraag 48 uur wachten op antwoord
btw: net gehoord dat er een sub-centrale ligt op 1km van mijn nieuwe woonplaats, als ik dommel langs daar kan laten passeren marcheer ik op volle snelheid, heb dommel gemailed om dat te vragen
8dave zei: