mega_stihl
Legacy Member
Ik wist niet waar dit te plaatsen dus dacht dat het hier wel ok zou zijn 
Ik ga binnekort verhuizen en vraag mij af welke ADSL provider ik zou nemen. Alles gaat via belgacom, maar belgacom zelf vind ik te duur (€41/maand). Momenteel hebben we scarlet, en die trekken op nix. Aangezien belgacom niet wil samenwerken met scarlet activeert belgacom het internet mar half, en gaat dat hier nu al een half jaar aan 600kbit vooruit (=80kb/s download snelheid).
Nu vraag ik mij dus af: welke provider is goed en goedkoop?
smijt jullie mening maar in de groep

Ik ga binnekort verhuizen en vraag mij af welke ADSL provider ik zou nemen. Alles gaat via belgacom, maar belgacom zelf vind ik te duur (€41/maand). Momenteel hebben we scarlet, en die trekken op nix. Aangezien belgacom niet wil samenwerken met scarlet activeert belgacom het internet mar half, en gaat dat hier nu al een half jaar aan 600kbit vooruit (=80kb/s download snelheid).
Nu vraag ik mij dus af: welke provider is goed en goedkoop?
smijt jullie mening maar in de groep




het getal van hetgeen dat gij maandelijks download past niet eens op mijn 19" scherm
zal toch maar Dommel worden (enkel positief van gelezen, nog nix slechts tot nu toe)