Archief - Welke ADSL provider?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mega_stihl

Legacy Member
Ik wist niet waar dit te plaatsen dus dacht dat het hier wel ok zou zijn :)

Ik ga binnekort verhuizen en vraag mij af welke ADSL provider ik zou nemen. Alles gaat via belgacom, maar belgacom zelf vind ik te duur (€41/maand). Momenteel hebben we scarlet, en die trekken op nix. Aangezien belgacom niet wil samenwerken met scarlet activeert belgacom het internet mar half, en gaat dat hier nu al een half jaar aan 600kbit vooruit (=80kb/s download snelheid).

Nu vraag ik mij dus af: welke provider is goed en goedkoop?

smijt jullie mening maar in de groep :)

russian

Legacy Member
RaZoR be zei:
dommel ;)

Veel limiet voor weinig geld aan goeie snelheden ;)

Er is reeds een dra.. thread over Dommel op het TN forum aanwezig. Gebruik even de search daarvoor.

Robinvv

Legacy Member
Dommel !!

1 jaar 3 maand tevreden van!!

Happy Hours (00 uur tot 1 uur s'middags) -40 % download
enz...

Alhoewel EDPNet ook niet slecht is.
Wel sneller.

Avenger 2.0

Legacy Member
Dommel of Edpnet. Beiden een ruime limiet zodat ge zonder zorgen kunt surfen.

mega_stihl

Legacy Member
bedankt voor de info. Dommel zal het dus waarchijnlijk worden. Limiet maakt mij eerlijk gezegt zo goed als nix uit. Met 10GB heb ik genoeg. nu bijvoorbeeld hebben we 20GB maar met een snelheid van 80kb/s is dat moeilijk te halen :p

the_vee

Legacy Member
Ik zit goed bij Edpnet

Met Test Aankoop korting van menne pa 60gig / maand voor 36euro :D

mega_stihl

Legacy Member
wordt moeilijke keuze nu

Dommel 10GB - €27.95 (NET genoeg)
EDPnet 20GB - €29.95 (ruim genoeg)
Dommel 50GB - €32.95 (overschot)

nu komt het dus puur aan op Dommel vs EDPnet, van stabiliteit (dat het niet zoals ik soms voorheb, 10 minuten per dag uitvalt net als je het nodig hebt), tijd voor te activeren, andere overbodige zever ...

Robinvv

Legacy Member
mega_stihl zei:
http://www.abforum.be/showthread.php?p=14821 net dit gelezen over EDP :( zal toch maar Dommel worden (enkel positief van gelezen, nog nix slechts tot nu toe)


Nu heb ik er ook wel het één en het ander van gelezen dat EDPNet met 'overbevolkings' problemen te kampen had in sommige regio's ...(of was het nu enkel snelheidsproblemen?):unsure:

Nu dat kan elke 'kleine' provider overkomen ...
Problemen heb je overal hoor .. er is GEEN enkele provider die perfect is.

Maar ik heb zeker niks te klagen in ieder geval! en kan het iedereen aanraden (indien minder dan 4km van de centrale)

m-be

Legacy Member
Ik ga u niks aanraden, alleen maar uit eigen ervaring geef ik u de raad zo ver mogelijk uit de buurt van Tele2 Versatel te blijven!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan