Archief - Wat kopen voor vriendin? (kerstmis)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ali_

Legacy Member
Firestyler zei:
vooral wanneer de rekening in het rood staat waarschijnlijk

:rofl:

T€RM!N4T0R zei:
Lol serieus :p

Nja, zou idd wel erg leuk zijn moest et een paar kilometer ver kunnen gaan. :p
Maar het zou dus werken moest ik bv. op t gelijkvloers zitten en m'n vriendin op de 2de verdieping ofzo? Of is dat al te ver? Plak er es een afstand op als je kan. :D
En het ding gaat door ramen, deuren en plafonds?

Ik kan er echt geen afstand op plakken, aangezien het al bijna 6 maanden uit is kan ik niet bij haar gaan aankloppen en zeggen dat ik eens iets wil uitproberen, natuurlijk heb ik nog steeds de afstandsbediening:evil: , maar ik betwijfel of ze dat ei nog heeft. Maar in ieder geval: da ga nie door muren of deuren heen. Maar als ge in dezelfde kamer izt of smaen hand in hand gaat wandelen, werkt da. Gewoon kopen en proberen.

Rage

Legacy Member
Geen lingerie kopen. Dat gaat nooit naar hun smaak zijn, ofwel nooit fatsoenlijk passen. Tis nie enkel van A,B,C,D; der hoort ook een getalleke bij (omtrek) En bij elke merken is da anders. kan zijn dat ze C75 heeft bij de ene en D85 bij de andere.

Parfum is altijd goed.

Ik heb mijn vorige vriendin ooit eens een plastieken rat gegeven die piepte als ge erop duwde.

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Geen lingerie kopen. Dat gaat nooit naar hun smaak zijn, ofwel nooit fatsoenlijk passen. Tis nie enkel van A,B,C,D; der hoort ook een getalleke bij (omtrek) En bij elke merken is da anders. kan zijn dat ze C75 heeft bij de ene en D85 bij de andere.

Parfum is altijd goed.

behalve als ze het vind stinken :p

En mja lingerie, origineel is het niet maar kan toch fun zyn.
Geef ze anders een "tegoedbon" en ga samen kiezen ;) fun verzekerd in het pashokje :p

Ali_

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Geen lingerie kopen. Dat gaat nooit naar hun smaak zijn, ofwel nooit fatsoenlijk passen. Tis nie enkel van A,B,C,D; der hoort ook een getalleke bij (omtrek) En bij elke merken is da anders. kan zijn dat ze C75 heeft bij de ene en D85 bij de andere.

Parfum is altijd goed.

Ik heb mijn vorige vriendin ooit eens een plastieken rat gegeven die piepte als ge erop duwde.

En owee als ge met het verkeerde aankomt! Als het te groot is denken ze dat we hen te mager vinden en is het te klein (ramp o ramp) dan denken ze dat we hen dik vinden. :cry:

:doh:

Tha_nOn

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Geen lingerie kopen. Dat gaat nooit naar hun smaak zijn, ofwel nooit fatsoenlijk passen. Tis nie enkel van A,B,C,D; der hoort ook een getalleke bij (omtrek) En bij elke merken is da anders. kan zijn dat ze C75 heeft bij de ene en D85 bij de andere.

Parfum is altijd goed.

langs den andere kant leest ge genoeg dat vrouwen graag eens lingerie willen krijgen, maar dat mannen da ver nooit durven kopen

anyway, via via achter haar maat geraken is niet moeilijk (kleerkast open en kijken naar de ticketjes eh)
en overt algemeen heetf uw vriendin zowiezo wel na favo lingeriewinkel en maten verschillen inderdaad wel maar naar mijn ervaring alleen van winkel tot winkel (en dan nog moet ge al echt pech hebben dat het enorm verschilt)
en dermee dat ge het bonneke moet houden om te kunnen omruilen als het toch neit goed is (altijd vragen of omruilen mag)
en als ge dan toch lingerie koopt, koop niet iets wat gij graag zou zien op haar (ja we weten met wat mannen dan gaan thuiskomen), koop liever iets dat gij graag ziet en ge denkt dat zijook rgaag ziet
de smaak van uw vriendin weten ivm lingerie is zo moeilijk toch niet?


edit: ik vermoed dat de verschillen in maat te wijten zijn aan enerzijds italiaanse of duitse of whatever maten, en anderzijds belgische maten:p
zie dan wa rond dat ge nen bh koopt waar er zeker de belgische maat opstaat (staat een b-ke naast) dan kunt ge niet veel missen
(tenzij bij de woman's secret of als ze zowiezo al de grandioos verkeerde maat draagt)

Ali_

Legacy Member
mig el pig zei:
1vraagje, zijn die dingen frequentie gebonden want zou niet graag hebben dat mijn buren dat ook kunnen laten afgaan.

Euhm, geen idee. Zou wel heel grappig zijn. Maar zoals ik al zei, het gaat niet door muren heen dus dat zal wel niet gebeuren.

EverlastingHate

Legacy Member
gewoon niets, eens ge met die tralalala begint, kan je elk jaar blijven geven.

hybrid

Legacy Member
oh man hilarisch da sommige een WOW card nog overwege of aanraden :lol: kzie het al voor mij u vriendin geeft u een of ander mooi cadeau en jij geeft zon zakje ja daar kan je een spelleke me spele me monsters en beesten :lol:

mig el pig

Legacy Member
hybrid zei:
oh man hilarisch da sommige een WOW card nog overwege of aanraden :lol: kzie het al voor mij u vriendin geeft u een of ander mooi cadeau en jij geeft zon zakje ja daar kan je een spelleke me spele me monsters en beesten :lol:



Geen kritiek maar ik ken toch een paar koppels die wow spelen.

Een romantisch cadeau is natuurlijk iets anders

Fubro

Legacy Member
mig el pig zei:
Geen kritiek maar ik ken toch een paar koppels die wow spelen.

Een romantisch cadeau is natuurlijk iets anders

Ken er ook.. Guildies van me.. :) Wonen samen enzo, staan soms rond 01.00 samen op om visjes te gaan vangen..

MAXXUR

Legacy Member
hybrid zei:
oh man hilarisch da sommige een WOW card nog overwege of aanraden :lol: kzie het al voor mij u vriendin geeft u een of ander mooi cadeau en jij geeft zon zakje ja daar kan je een spelleke me spele me monsters en beesten :lol:

hilarisch hoe gij denkt dat da helemaaaal niet ironisch was

hybrid

Legacy Member
MAXXUR zei:
hilarisch hoe gij denkt dat da helemaaaal niet ironisch was

kijk eens verder dan u neusje lang is en ge zult zien da er onder u post mensen zijn die het overwegen en/of aanraden :niceone:

Lemme

Legacy Member
Wat ik dit jaar ga geven als hoofdcadeau (ze krijgt nog wel een ander bijcadeautje):

Een dagje gaan winkelen in Breda of Hasselt waar zij dan een bepaald bedrag mag uitgeven. Zo vindt zij iets naar haar zin en hebben we een gezellige dag samen beleefd.
Iemand die trouwens ervaring heeft met 1 (of allebei) van deze steden om te gaan shoppen?

Catscratch

Legacy Member
Waar die van ons verzot op is .... Kneipp badolie set-toestanden ;)

Kid_C

Legacy Member
Horloge waar ze al 6 maand praktisch iedere week gaat naar kijken in het uitstalraam van de winkel :unsure:

fragnetic

Legacy Member
Lemme zei:
Wat ik dit jaar ga geven als hoofdcadeau (ze krijgt nog wel een ander bijcadeautje):

Een dagje gaan winkelen in Breda of Hasselt waar zij dan een bepaald bedrag mag uitgeven. Zo vindt zij iets naar haar zin en hebben we een gezellige dag samen beleefd.
Iemand die trouwens ervaring heeft met 1 (of allebei) van deze steden om te gaan shoppen?

Hasselt mooie stad, meer dan genoeg leuke winkels, als ik daar bv kleren ga kopen vind ik altijd wel mijn goesting. Ook goede en gezellige café's en restaurants. Ok als ge vergelijkt, Antwerpen is dan toch weer veel groter enzo, maar als winkelstad moet Hasselt toch niet onderdoen :)
Enja Breda ben ik nog nooit geweest, ik woon redelijk kort bij Hasselt en kom daar wel regelmatig.

^MystiQ

Legacy Member
Fubro zei:
Wonen samen enzo, staan soms rond 01.00 samen op om visjes te gaan vangen..

Hoe romantisch .. :sleep:

Nuja, als dat werkt voor die mensen is dat goed maar ik kan mijzelf, noch mijn vriendin erin terugvinden :)

Weet ook niet wat ik ga geven btw ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan