Archief - Wat kopen voor vriendin? (kerstmis)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$anka

Legacy Member
Tha_nOn zei:
langs den andere kant leest ge genoeg dat vrouwen graag eens lingerie willen krijgen, maar dat mannen da ver nooit durven kopen

das idd zo. vant weekend met mijn vriendin ook gaan shoppen. wij lingerie winkel binnen en samen kiezen. komen we daar uiteindelijk buiten, viel mij da echt kei hard op hoeveel mannen er gewoon buiten de winkel bleven wachten op hun partner die lingerie aant kopen was. de lompe kiekes :)

anyway. ik heb voor men vriendin hare kerst een prive sauna afgehuurd in combinatie met een verwen pakket. (champagne, hapjes, ...)

A_BELGIAN_DUDE

Legacy Member
Ik heb net vandaag:
-Simpele, maar mooie oorringetjes gekocht. (10€ ofzo, maar kben bang da da kleur te vlug ga afgaan, zijn er geen tips van de -oh zo vele- meisjes hier?)
-Superzachte "homesocks" ofzo gekocht (z'eeft altijd koude voeten dus...!)
-En nu gaak nog soort van "liefde is" boekje maken met insiders (momenten samen)

Das allemaal nie duur, ma kdenk wel da ze het gaat appreciëren, want kweet da ze nie graag dure cadeau's krijgt.

Tha_nOn

Legacy Member
enigste wat ik al ooit gehoord heb is dat er meisjes een laagje van onzichtbare nagellak op hun juwelen doen
kunt ge gelijkstellen met zo'n vernislaagje zeker

nujah dan moet ge eerst al onzichtbare nagellak hebben :p (ja ik heb da maar daar zijt gij niets mee:p)
en da moet ook te doen zijn met het juweel

TitaTovenaartje

Legacy Member
Ik heb mijn vriendin een horloge gekocht van Olivier Strelli
Was €250. Ze was er wel bij, dus ze gaat hem zeker schoon vinden..
Anders :angry:
En dan ga ik nog iets onozels zoeken dat ze niet weet.

Ik krijg een scheerapparaat (die ik gekozen heb) en ook iets onozels.

Is mss duur, maar wij kopen voor de rest "bijna niets" voor elkaar.

^MystiQ

Legacy Member
TitaTovenaartje zei:
Ik heb mijn vriendin een horloge gekocht van Olivier Strelli
Was €250. Ze was er wel bij, dus ze gaat hem zeker schoon vinden..
Anders :angry:
En dan ga ik nog iets onozels zoeken dat ze niet weet.

Ik krijg een scheerapparaat (die ik gekozen heb) en ook iets onozels.

Is mss duur, maar wij kopen voor de rest "bijna niets" voor elkaar.

U bent officieeel een rasechte zot :D

fulcoboy

Legacy Member
Mijn lief krijgt als kerstkado da ze met mij mag gaan shoppen in de solden op mijn kosten :D Ik moet alleen wel is ne limiet gaan afspreken of ik ben blut eind januari :p

Olivier_Twister

Legacy Member
ik heb haar lingerie gekocht (nen string) en een horloge.
hopelijk zal ze tevreden zijn met dit, ik in iedergeval wel als ze het aan zal hebben, als je begrijpt wat ik bedoel mmmm

Ali_

Legacy Member
Ik hoop toch dat er mensen zijn die het ei gaan kopen! Gegarandeerd plezier!

MAXXUR

Legacy Member
psp zei:
ik heb haar lingerie gekocht (nen string) en een horloge.
hopelijk zal ze tevreden zijn met dit, ik in iedergeval wel als ze het aan zal hebben, als je begrijpt wat ik bedoel mmmm

een horloge vindik nu toch niet zo sexy hoor

^MystiQ

Legacy Member
psp zei:
ik heb haar lingerie gekocht (nen string) en een horloge.
hopelijk zal ze tevreden zijn met dit, ik in iedergeval wel als ze het aan zal hebben, als je begrijpt wat ik bedoel mmmm

omg :rofl:

Ik vind daar eigenlijk nix sexy aan aan ne string, ma dan ook echt niets é ^^ En mijn lief draagt da dus blijkbaar niet dusja, weer mooi meegenomen ^^

prutseke

Legacy Member
wrm dure kados als een meiske me iets simpels content is! ma dan wel iets simpels dat uit je hart komt.
bijv bij ik. voor me verjaardag dure ketting gehad, was er heel bij mee, maar met de woorden die erna kwamen (kzie je graag) was ik nog contenter!! het maakt niet uit wat je geeft zolang het maar uit je hart komt!!
das mijn raad ( raad van een girl :p)

Ali_

Legacy Member
prutseke zei:
wrm dure kados als een meiske me iets simpels content is! ma dan wel iets simpels dat uit je hart komt.
bijv bij ik. voor me verjaardag dure ketting gehad, was er heel bij mee, maar met de woorden die erna kwamen (kzie je graag) was ik nog contenter!! het maakt niet uit wat je geeft zolang het maar uit je hart komt!!
das mijn raad ( raad van een girl :p)

Ja das zeker dat het uit uw hart moet komen. Maar mijn hart zegt ook dat ik mijn vriendin wil verwennen en dat ik iets duur WIL kopen. Maar zomaar dure cadeautjes kopen om die te paaien is natuurlijk verkeerd.

RippinKittin

Legacy Member
hotpants vind ik zelf mooier/sexier dan een string en mijn lief ook dus ^^
& kado's hoeven echt niet duur te zijn.
dat idee van dat boek met alle mooie momenten samen is echt een mooi idee, ging ik ook al doen maar niet voor kerst (ben er al aan begonnen)
Maar ik blijf erbij, koop haar een mooi boek ofzo, of iets anders, depends on naar waar interesses uitgaan.
Juwelen die overdreven veel geld kosten vind ik TE en zeker voor kerst/nieuwjaar. Als je zoiets wilt kopen doe het dan voor een jaar samen zijn ofzo.

Quiller

Legacy Member
$anka zei:
das idd zo. vant weekend met mijn vriendin ook gaan shoppen. wij lingerie winkel binnen en samen kiezen. komen we daar uiteindelijk buiten, viel mij da echt kei hard op hoeveel mannen er gewoon buiten de winkel bleven wachten op hun partner die lingerie aant kopen was. de lompe kiekes :)

anyway. ik heb voor men vriendin hare kerst een prive sauna afgehuurd in combinatie met een verwen pakket. (champagne, hapjes, ...)



Koop nooit maar dan ook NOOIT lingerie als ze er niet bij zijn. Neem van mij aan ze zullen zeggen dat het mooi is maar zelden aandoen omdat er wel iets mee scheelt. Elk merk zijn maten zijn verschillend ... de kleur ... de stof ... you get the picture...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan