::PDX::
Legacy Member
ik ben gewoon een check van den hunkemoller gaan hale...
Heb je zelf ook nog wat aan nadien
Kwas ook naart krantewinkeltje gwst om de nieuwe flair te hale..
Ik die gekocht... Kdacht, ga die vibra da er bij zit zo in een juweledoosje steke..
Isda gwn'n ding om dus op uwe tandeborstel te zetten... Ging het toch
al geslaagde idee van me

Heb je zelf ook nog wat aan nadien

Kwas ook naart krantewinkeltje gwst om de nieuwe flair te hale..
Ik die gekocht... Kdacht, ga die vibra da er bij zit zo in een juweledoosje steke..
Isda gwn'n ding om dus op uwe tandeborstel te zetten... Ging het toch
al geslaagde idee van me


int school enz ni, alleen als wij same zijn.. 

heb dus afspraak gmaakt..