Archief - Wat kopen voor vriendin? (kerstmis)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morf

Legacy Member
Tis altijd dezelfde zever, op elke thread wordt er wel kritiek gegeven. Ik vraag gewoon een paar suggesties omdat ik het totaal niemeer weet.
Mja nevermind.
Bedankt aan de mensen die een paar tips gaven ;) Ik apprecieer het ten zeerste

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
de mijn heeft vorig jaar een duur horloge gekregen, dit jaar zullen het vele "kleine" pakjes zyn :)

I~MushrooM zei:
Waarom zou je iet kopen voor fucking kerst? Azo cliché ...

omdat kerstperiode een zalige gezellige en romantische periode kan zyn ;)
Wy geven ook geen zier om kerst maar toch vieren we het met alles erop en eraan, gwn omdat het zeer gezellig is zo samen :)

orez

Legacy Member
cclherreman zei:
Salsa een simpel dansje? Salsa leren in 1 workshop? :p Right.. ;)

Anyhow, als ze streetdance doet zijn die dvd's zoals eerder vermeld wel een leuk cadeau, het moet niet altijd romantisch zijn hé...

Ik heb salsa geleerd in 3 uur...

En dat was 1 workshop, dus ja das te doen als ge er met uw gedachten bij was, en nee twas geen simpel dom choreografietje ...

(nuja ben anders wel bijna dagdagelijks met dans bezig, kan ook daaraan liggen natuurlijk :p)

orez

Legacy Member
ik koop mijn schat 2x iets per jaar --> haar bday en eindejaar that's it...

Valentijn mja.. gewoon samen zijn is meer of genoeg , zoveel jaar samen mja... Geef dan es iet aan elkaar als ge 5 - 10 - 15 jaar samen zijt ofzo hé... Anders zijt ge 6 kado's per jaar kwijt (x - aantal jaar, verjaardag, kerstdag, nieuwjaar, valentijn, ... ) :p

ok af en toe ook wel es iet als we samen gaan shoppen dak zeg van ja laat ma zittn kbetaal ik et wel, ma anders :/

Simonn

Legacy Member
orez zei:
Ik heb salsa geleerd in 3 uur...

En dat was 1 workshop, dus ja das te doen als ge er met uw gedachten bij was, en nee twas geen simpel dom choreografietje ...

(nuja ben anders wel bijna dagdagelijks met dans bezig, kan ook daaraan liggen natuurlijk :p)


Als je dag in dag uit met dans bezig bent, zal je natuurlijk sneller iets oppikken. Maar in 3 u kan je GEEN salsa :) Misschien kan je de basispassen en kan je je wat verhelpen, maar dat is ook alles..

(vergelijk het met autorijden, na 3 uur kan je ook autorijden en parkeren en... maar kan je zeggen dat je het ECHT kan?)

killerbeam

Legacy Member
bij mij is het heel simpel. ik koop ze iets klein en leuk en maakt niet uit wat en ik weet dat ze het leuk zal vinden.
wanneer je vriendin je echt graag ziet moet je niet zo piekeren over een cadeau, ze zal gelukkig zijn met alles(bijna toch want er zijn natuurlijk ook grenzen) :p
en 50euro voor een meisje van 16 vindt ik eigenlijk wat veel :s , toen kocht ik voor 20euro al iets leuk.

en als je een leuk ideetje wilt hebben kan je haar altijd verrassen met een dagje weg. neem de trein/bus/auto naar brussel en maak er een romantische dag van op de kerstmarkt en de schaatsbaan, en betaal alles die dag. ze zal het heerlijk vinden en jij hebt mss 25euro(of meer afhangend van welke gulle bui je hebt) gespendeerd waardoor je portomonnee ook nog gelukkig is.

Fubro

Legacy Member
ey mor, mijn vriendin vierde dus sinterklaas en ik al 5j nimmr fzo.. en die komt dor af, kstond dr nogal te kijken.. (kon absoluut ni volgen waze ont doen was:p) en die was der dus kwaad om, ze wou mij er dan nog betrekken na't schijnt en ik wou ni blablabla..

nuja, nu isda opgelost ma kben minder subtiel als ulder allemaal..
kweet daze iets wilt enz ma kheb gwn aan der ouders gevraagd (weet ze zelf ni) of k die vakantie gwn ni daar mag logeren..

en toen k aan men vriendin vroeg waze wou zei ze gwn datk na de kapper moest :wtf: heb dus afspraak gmaakt..

Fubro

Legacy Member
Ali_ zei:
Sorry, maar dit is echt :rofl:

kon daar dus op die moment ni mee lachen.. aleja, wist ni of ze serieus was..
dag erna opnieuw gevraagt, (stuk of 5x) en ze wou zelfs MET me naar de kapper, hebk ma afspraak gmaakt.. aleja.. as die da wilt..

Ali_

Legacy Member
Fubro zei:
kon daar dus op die moment ni mee lachen.. aleja, wist ni of ze serieus was..
dag erna opnieuw gevraagt, (stuk of 5x) en ze wou zelfs MET me naar de kapper, hebk ma afspraak gmaakt.. aleja.. as die da wilt..

Ach ja, vrouwen hebben graag dat je er een beetje verzorgd uitziet hé. Als je haar nu zowat naar alle kanten wat warrig ligt te wezen, tja dan verbaast het me niet zozeer dat ze dat wilt.

Firestyler

Legacy Member
Fubro zei:
kon daar dus op die moment ni mee lachen.. aleja, wist ni of ze serieus was..
dag erna opnieuw gevraagt, (stuk of 5x) en ze wou zelfs MET me naar de kapper, hebk ma afspraak gmaakt.. aleja.. as die da wilt..

wees blij daze u nog nie gedumpt heeft en doet da gewoon...:)

Ali_

Legacy Member
Firestyler zei:
wees blij daze u nog nie gedumpt heeft en doet da gewoon...:)

Amai dat moet een oppervlakkige relatie zijn waar je je lief dumpt omdat zijn haar niet geknipt is.

Ali_

Legacy Member
Jaws zei:
het is nog niet gezegd blijkbaar: nen dildo :unsure:

Pff, niet zo een goed idee. Wil je een seksspeeltje geven, dan is dit een goed idee: er bestaat zo een trillend eitje met afstandsbediening, koop dat! Geef haar het ei en hou de afstandsbedineing bij! Gegarandeerd plezier! (en ja het eitje moet gestoken worden daar waar ...)

Conqie

Legacy Member
Ali_ zei:
Pff, niet zo een goed idee. Wil je een seksspeeltje geven, dan is dit een goed idee: er bestaat zo een trillend eitje met afstandsbediening, koop dat! Geef haar het ei en hou de afstandsbedineing bij! Gegarandeerd plezier! (en ja het eitje moet gestoken worden daar waar ...)

mischien kleine tip: niet geven als de relatie nog niet ver gevorderd is :unsure:

Ali_

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
mischien kleine tip: niet geven als de relatie nog niet ver gevorderd is :unsure:

Je moet vrij achterlijk zijn om dat te doen bij het prille begin van je relatie. Maar als je al een jaartje samenbent en 65 euro overhebt voor je allerliefste schat...DOEN!

Fubro

Legacy Member
Ali_ zei:
Ach ja, vrouwen hebben graag dat je er een beetje verzorgd uitziet hé. Als je haar nu zowat naar alle kanten wat warrig ligt te wezen, tja dan verbaast het me niet zozeer dat ze dat wilt.

Ela, men haar is heilig.
nenee, gwn, veel mense wille da ik terug kort haar heb, heb nu tmlijk lang haar ma vroeger kort haar n iedreen vond da knapper..
maak me daar zelf ni druk in, kga ze nog liggen ebn..

onze relatie (5 maand same) is redelijk simpel, ik word nooit kwaad (doet zij genoeg) en maak me bena nergens druk in..

nu zaagde ze datk sinterklaas ni vierde, en nu me kerstmis gaat et ookwa worden..

men lang haar weg = baard erbij.. is zien waze dan zegt..

nuja, begrijpt me ier ni verkeerd he, mn lief is echt ne schat en kzie ze wel doodgraag hé, ben ni de simpelste om mee same te zijn ookni.. (karakter, levenswijze)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan