Archief - Wat kopen voor vriendin? (kerstmis)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tha_nOn

Legacy Member
nietske \o/ en ook niet voor oudejaar \o/ ze heeft u das toch al genoeg om blij mee te zijn?:p

Morf

Legacy Member
Eum ze doet nu freestyle denk ik, ge kent da wel, 5 6 7 8 ... :)
tis geen stijldans maar ze heeft wel interesse in die soort dansen (salsa, tango, swing,...)

Ali_

Legacy Member
Morf zei:
Eum ze doet nu freestyle denk ik, ge kent da wel, 5 6 7 8 ... :)
tis geen stijldans maar ze heeft wel interesse in die soort dansen (salsa, tango, swing,...)


Ahwel samen salsa lessen, vrouwen vinden mannen die dansen enorm sexy (allé voor zover ik weet). En je hebt een leuke activiteit die je samen doet.

orez

Legacy Member
5 6 7 8 ? :p in ieder dans tel je hoor :D eveneens in salsa tel je tot 8 ..

Maar onder freestyle versta ik streetdance.

DVD's (Save the last dance, You Got Served, Honey, Rize) , doe een salsa workshop (je hebt echt geen 10 lessen nodig om salsa te leren, salsa is echt simpel en 10 lessen kosten je zeker een kleine 150 EUR voor jullie beiden... een workshop heb je al vanaf 20 EUR / dag). Waarom salsa --> Salsa bewegingen kunnen een meerwaarde zijn in streetdance/breakdance, de manier van tellen, EN manier van bewegen. En zo kunt ge er ook es deftig mee dansn op e feesje :p

Enz...

Morf

Legacy Member
ja streetdance idd :) hehe
DVD's vind ik wel een goed idee, dan zou ik voor Moulin Rouge gaan omdat ze veel over die dansscenes praat (is nog net iets meer zang dan dans vind ik persoonlijk, maarja). Of anders Dirty Dancing (2)

Voor die salsalessen ben ik te verlegen denk ik. Hebben jullie dat al gedaan dan?

Flipkikker

Legacy Member
Morf zei:
ja streetdance idd :) hehe
DVD's vind ik wel een goed idee, dan zou ik voor Moulin Rouge gaan omdat ze veel over die dansscenes praat (is nog net iets meer zang dan dans vind ik persoonlijk, maarja).

Voor die salsalessen ben ik te verlegen denk ik. Hebben jullie dat al gedaan dan?

ik heb al eens zo'n initiatie salsa gedaan, viel best mee zu :)

salsa is niet bepaald moeilijk en tis heel leuk om met je vriendin te doen ;)

verlegenheid is niet zo'n probleem denk ik ook, tis met een hele groep dat je danst tegelijk...

Cazzz

Legacy Member
Ali_ zei:
Ahwel samen salsa lessen, vrouwen vinden mannen die dansen enorm sexy (allé voor zover ik weet). En je hebt een leuke activiteit die je samen doet.

Jup, sure thing.. En als je nog langs de jonge kant ben, leer dan maar alvast te crip-walken.. Valle (bijna) alle maskes voor :p

Ali_

Legacy Member
Cazzz zei:
Jup, sure thing.. En als je nog langs de jonge kant ben, leer dan maar alvast te crip-walken.. Valle (bijna) alle maskes voor :p

Daar ben ik nog niet zo zeker van...:p

Ali_

Legacy Member
Hmm, leuk. Maar salsa is toch veel indrukwekkender denk ik. En er is contact tss jou en het meisje.

zavVi

Legacy Member
als ze koekske maakt kunde.. wil da dan zegendat ze graag kookt ? .. dan is ne kookboek mss een iD .. pak die van jamie olliver fzo

Salsa is zo overrated imo ..ziet er nog ni eens leuk uit en da kunde nooit op een fuif fzo
Swing & Jive !

Simonn

Legacy Member
Salsa een simpel dansje? Salsa leren in 1 workshop? :p Right.. ;)

Anyhow, als ze streetdance doet zijn die dvd's zoals eerder vermeld wel een leuk cadeau, het moet niet altijd romantisch zijn hé...

Genious

Legacy Member
mebbe een alledaags gebruiksvoorwerp?
een tas, een bord, een hoofdkussen, een lakenhoes ofzo. :unsure:
Ge zou eens moeten uitzoeken of ge daar dan haar naam (of jullie namen ;)) in kunt laten verwerken voor een prijsje.

Simonn

Legacy Member
Genious zei:
mebbe een alledaags gebruiksvoorwerp?
een tas, een bord, een hoofdkussen, een lakenhoes ofzo. :unsure:
Ge zou eens moeten uitzoeken of ge daar dan haar naam (of jullie namen ;)) in kunt laten verwerken voor een prijsje.

Ik heb onlangs een lakenhoes en 2 hoofdkussens gekregen met text en foto's van m'n vriendin en ik. Echt goedkoop is het niet, maar wel een mooi resultaat!

Cazzz

Legacy Member
Ali_ zei:
Hmm, leuk. Maar salsa is toch veel indrukwekkender denk ik. En er is contact tss jou en het meisje.

Is bij nader inzien toch een net iets betere oplossing ook :p

Flipkikker

Legacy Member
cclherreman zei:
Salsa een simpel dansje? Salsa leren in 1 workshop? :p Right.. ;)

dat bedoelde ik nu ook weer niet hé, maar de basics ervan zijn redelijk simpel, en alst nie goed lukt kunde het nog altijd geestig maken :)

Quilombo

Legacy Member
Ali_ zei:
Maak er gewoon een super romantische avond van. Eerst gezellig gaan eten dan anar jou thuis waar je je kamer versierd hebt met met rozen en kaarsen, zal ze zeker romantisch vinden en dan ja...


omg zo lame :eek:

ik zou ook al die zever haten dat het "verplicht" is om iets te kopen of te doen moest ik een lief hebben :/

GMotha

Legacy Member
Hoe attent.

Op kerstdag:
"Oh, das zoo lief, dat had ge niet moeten doen!"
"Ja, zo ben ik, vol originele ideën. Zelf bedacht. Tmocht ni meer dan 50 euro kosten. Lol."

Achja, romantiek...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan