Archief - wat doe jij met valentijn?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Æro

Legacy Member
Mijn portefeuille is helaas licht comateus na Sinterklaas, Kerstmis, Nieuwjaar en haar verjaardag 2 weken geleden. Alles samen kan het me makkelijk 600+€ hebben gekost. Dus nee, voor Valentijn kan ze eens lekker op haar kin kloppen, ik heb mijn wagen reeds veel te veel uitgesteld en nu is het haar beurt (de wagen dus) ;)

Liefde is toch kostelijk he, vooral dan die special paintjobs :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik ga alleen thuiszitten met mijn zieke mama, en mijn vriend gaat ni naar de les, ook gewoon thuiszitten.
Nog nooit zo'n kutvalentijn gehad seg.

AnthonyBoone

Legacy Member
@Stimpy das juist :).
wie eeft lief eeft mag nie zagen of klagen anders is ie egoïst :p

Boris Barowski

Legacy Member
vandaag het werk gezien van een half genie :p

9u30, in de aula voor wiskunde
(deze aula heeft 6 borden, 3x 2 boven elkaar, en de middelste stonden over elkaar geschoven)
in het midden van de les heeft de prof plaats nodig om te schrijven, en trekt het middelste bord (dat dus voor het ander hing) naar beneden, daarop komt plots de boodschap ,in het groot, "gelukkige valentijn maxime" tevoorschijn. Heel de aula (inc de prof) "aaauuhhh" :p

kweet niet wie dat geschreven had en ik denk maxime (het meisje waarnaar plots gekeken werd :p) het zelf niet wist :p

Ali_

Legacy Member
zwaar single coctails zuipen op 'fuck valantine' en veel plezier maken.

Verivalta

Legacy Member
Ze heeft de 12e voor ons gekookt en ik heb haar een horloge gekocht..
en ook al verrassen we elkaar het hele jaar door, kvond het toch leuk om zoiets te doen
was trouwens eerste keer dak valentijn heb gevierd wegens nooit een lief op die datum en vorig jaar waren we nog nie lang genoeg samen ;>

Sivve

Legacy Member
Stimpy zei:
ge hebt tenminste een lief :tongue:

Ma jongsken toch, vindt ge dat zo erg om single te zijn? ik ben tevreden dat ik voor de moment eindelijk nog is single ben eerlijk gezegd :D

EternalSilence

Legacy Member
ik d8 met valentijn eens te gaan trainen in den fitness

maar door het klote weer hier, heel den tijd regen, is de goesting ver te zoeken
tis lijk 30min in de regen rijden :x

Boris Barowski zei:
vandaag het werk gezien van een half genie :p

9u30, in de aula voor wiskunde
(deze aula heeft 6 borden, 3x 2 boven elkaar, en de middelste stonden over elkaar geschoven)
in het midden van de les heeft de prof plaats nodig om te schrijven, en trekt het middelste bord (dat dus voor het ander hing) naar beneden, daarop komt plots de boodschap ,in het groot, "gelukkige valentijn maxime". Heel de aula (inc de prof) "aaauuhhh" :p

kweet niet wie dat geschreven had en ik denk maxime (het meisje waarnaar plots gekeken werd :p) het zelf niet wist :p

das wel ... heum... romantisch :p

amai ..
weet iemand wie dat daar geschreven heeft?
geheime aanbidder, of gewoon haar lief?

JeanPerrier

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ik d8 met valentijn eens te gaan trainen in den fitness

maar door het klote weer hier, heel den tijd regen, is de goesting ver te zoeken
tis lijk 30min in de regen rijden :x

ik dacht da ook. en toen heb ik het ook gedaan :x

:p

Avondland

Legacy Member
Ik ga vanavond lekker zielig wezen in de Beest ... Romantische duetjes zingen met ladderzatte mannen en een kleine schaar van mooie vrouwen kan leuk worden.

gStar

Legacy Member
heb vandaag niks gedaan , aangezien ik mijn vriendin enkel in weekend zie.. (lange afstand relatie) ik woon in vorselaar , zij in Oudenaarde :p

Maar heb maandag verlof gepakt op werk en ga wss privesauna reserveren

Avondland

Legacy Member
Sauna ... kan plezant worden natuurlijk. Jammer dat een sauna niet cultureel geïntegreerd is zoals in Zweden of Finland.

pvt. stengo

Legacy Member
Uitzieken van de griep en zelf al had ik geen griep dan had ik nog niks gedaan omdat ik geen lief heb.

gStar

Legacy Member
idd , kan gezellig worden , proberen te reserveren voor 3 uur (2 personen)

:)

lekker afgezonderd met 2 :)

Babs

Legacy Member
Ons mama heeft lekker gekookt uit het pastaboek voor mij en ons pa.
Mijn pa had niks mee, hij zei ook da het commercieel was allemaal ma dan nog, een bloemeke kan geen kwaad (da deed em alle vorige jaren wel)

Met mijn lief ook niks gedaan, kheb hem vanmorgen een smsje gestuurd met lieve woordjes (da gebeurd regelmatig dus eigenlijk niks verschillend met een gewone dag)

Kvoel me nog altijd even gelukkig ook al heb ik het niet echt gevierd :)

DBK

Legacy Member
BaBsie zei:
Ons mama heeft lekker gekookt uit het pastaboek voor mij en ons pa.
Mijn pa had niks mee, hij zei ook da het commercieel was allemaal ma dan nog, een bloemeke kan geen kwaad (da deed em alle vorige jaren wel)

Met mijn lief ook niks gedaan, kheb hem vanmorgen een smsje gestuurd met lieve woordjes (da gebeurd regelmatig dus eigenlijk niks verschillend met een gewone dag)

Kvoel me nog altijd even gelukkig ook al heb ik het niet echt gevierd :)
same here :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan