Archief - wat doe jij met valentijn?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
zotteluc zei:
idd 3 kwart doet hier niets wegens:

te lam om iets te verzinnen of
te gierig of
geen lief :rofl:

maar allemaal met als uitvlucht "da's te commercieel" ik doe daar ni aan mee
:ironic:



ik bekijk het anders
als ge de 14e iets moet doen omda het valentijn is zijde lame
als ge een lief hebt moete et meer tonen da ge haar graag ziet dan die ene domme dag die niets van betekenis heeft imo en die bovendien alleen opgeblazen wordt in de media en winkels
t'is imo zelfs identiek met 1 november, even lame om dan me 1 november ne keer naar het kerkhof te gaan omda het dan moet:ironic:

als ge iets wilt doen en het geld voor beide gevallen doe het meer dan 1 keer per jaar en nie omda het moe en omda iedereen het doet

th43ns

Legacy Member
hatetn zei:
ik bekijk het anders
als ge de 14e iets moet doen omda het valentijn is zijde lame
als ge een lief hebt moete et meer tonen da ge haar graag ziet dan die ene domme dag die niets van betekenis heeft imo en die bovendien alleen opgeblazen wordt in de media en winkels
t'is imo zelfs identiek met 1 november, even lame om dan me 1 november ne keer naar het kerkhof te gaan omda het dan moet:ironic:

als ge iets wilt doen en het geld voor beide gevallen doe het meer dan 1 keer per jaar en nie omda het moe en omda iedereen het doet
right on :p

Akto

Legacy Member
Een lief hebben impliceert voor mij al da je de tijd die je met je lief doorbrengt superzalig maakt, met verrassingen enzo... en toch vind ik Valentijn hip, omdat het de gelegenheid is voor een eerste stap met de nodige aanmoediging, omdat er dan een rozenactie op school is (ookal zit ik dit jaar jammergenoeg niet meer op die school) en omdat er veel woorden rijmen op Valentijn zoals fijn en samenzijn en wijn... :-)
Valentijn: fijn samenzijn !

"doe het meer keer dan 1 keer per jaar en nie omda het moe en omda iedereen het doet" is een coole zin als het over seks gaat, maar over wat gaat het hier... tonen dat je elkaar graag ziet... dat kan ik echt niet in die zin passen, ofja misschien als de relatie echt zo saai en grijs is en als je nauwelijks naar elkaar kijkt ofzo en nooit iets liefs zegt of nooit elkaar verrast, maar liefde of verliefdheid heeft zo'n zin niet nodig denk ik...

hatetn

Legacy Member
Akto zei:
"doe het meer keer dan 1 keer per jaar en nie omda het moe en omda iedereen het doet" is een coole zin als het over seks gaat, maar over wat gaat het hier... tonen dat je elkaar graag ziet... dat kan ik echt niet in die zin passen, ofja misschien als de relatie echt zo saai en grijs is en als je nauwelijks naar elkaar kijkt ofzo en nooit iets liefs zegt of nooit elkaar verrast, maar liefde of verliefdheid heeft zo'n zin niet nodig denk ik...



nee kheb et over speciale dingen doen
tmoe altijd een speciaal gelegenheid zijn of niemand denkt eraan om iets te doen
logisch da ge na een tijd al ge et wel doet ze direct denken dien eeft iets verkeerd gedaan

Memphis

Legacy Member
Zo'n discussies zijn dikke zever...

't Is simpel: de ene kant vindt het overbodig, te commercieel en vindt andere dagen evengoed (of is te tam :p)

de andere kant kan evengoed denken dat het commercieel is, maar het is toch maar een extra gelegendheid om nog is iets te doen, nee?

Shyheim

Legacy Member
zotteluc zei:
idd 3 kwart doet hier niets wegens:

te lam om iets te verzinnen of
te gierig of
geen lief :rofl:

maar allemaal met als uitvlucht "da's te commercieel" ik doe daar ni aan mee
:ironic:

ik doe gewoon niks omdat zo'n dag mij helemaal niks zegt. kan ik toch ni helpen. :confused:
en mijn vriendin denkt er exact hetzelfde over... geen bal met gierig of onorigineels te maken. wij verrassen elkaar al zoveel. :)

Zonnestraal

Legacy Member
de mijne is net haar verjaardag geweest, en die stond er op valentijn + verjaardag in een te vieren. Dat is daarbij gebeurd

Ze zal wel een kaartje krijgen ofzo hihi

Avondland

Legacy Member
Pff, komt allen naar 'de Beest'/De leeuw van Vlaanderen in Antwâârpe, het is daar immers Zielige Mensenavond.

Simonn

Legacy Member
Osi` zei:
Nee, eerder zijt gij zielig als jij het pas op valentijn doet, het is veel mooier als je dat ook op andere dagen kunt doen, ge zijt gewoon een meeloperke. Oei, tis valentijn, kga m'n liefke is snel verasse met een dozijn bloemekes.

Jezus, wie of wtf geeft u het recht om te zeggen dat mensen zoiets zeggen omdat wij te lam zijn, te gierig of we hebben geen lief, tis toch ons eigen goed recht om dat niet te doen? Jezus, je irriteert me :) Ga maar een commercieel bloemske kopen voor uw vrouwlief ... Maar wedden dat ze veel blijer gaat zijn als je het ook op andere dagen gaat doen.


Tis toch ni omda ge op valentijn nog iets extra doet, da ge da NOOIT doet op andere momenten?
Altijd dezelfde opmerking: 'ge moet gans et jaar tonen da ge uw lief graag ziet en ni enkel op valentijn' :ironic:
Ik doe vandaag iets voor valentijn..maar ik verras haar ook op andere momenten..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan