Archief - wat doe jij met valentijn?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zotteluc

Legacy Member
Moloch zei:
das gewoon nen uitvlucht zodat ge niets speciaal zou moeten doen, face it :rofl:

idd 3 kwart doet hier niets wegens:

te lam om iets te verzinnen of
te gierig of
geen lief :rofl:

maar allemaal met als uitvlucht "da's te commercieel" ik doe daar ni aan mee
:ironic:

YellinD

Legacy Member
heel die thread hier doorgelezen en niks deftig tegengekomen dak kan/wil doen!
what a waste of time :D

ThunderHorn

Legacy Member
Ik ga met de vriendin voor een weekske naar rome.

We vertrekken wel maar de 15e, ma swat :p

Greetz

Fighting Hobbit

Legacy Member
Waarschijnlijk weer niks... Het is mij nog maar één keer gelukt om juist op valentijn een lief te hebben :D

GMotha

Legacy Member
zotteluc zei:
idd 3 kwart doet hier niets wegens:

te lam om iets te verzinnen of
te gierig of
geen lief :rofl:

maar allemaal met als uitvlucht "da's te commercieel" ik doe daar ni aan mee
:ironic:
Kerstmis en nieuwjaar zijn ook commercieel. Maar toch zullen ze daar allemaal met hun grijpgrage handjes klaarstaan^^

Ble$$ed^

Legacy Member
wss iets gaan eten en dan e filmke ... tmoet ni altijd iets materieel zijn eh

DX2

Legacy Member
uit eten natuurlijk
er is niks dat meer opgedrongen wordt dan dat
valentijnmenu's komen mijn oren uit

vjcube

Legacy Member
de 13de bellen en zegge dak het ni meer zie zitten tussen ons en da we best vrienden kunne blijven..
en de 15de naar een andere gaan .. het liefdesleven, oh zo mooi ..

Nooby007

Legacy Member
Moloch zei:
das gewoon nen uitvlucht zodat ge niets speciaal zou moeten doen, face it :rofl:
zotteluc zei:
idd 3 kwart doet hier niets wegens:

te lam om iets te verzinnen of
te gierig of
geen lief :rofl:

maar allemaal met als uitvlucht "da's te commercieel" ik doe daar ni aan mee
:ironic:
lol, valentijn is gwn LAME.


(notice the . :unsure:)

Gladz0r

Legacy Member
moemi zei:
als meisje zou ik liever een iets kleiner maat krijgen :p alé zo'n groot zwabbert zo langs alle kanten enzo :) tenzij ze in die XXL past natuurlijk :unsure: of dat leuker vind =)


Nee nee ma ze slaapt altijd in een grote tshirt die ze dan als nachtkleed draagt :P.
Dus normaal zal ze dit ook wel zien zitten anders hebk een probleem :D

moemi

Legacy Member
jaja wist wel dat voor te slapen was ze maar heb dan nog liever iets korters/kleiner, maar als ze dat altijd doet, waarom niet e :)

op zich wel tof idee

Poelly

Legacy Member
Waarschijnlijk geef ik haar een cadeau.

Nuja weet nog niet juist wat. Had gedacht aan een verlengkabel...kan ze in het vervolg buiten gaan zagen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan