Djack
Legacy Member
SweetEmmaRose zei:Ja diek ni eb gezien! Nuttig danad:
das liefde eh
kheb gwn spaarpot gekregen, kussen me love en al op, grote liefdeskaart, een tas met beertjes en een hartje op
en F.E.A.R voor x360
ik was content

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:Ja diek ni eb gezien! Nuttig danad:

Djack zei:das liefde eh
kheb gwn spaarpot gekregen, kussen me love en al op, grote liefdeskaart, een tas met beertjes en een hartje op
en F.E.A.R voor x360
ik was content![]()

Op zo'n momenten zou ik ook content zijn.Djack zei:das liefde eh
en F.E.A.R voor x360
ik was content![]()

Ali_ zei:aah, valentijn was leuk![]()

Math'ke zei:Ja hier ook, kzat thuis, net zoals nu, aan't genezen van de griep terwijl men vriendin gaan shoppen was, nuja, ze moest aar amuseren van mij dus is ze maar weest winkelen![]()

Ali_ zei:hmm
ik zat voor het grootste deel van de dag thuis en eigenlijk heb ik het grootste deel van valentijn de 15e gevierd, maar toch, ik had ik een leuk valentijntje om de nacht mee door te brenge.
Vorig jaar haddek het ook int exact dezelfde periode, echt, das om iets van te krijgen 
Math'ke zei:Maja, stomme griepVorig jaar haddek het ook int exact dezelfde periode, echt, das om iets van te krijgen
![]()
Ali_ zei:heel veel mensen zijn ziek in deze periode, da valt echt op. De helft van de mensen die ik ken ligt met griep in zijn bed, ook mijn broer, zus en moeder.
Valentijn wordt toch echt op een goeie datum gehouden hé zo midden in de winter, ipv da in de lente te houden ofzo...

Math'ke zei:Maja, ik heb valentijn gevierd met nen pot siroop naast mij en 2 dozen pillekes en kben eigenlijk gisteren bijna niet uit mijn bed gekomen, tis maar sedert vandaag dak weer in staat ben om iets te doen![]()
