Archief - wat doe jij met valentijn?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djack

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja diek ni eb gezien! Nuttig dan :sad:

das liefde eh

kheb gwn spaarpot gekregen, kussen me love en al op, grote liefdeskaart, een tas met beertjes en een hartje op
en F.E.A.R voor x360

ik was content :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Djack zei:
das liefde eh

kheb gwn spaarpot gekregen, kussen me love en al op, grote liefdeskaart, een tas met beertjes en een hartje op
en F.E.A.R voor x360

ik was content :p

:cry:

Blood_Raven

Legacy Member
Djack zei:
das liefde eh
en F.E.A.R voor x360

ik was content :p
Op zo'n momenten zou ik ook content zijn. :D

Enfin 'k heb der geen meer, dusjah ik doe daar dus voor de zoveelste keer in rij niet aan mee.

Cedric

Legacy Member
niemand die hier afkomt met de traditionele bos bloemen?

kheb da gegeven + trakteren op de film + snacks

ze was heel tevreden. Ik heb een kaartje gehad met een harten 'diamantje' erin verwerkt. Ze had er een hele mooie tekst op geschreven. Meer moet dat ni zijn voor mij

russian

Legacy Member
Een oude vriendin toch een gelukkige valentijn geSMSed :). Geen antwoord terug :(. Nummer 99 dat uit m'n foon vliegt :lol:.

Ik begrijp mannen toch beter dan vrouwen :sad:.

^MystiQ

Legacy Member
Ali_ zei:
aah, valentijn was leuk :D

Ja hier ook, kzat thuis, net zoals nu, aan't genezen van de griep terwijl men vriendin gaan shoppen was, nuja, ze moest aar amuseren van mij dus is ze maar weest winkelen :D

Ali_

Legacy Member
Math'ke zei:
Ja hier ook, kzat thuis, net zoals nu, aan't genezen van de griep terwijl men vriendin gaan shoppen was, nuja, ze moest aar amuseren van mij dus is ze maar weest winkelen :D

hmm :)
ik zat voor het grootste deel van de dag thuis en eigenlijk heb ik het grootste deel van valentijn de 15e gevierd, maar toch, ik had ik een leuk valentijntje om de nacht mee door te brenge.

^MystiQ

Legacy Member
Ali_ zei:
hmm :)
ik zat voor het grootste deel van de dag thuis en eigenlijk heb ik het grootste deel van valentijn de 15e gevierd, maar toch, ik had ik een leuk valentijntje om de nacht mee door te brenge.

Maja, stomme griep :p Vorig jaar haddek het ook int exact dezelfde periode, echt, das om iets van te krijgen :D

Ali_

Legacy Member
Math'ke zei:
Maja, stomme griep :p Vorig jaar haddek het ook int exact dezelfde periode, echt, das om iets van te krijgen :D

heel veel mensen zijn ziek in deze periode, da valt echt op. De helft van de mensen die ik ken ligt met griep in zijn bed, ook mijn broer, zus en moeder.
Valentijn wordt toch echt op een goeie datum gehouden hé zo midden in de winter, ipv da in de lente te houden ofzo...

^MystiQ

Legacy Member
Ali_ zei:
heel veel mensen zijn ziek in deze periode, da valt echt op. De helft van de mensen die ik ken ligt met griep in zijn bed, ook mijn broer, zus en moeder.
Valentijn wordt toch echt op een goeie datum gehouden hé zo midden in de winter, ipv da in de lente te houden ofzo...

Maja, ik heb valentijn gevierd met nen pot siroop naast mij en 2 dozen pillekes en kben eigenlijk gisteren bijna niet uit mijn bed gekomen, tis maar sedert vandaag dak weer in staat ben om iets te doen :)

Firestyler

Legacy Member
Math'ke zei:
Maja, ik heb valentijn gevierd met nen pot siroop naast mij en 2 dozen pillekes en kben eigenlijk gisteren bijna niet uit mijn bed gekomen, tis maar sedert vandaag dak weer in staat ben om iets te doen :)

toch mooie kado? al is ze blijkbaar wel nog het doosje staurodorm vergeten af te geven aan je! :evil:

Spandi

Legacy Member
Nix gedaan en da was heel leuk :) Enkel een berichtje gestuurd met 'Ik wens je vooral geen gelukkige valentijn toe'. Wij doen er dus ook ni echt aan mee :p

Fir3wulf

Legacy Member
same here :p

Nu iemand valentijn wensen is pas origineel :p ga ik zo doen :d

nickcollyns

Legacy Member
mijne strik was er al afgerukt door tientallen gillende meisjes

Gromme

Legacy Member
Ik heb een hele goede vriendin getrakteerd op de musical van Beauty & The Beast & een lekker etentje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan