Archief - wat doe jij met valentijn?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MetalG

Legacy Member
eum ik ga als enige een antwoord geven da er ni over is :p

de woensdag geef ik haar een cadeautje

zaterdag neem ik haar naar de chinees (waar iemand werkt dak ken en die zet een super schoon gezellig tafelken klaar) eten.

Avondland

Legacy Member
Met Valentijn ga ik op café pinten pakken, "zieligemensenavond" is het thema van die avond. Allen naar "De Beest", aka De Leeuw van Vlaanderen in Antwerpen!

BL@DE

Legacy Member
Men lief meepakken naar the chocolate bar, lingerie shoppen en een avondje verwennen.

Quilombo

Legacy Member
Gromme zei:
Alleen zijn...

God, wat ben ik zielig.

Voor het zoveelste jaar in mijn leven al.

je bent alleen maar zielig als je van jezelf vindt dat je zielig bent! imo
en dat is bij jou het geval :D

maw je bent niet zielig omdat je alleen bent maar omdat je jezelf daarom zielig vindt

Lon$daLe

Legacy Member
op 14 feb gaak naar mn eigen bellen en dan van vreugde omver vallen omdak in gesprek was :p

Lon$daLe

Legacy Member
!2u55!4n zei:
We moeten elkaar anders maar eens bellen :lol:?

oke, en erna kunnen we gaan zeveren in de sociaal zijn thread hieronder omdat we sociaal zijn geweest :rofl:

whatever9

Legacy Member
ik ga doen wat ik elk jaar doe.... mijne verjaardag vieren \o/

Gromme

Legacy Member
Quilombo zei:
je bent alleen maar zielig als je van jezelf vindt dat je zielig bent! imo
en dat is bij jou het geval :D

maw je bent niet zielig omdat je alleen bent maar omdat je jezelf daarom zielig vindt

Je mag het dan ook niet te serieus opnemen.
Valentijn is alleen maar mooi omdat het woord Valentijn zo mooi klinkt maar voor de rest. Ik 'vier' liever valentijn meerdere keren, onverwachts dan uit te kijken naar zo één super-commercieele boel.

SpooN_05

Legacy Member
Zoals mijne maat hier boven al zegt.
Vind het persoonlijk een leuke dag als je iemand hebt om iets met te gaan doen. Maakt niet uit of het je vriendin is of ne maat.......
Maar het is idd wel een zeer commerciele dag, alles is duurder maar niet beter.

Ik moet trouwens werken die dag, sta lekker met de nacht. Zal mijn eigen wel is verwennen met wat lekker eten :-)

Grietzs

Quilombo

Legacy Member
Gromme zei:
Je mag het dan ook niet te serieus opnemen.
Valentijn is alleen maar mooi omdat het woord Valentijn zo mooi klinkt maar voor de rest. Ik 'vier' liever valentijn meerdere keren, onverwachts dan uit te kijken naar zo één super-commercieele boel.

tuurlijk.
maar daar ging het nie echt over eh :p

nja niet te serieus opnemen... je zegt dat hier wel regelmatig hoor...

Massis

Legacy Member
hmz, kans zit erin dat ik tegen dan wel een lief heb, moest dat het geval zijn dan geef ik ze iets op de 13e en nog iets op de 15e , speciaal om niks op valentijn te geven :D

sparco

Legacy Member
Door gebrek aan inspiratie: wat bloemen en een doosje (handgemaakte! :p) pralines ofzo. Niet te duur, maar we zijn dan ook maar bijna 2 maand samen.

EternalSilence

Legacy Member
ik ben anti-valentijn

das pure commerce
allee .. zo ene dag dat ge dan eens ::: ik hou van u
afkomt
of met een klein suprise
heel het jaar door suprise's jaa :p
en liefigheden, ipv van die ene commerciele dag

jarco

Legacy Member
allee nu mannen ik wacht hier op de goei ideeën want ik heb er zelf nog niet veel.
btw imo moet ge uw valentijn niet duur maken om em goed te maken. Veel gasten onder ons koken zelden maar kunnen dit wel (een beetje misschien en anders gade iets simpels halen of zo).
Kaarsje branden op de tafel en gewoon eens lief en teder doen.
Allee da zijn nu tips waar ik zo direct aan denk voor de mensen die valentijn niet duur willen maken en de commercie daarrond te helpen.

Ikzelf heb tot nu toe alleen nog maar gepland om het bed om te toveren tot een bloementapijt (overdekken met bloemen dus :p).

Ik wacht nog op de goei ideeën hier voor iets wat ik er nog bij kan doen. Helaas is er voor ons niet zo veel tijd die dag want ze moet gaan werken :(.

Dus mensen laat jullie goede ideeën eens horen :)

Inspector Monkfish

Legacy Member
Valentijn is nu eens dé dag bij uitstek dat ik blij ben dat ik niet verkeer. Dan moet ik tenminste geen geld uitgeven aan die zever. Ook al zeggen veel vrouwen dat Valentijn niets voor hen is, ze zijn toch maar lekker kwaad als ge niets doet.

Fuck that.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan