Archief - wat doe jij met valentijn?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DieselPower

Legacy Member
The st valetine's day massacre vertellen aan mensen die veel belang hechten aan deze dag en klagen over het commerciele van valentijn, allerheiligen etc.
Mijn vriendin wil nx speciaal doen (denk ik :unsure: )

Timmie

Legacy Member
niks speciaals

en de week erna ga ik toch een week met mijn vriendin naar Rome, dus ik zie niet in waarom ik dan met valentijn iets speciaals zou moeten doen :p

Arifiene

Legacy Member
Hm, aangezien er op valentijn altijd wel mensen zijn die "ineens" moeten laten weten dat ze gek zijn op me => ik gok op ruziemaken met men lief :rofl:

Nee serieus, k weet het niet
(en eigenlijk was da bovenste ook serieus :p)

spray-bunny

Legacy Member
Ik boycot Valentijn omdat het zo commerciële crap is!






lees: Ik heb geen lief/atm niemand op het oog.:(

Raukaris

Legacy Member
DieselPower™ zei:
The st valetine's day massacre vertellen aan mensen die veel belang hechten aan deze dag en klagen over het commerciele van valentijn, allerheiligen etc.
Mijn vriendin wil nx speciaal doen (denk ik :unsure: )

st valentine's massacre?

wtf is er commercieel aan allerheiligen? Halloween ja, maar allerheiligen toch niet.

Dr.White widow

Legacy Member
als iemand sponsert en mijne conge kan regelen willek wel tot bij mijn vriendin in canada weer vliegen :)

GenesisX

Legacy Member
spray-bunny zei:
Ik boycot Valentijn omdat het zo commerciële crap is!






lees: Ik heb geen lief/atm niemand op het oog.:(
So seconded :sad:

Maar ik snap echt niet waarom er zoveel meisjes alleen zijn of nie echt contact hebben met jongens. Ze lopen zo in hun kliekje van meisjes en verder niets. Kunnen we daar niets forceren? :p Die zitten toch ook maar alleen...

Amaryllis

Legacy Member
Zal niks speciaal worden hier. Vorig jaar zelfs vergeten dat het valentijn was.
Mijn vriend is de 13e jarig dus gaan we dan al uit eten.

Verder verrast hij mij gewoon door het jaar ook wel met dingen, het hoeft niet per se op valentijn. Vorige week nog heeft hij de kapper betaald en maandag kwam hij ineens aanzetten met een roos.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Naar Clijsters gaan zien op de Proximus Diamond Games... :/

orez

Legacy Member
nix de kloot ja :p

ik verras of doe wel romantisch op ander dagen... Tis maar ne dag... En alles ondergaat een prijsstijging van 50% of meer... so no tnx :p

orez

Legacy Member
Raukaris zei:
st valentine's massacre?

wtf is er commercieel aan allerheiligen? Halloween ja, maar allerheiligen toch niet.

allerheiligen ni commercieel? :rofl:

Komaan man... al naar een kerkhof geweest op allerheiligen? Tstaat er ffs vol met de bloemenkramen, die hun bloemekes aanbieden tegen woekerprijzen...

En dan gaat gij zeggen dat allerheiligen ni commercieel is?

Halloween commercieel ja en nee... Infeite ni echt, want Halloween is geen officiele feestdag bij ons, in de states wel... Dus de mensen maken het zelf al dan niet commercieel... want niemand hier is verplicht om het te vieren :p Ma halloween is nu eenmaal gewoon leuk, en das toch iet anders of me zijn 2tjes gezellig samen op valentijn hé ... ge kunt da heel et jaar doen :p

Obscurax

Legacy Member
kga met men vriendin in de krokus naar amsterdam daz dus den valentijn

S.conceiçao7

Legacy Member
gentille zei:
mij slecht voelen :unsure:

2nd.

slice my wrists? :unsure:


njah, ze neemt 2 dagen mn telefoons niemeer op, ik bel met m'n moeder haar gsm , ze verschiet natuurlijk lik kweenie wa, en dan zegt ze maar "je belt met een andere telefoon om me te controleren, je bent gestoord"

i mean.... :lol:

cowmans

Legacy Member
Hier zit toch wel een bende ongevoelige klojo's tussen :) no offence

L&L

Legacy Member
Op Valentijn ga ik met mijn vriendin naar de uitgestelde wedstrijd Antwerp - Red Star Waasland.

Om maar te zeggen dat het mij niet veel uitmaakt of het valentijn is of niet...
Als de mensen eens wisten waarvoor Sint Valentijn eigenlijk staat, en wat er vroeger dan gebeurde zouden ze misschien wel al anders piepen.

Graag zien, attent zijn en affectie geven doe je het hele jaar door, niet op 1 dag in het jaar...

Tweak37

Legacy Member
orez zei:
allerheiligen ni commercieel? :rofl:

Komaan man... al naar een kerkhof geweest op allerheiligen? Tstaat er ffs vol met de bloemenkramen, die hun bloemekes aanbieden tegen woekerprijzen...

En dan gaat gij zeggen dat allerheiligen ni commercieel is?

Halloween commercieel ja en nee... Infeite ni echt, want Halloween is geen officiele feestdag bij ons, in de states wel... Dus de mensen maken het zelf al dan niet commercieel... want niemand hier is verplicht om het te vieren :p Ma halloween is nu eenmaal gewoon leuk, en das toch iet anders of me zijn 2tjes gezellig samen op valentijn hé ... ge kunt da heel et jaar doen :p

:ironic:

Allerheiligen is een aloude "feest"dag, zonder ook maar enige commerciele basis. Dat er mensen zijn die dat commercieel uitbuiten, wel, hell álles wordt commercieel uitgebuit! Dat heeft niks met allerheiligen te maken, maar gewoon met onze kapitalistische maatschappij, en doet bijgevolg ook niets af aan allerheiligen zelf.
Halloween en valentijn daarentegen, zijn puur ontstaan op basis van commerciele belangen, dus die kun je inderdaad nog wel zo bestempelen. Langs de andere kant zijn zo'n dagen maar zo commercieel als je ze zelf maakt, dus ik zie het probleem niet echt. Hypocriet misschien ja, maar langs de andere kant is het een beetje grof om aan te nemen dat mensen die valentijn vieren, anders nooit "fijn samen met hun tweetjes iets doen". Dus al die antigevoelens worden volgens mij vooral ingegeven door ofwel frustratie, ofwel het "afzetten tegen de maatschappij". Ieder zijn cup of tea zeker... :)

Ik ben niet echt van plan iets te doen denk ik :unsure: . Valentijn heeft weinig betekenis voor mij, maarja, wat niet is kan nog komen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan